Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SloppyScone schreef:casperzazoe schreef:Ik haat m'n ex. Het is al zo lang uit maar hij heeft mij echt verpest op date gebied. Kan wel janken
Hé! Kop op! Nare ervaringen maken je sterker en je bent weer een stapje verder in je eigen ontwikkeling.
Het werkt echt heel goed om voor jezelf na te gaan waarom jij een topvrouw bent en vooral waarom jij jezelf niet moet laten beïnvloeden door zo'n hork. Jij staat erboven en jij voelt je te gek! Je wordt alleen gekwetst als jij dat zelf toelaat.
En vrouwelijke intuïtie klopt altijd. Merk je dat je je ergens niet prettig bij voelt moet je jezelf niet wegcijferen.
En bovenal:
You're a strong independent woman who don't need no man!
casperzazoe schreef:SloppyScone schreef:
Hé! Kop op! Nare ervaringen maken je sterker en je bent weer een stapje verder in je eigen ontwikkeling.
Het werkt echt heel goed om voor jezelf na te gaan waarom jij een topvrouw bent en vooral waarom jij jezelf niet moet laten beïnvloeden door zo'n hork. Jij staat erboven en jij voelt je te gek! Je wordt alleen gekwetst als jij dat zelf toelaat.
En vrouwelijke intuïtie klopt altijd. Merk je dat je je ergens niet prettig bij voelt moet je jezelf niet wegcijferen.
En bovenal:
You're a strong independent woman who don't need no man!
Dat laatste is nou juist het punt, ik wil dus wel een man (specifiek persoon dan) haha![]()
Maar lief, dankjewel je hebt ook helemaal gelijk maar het is zo lastig.
Nayomie schreef:Marije_1997 schreef:Dat ik wss weer een amandel/keel ontsteking heb. Heerlijk dit. Elk jaar zo'n 2 keer met opgezette kop rondlopen. Gelukkig nu maar 1 kant. Maar dit is zo naar. Blegh
Beterschap!
Nayomie schreef:Zitten tegenwoordig als volwassenen best wel wat eisen aan het laten verwijderen ervan. Heb het toen geprobeerd omdat ik er van alle ellende in het ziekenhuis terecht kwam (ja ga maar tegen kamergenoten zeggen dat je al een paar dagen ligt vanwege een amandel ontsteking). Maar ik moest het 4x in het jaar hebben, om ze eruit te laten halen.
Nayomie schreef:Zitten tegenwoordig als volwassenen best wel wat eisen aan het laten verwijderen ervan. Heb het toen geprobeerd omdat ik er van alle ellende in het ziekenhuis terecht kwam (ja ga maar tegen kamergenoten zeggen dat je al een paar dagen ligt vanwege een amandel ontsteking). Maar ik moest het 4x in het jaar hebben, om ze eruit te laten halen.
Merexa schreef:Mensen lijken gewoon asociaal te worden door de social-distancing. Vanmiddag ging ik op buitenrit en -midden- op een ruiterpad blokkeerden 4 pubers de weg en zaten te picknicken met hun fietsen er naast. Ze hadden geluk dat ik niet in galop was, want ze zaten in een bocht met een struikgewas er voor. Dus ik zei ook dat het niet handig was wat ze deden en dat er nog iemand aan kwam (er reed nog een ruiter verder achter mij) en die moest ze ook al weg sturen. Een kwartier later moest ik er weer langs en zaten ze er gewoon nog steeds!
Later kwam ik wat jongens tegen die zaten te spelen bij het water, dus waren nogal aan het gillen en deden ook niet echt rustig toen ik met mijn paard langs kwam. Mijn paard heeft in Spanje een brandmerk gekregen, dus 1 vroeg ook; is dat een brandmerk. Dus ik kort uitleggen waarom etc. om ze wat bij te brengen, en vond hij het maar slavernij. Ettertje..