Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stripe000 schreef:Vorige week zondag iets gekocht .
Bod gedaan, meteen geaccepteerd, direct betaalverzoek betaald en nu, nog steeds geen product .
Paar keer een net bericht gestuurd wanneer ze denken te versturen, nou druk druk.
Melding op mp gedaan en nu gaan zij ermee aan de slag.
Vind dit zo bloed irritant, zodra er betaald is geen reactie meer.
Volgens mp geen oplichter, het gaat ook maar over 10 excl verzenden maar toch, kan hier niet zo goed tegen.
Caira schreef:Ohhh ik ben er alweer helemaal klaar mee
Ik wil een tripptrapp stoel en die krengen zijn duur!
Dus ik op mp zoeken, mooie set 7km hiervandaan voor 220, helemaal prima.
Afspraak gemaakt voor zondag avond, dus avond vrij gehouden en ik vroeg het adres en dat kwam maar niet. Op een gegeven moment al 19.00 dus nogmaals berichtje gestuurd. Ja we hebben opeens visite dus het kan niet (hoezo kun je niet even 5 minuten naar buiten stappen om een stoel te verkopen?) maar ok. Dan gisteren, duurde weer een eeuwigheid voor een tijd. Maar uiteindelijk 20.00, sorry maar dan zijn wij beiden aan het werk, nou verder kon ze niet. Ok doen we de dinsdag, ik ben niet zo moeilijk... mevrouw was thuis vanaf 15.15, dus ik vraag, einde van de middag ok? Rond 16.30? Ja helemaal prima. Top, dus ik vraag het adres, nog steeds geen gehoor.
Krijg ik een half uur geleden een berichtje: ja is 18.00 ok? Nou nee ik ga niet weer alles omgooien, hou je kinderstoel dan maar, dan ben ik er klaar mee ook.![]()
Weer op marktplaats gekeken en nu een stoel op 3km afstand gezien die 165 kost en gelijk voor vanavond een afspraak gemaakt.
annelieke92 schreef:Stripe000 schreef:Vorige week zondag iets gekocht .
Bod gedaan, meteen geaccepteerd, direct betaalverzoek betaald en nu, nog steeds geen product .
Paar keer een net bericht gestuurd wanneer ze denken te versturen, nou druk druk.
Melding op mp gedaan en nu gaan zij ermee aan de slag.
Vind dit zo bloed irritant, zodra er betaald is geen reactie meer.
Volgens mp geen oplichter, het gaat ook maar over 10 excl verzenden maar toch, kan hier niet zo goed tegen.
Waar kan je de melding doen? Ik heb iets meer dan 2 weken een deal gesloten en betaald maar tot op heden nog niks gekregen en krijg ook geen reactie meer van de koper.
Tinka schreef:Ik heb een vage koper, spreekt Engels. Heeft een zadel gekocht en betaald. Geeft haar adres op, maar volgens post.nl moet er een toevoeging achter. Ze beweert dat het niet zo is. Gebeld met de post, moet toch echt nog iets achter. Hoe kan ik het nu opsturen? Er wonen 12 mensen op dat nummer, met dus een toevoeging erachter. Kan toch moeilijk iets verzinnen, dan krijgt iemand anders dat zadel.
Tinka schreef:Ik heb een vage koper, spreekt Engels. Heeft een zadel gekocht en betaald. Geeft haar adres op, maar volgens post.nl moet er een toevoeging achter. Ze beweert dat het niet zo is. Gebeld met de post, moet toch echt nog iets achter. Hoe kan ik het nu opsturen? Er wonen 12 mensen op dat nummer, met dus een toevoeging erachter. Kan toch moeilijk iets verzinnen, dan krijgt iemand anders dat zadel.