Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 13:59

Aan dhl. Mijn pakketje zou dinsdag geleverd worden; is er nog steeds niet. Die van mijn vriend staat op een half uur geleden bezorgd, maar is er helemaal niet

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 14:41

Aan die vrouw die vlak voor onze oprit parkeerde, keihard de autodieven dichtsloeg, haar hond los mee nam, een keer of 10 als een viswijf tekeer ging (HIER!! HIERRRRR!!!!! HIER!!) En dat de hond vervolgens doodleuk ons erf opstoof. Godzijdank waren onze honden binnen.
Nog héél even en dan kan het niet meer. Het hek is bijna klaar, nu al een de poorten nog.

Edit: wonen aan/in het bos, veel mensen komen hier lekker de hond uitlaten. Prima, maar is géén losloopgebied én er loopt wild.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 15:44

SloppyScone schreef:
casperzazoe schreef:
Ik haat m'n ex. Het is al zo lang uit maar hij heeft mij echt verpest op date gebied. Kan wel janken _-:(

Hé! Kop op! Nare ervaringen maken je sterker en je bent weer een stapje verder in je eigen ontwikkeling.

Het werkt echt heel goed om voor jezelf na te gaan waarom jij een topvrouw bent en vooral waarom jij jezelf niet moet laten beïnvloeden door zo'n hork. Jij staat erboven en jij voelt je te gek! Je wordt alleen gekwetst als jij dat zelf toelaat.

En vrouwelijke intuïtie klopt altijd. Merk je dat je je ergens niet prettig bij voelt moet je jezelf niet wegcijferen.

En bovenal:

You're a strong independent woman who don't need no man! :D

Dat laatste is nou juist het punt, ik wil dus wel een man (specifiek persoon dan) haha :+

Maar lief, dankjewel je hebt ook helemaal gelijk maar het is zo lastig.

SloppyScone

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 15:51

casperzazoe schreef:
SloppyScone schreef:

Hé! Kop op! Nare ervaringen maken je sterker en je bent weer een stapje verder in je eigen ontwikkeling.

Het werkt echt heel goed om voor jezelf na te gaan waarom jij een topvrouw bent en vooral waarom jij jezelf niet moet laten beïnvloeden door zo'n hork. Jij staat erboven en jij voelt je te gek! Je wordt alleen gekwetst als jij dat zelf toelaat.

En vrouwelijke intuïtie klopt altijd. Merk je dat je je ergens niet prettig bij voelt moet je jezelf niet wegcijferen.

En bovenal:

You're a strong independent woman who don't need no man! :D

Dat laatste is nou juist het punt, ik wil dus wel een man (specifiek persoon dan) haha :+

Maar lief, dankjewel je hebt ook helemaal gelijk maar het is zo lastig.

Hahaha ja ik snap je volledig!

Punt wat ik wilde maken is dat je geen man nódig hebt maar dat het wel een aangename toevoeging in je leven is als je zelf helemaal in balans bent :)

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 16:25

Dat de postbode tegenwoordig aanbelt, pakket neerzet, en weer weggaat...
Ik heb geen voortuin oid, dus het ligt gewoon voor het oprapen op de stoep.

Mars

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 16:37

Mensen met schilferige eeltknarren en gele teennagels in sandalen :r

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 17:11

Dat mijn 21 jarige Fjord weer dacht dat ze 4 was en daarbij heel opgefokt op alles moest reageren.... En dat in dit warme weer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 17:13

Aan m'n kies die steeds vervelend doet wanneer ik iets van snoep/koek eet. Heel apart. Heb et niet met fruit/groente etc. Alleen met koek en snoepjes. Eugh zo irritant.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 17:20

Dat ik rond ga neuzen voor een pup maar ik geen flauw idee heb hoe ik een fokker moet benaderen en wat ik moet zeggen. :') en ik erger me dan aan het feit dat ik normaal wel weet wat ik moet zeggen, maar dit is onbekend terrein voor mij en dan weet ik het ineens niet meer.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 17:31

Los gebroken koeien...

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 18:07

PostNL die zogenaamd weer eens niet kan bezorgen.
Nu moet ik mijn pakket bij een PostNL punt ophalen en dat kan pas maandag. Had ik het net zo goed in de winkel zelf kunnen halen. :roll:

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 18:23

De kinderen hebben de terrasdeur open laten staan.Nu barst het van de vliegen binnen.Ik ga zo een vliegenmasker halen in de stal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 20:23

Dat ik wss weer een amandel/keel ontsteking heb. Heerlijk dit. Elk jaar zo'n 2 keer met opgezette kop rondlopen. Gelukkig nu maar 1 kant. Maar dit is zo naar. Blegh

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 20:28

Marije_1997 schreef:
Dat ik wss weer een amandel/keel ontsteking heb. Heerlijk dit. Elk jaar zo'n 2 keer met opgezette kop rondlopen. Gelukkig nu maar 1 kant. Maar dit is zo naar. Blegh

Beterschap! :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 20:31

Nayomie schreef:
Marije_1997 schreef:

Beterschap! :(:)

Thanks! Gelukkig word ik er nooit echt ziek van. Alleen wanneer ik niet eet voelt het met slikken zo naar. M'n moeder had toen ik jong was gewoon die amandelen er uit moeten laten halen hahahaha.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 20:34

Zitten tegenwoordig als volwassenen best wel wat eisen aan het laten verwijderen ervan. Heb het toen geprobeerd omdat ik er van alle ellende in het ziekenhuis terecht kwam (ja ga maar tegen kamergenoten zeggen dat je al een paar dagen ligt vanwege een amandel ontsteking :') ). Maar ik moest het 4x in het jaar hebben, om ze eruit te laten halen.

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 20:46

Nayomie schreef:
Zitten tegenwoordig als volwassenen best wel wat eisen aan het laten verwijderen ervan. Heb het toen geprobeerd omdat ik er van alle ellende in het ziekenhuis terecht kwam (ja ga maar tegen kamergenoten zeggen dat je al een paar dagen ligt vanwege een amandel ontsteking :') ). Maar ik moest het 4x in het jaar hebben, om ze eruit te laten halen.

Wat raar.. ik ben begin vh jaar naar de kno arts gegaan en het verbaasde mij hoe snel hij zij: ja die mogen eruit. Als corona niet om de hoek was gaan kijken, was ik ze nu als kwijt geweest. Helaas nog ff wachten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 20:49

Nayomie schreef:

En veel risico ook pff.... mijn buurman is er toen helaas aan overleden wel nou ja niet indirect de reden maar na de operatie ontstond er een Streptokokken bacterie waardoor het heel akelig is afgelopen. Ik heb ze wel eens laten controleren maar vertik het om ze eruit te laten halen. Wel moet ik zeggen dat de kans is dat dit zo gebeurd niet vaak voorkomt en volgens mij toen nog vrij zeldzaam was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 20:50

Nayomie schreef:

Klopt en het herstel proces duurt veel langer dus begin er niet aan. Liever dan 2x per jaar even een weekje wat nare gevoelens dan weken lang niets kunnen

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 20:57

Ik wil graag een smartwatch, maar er is zoveel keuze -O-
En ik heb ook een nieuwe laptop nodig voor als ik ga studeren in september, maar het kost allemaal zoveeeeel

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 21:03

Mensen lijken gewoon asociaal te worden door de social-distancing. Vanmiddag ging ik op buitenrit en -midden- op een ruiterpad blokkeerden 4 pubers de weg en zaten te picknicken met hun fietsen er naast. Ze hadden geluk dat ik niet in galop was, want ze zaten in een bocht met een struikgewas er voor. Dus ik zei ook dat het niet handig was wat ze deden en dat er nog iemand aan kwam (er reed nog een ruiter verder achter mij) en die moest ze ook al weg sturen. Een kwartier later moest ik er weer langs en zaten ze er gewoon nog steeds!
Later kwam ik wat jongens tegen die zaten te spelen bij het water, dus waren nogal aan het gillen en deden ook niet echt rustig toen ik met mijn paard langs kwam. Mijn paard heeft in Spanje een brandmerk gekregen, dus 1 vroeg ook; is dat een brandmerk. Dus ik kort uitleggen waarom etc. om ze wat bij te brengen, en vond hij het maar slavernij. Ettertje..

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 21:44

Merexa schreef:
Mensen lijken gewoon asociaal te worden door de social-distancing. Vanmiddag ging ik op buitenrit en -midden- op een ruiterpad blokkeerden 4 pubers de weg en zaten te picknicken met hun fietsen er naast. Ze hadden geluk dat ik niet in galop was, want ze zaten in een bocht met een struikgewas er voor. Dus ik zei ook dat het niet handig was wat ze deden en dat er nog iemand aan kwam (er reed nog een ruiter verder achter mij) en die moest ze ook al weg sturen. Een kwartier later moest ik er weer langs en zaten ze er gewoon nog steeds!
Later kwam ik wat jongens tegen die zaten te spelen bij het water, dus waren nogal aan het gillen en deden ook niet echt rustig toen ik met mijn paard langs kwam. Mijn paard heeft in Spanje een brandmerk gekregen, dus 1 vroeg ook; is dat een brandmerk. Dus ik kort uitleggen waarom etc. om ze wat bij te brengen, en vond hij het maar slavernij. Ettertje..

Echt verschrikkelijk hier hebben wij en andere boeren alle weides goed afgesloten, omdat mensen gewoon asociaal gaan zitten picknicken, sporten en zonnebaden in onze weilanden.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 21:46

Serieus? :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 21:53

Hier gaan ze dood leuk aan de overkant van de weg staan pissen aan de weg. Kunnen wij vanaf het terras en woonkamer/keuken zien. Was er niet zo gecharmeerd van toen ik naar buiten keek vanmiddag.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 22:54

Nayomie schreef:
Serieus? :=

Jup. En dan ook nog verbaasd kijken als je ze wegstuurt.