[FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-25 12:36

Farjen schreef:
Op de feestjes in Ushuaia waar ik ben geweest viel echt eigenlijk best mee qua kleding. De over the top mensen waren eigenlijk degene die buiten de boot vielen :+

Ik denk dat ik tijdens mij bezoek daar, ook letterlijk buiten de boot sta :+

Daarbij, wanneer val je buiten de boot? Ik hou wel van een beetje overdressed op zijn tijd!

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-25 17:17

Afbeelding

Outfitje van vandaag. Simpel en met twee verschillende witte sokken. :Y)

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-25 18:40

Ik kom even binnenvallen, maar wil iemand me helpen met mijn outfit crisis? :')

Ik heb volgende week een bruiloft van een van mijn beste vriendinnen. De dresscode is ‘summer chique’ en ik heb twee outfits gekocht; die met de rok voor als het warm wordt, die met de broek als het herfstig is. Nu weet ik gewoon NIET welke schoenen ik hierbij kan dragen… ik had instappers van TOMS besteld (https://www.zalando.nl/toms-valencia-es ... t=img_item ), maar die stonden echt veels te lomp en de kleur van de zool vloekte gigantisch met het rood… := dus die gaan nu retour. Hebben jullie tips voor welke schoenen (geen hakken of ballerina’s) hier leuk bij staan?? Ik heb ook super snel blaren en ben dag- en avondgast dus moet er gelijk lang op kunnen lopen…

Afbeelding
Afbeelding

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-25 18:41

BloemBloem schreef:
Farjen schreef:
Op de feestjes in Ushuaia waar ik ben geweest viel echt eigenlijk best mee qua kleding. De over the top mensen waren eigenlijk degene die buiten de boot vielen :+

Daarbij, wanneer val je buiten de boot? Ik hou wel van een beetje overdressed op zijn tijd!

Zit je dan aan zo iets te denken?
Even shein genomen voor de modellen omdat die altijd mooie fotos er bij hebben...

SHEIN BAE Betoverend Vlak Jurk Zonder rug Gedrapeerd Tie Terug
Ik heb geweldige producten ontdekt op SHEIN.com, kom ze bekijken!
http://api-shein.shein.com/h5/sharejump ... 3977904259

Relinas Halterhals gerimpelde pailletten bodyconjurk voor feestkleding tijdens de feestdagen

Of juist chique

MISSGUIDED Avondjurk met col, maxi-jurk, formele baljurk, open rug, halternek, lange jurk, bruiloftsgast, feest, gala, elegant, satijnen gedrapeerd

Aloruh Nieuwe Sexy Kanten Off Shoulder Romantische Zeemeermin Lange Mouw Jurk, Figuur Flatterend Voor Date, Feest En Evenementen

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-25 18:43

xLoki schreef:
Ik kom even binnenvallen, maar wil iemand me helpen met mijn outfit crisis? :')

Ik heb volgende week een bruiloft van een van mijn beste vriendinnen. De dresscode is ‘summer chique’ en ik heb twee outfits gekocht; die met de rok voor als het warm wordt, die met de broek als het herfstig is. Nu weet ik gewoon NIET welke schoenen ik hierbij kan dragen… ik had instappers van TOMS besteld (https://www.zalando.nl/toms-valencia-es ... t=img_item ), maar die stonden echt veels te lomp en de kleur van de zool vloekte gigantisch met het rood… := dus die gaan nu retour. Hebben jullie tips voor welke schoenen (geen hakken of ballerina’s) hier leuk bij staan?? Ik heb ook super snel blaren en ben dag- en avondgast dus moet er gelijk lang op kunnen lopen…

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Bij de bovenste zou ik mooie sandalen in de kleur van de riem doen, bij de onderste kun je in mijn ogen ook prima mooie sneakers doen of bijvoorbeeld loafers, maar ook sandalen zullen best kunnen.

Of hakken en halverwege de dag wisselen naar makkelijkere schoenen....

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-25 18:46

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-25 19:31

BloemBloem schreef:
Farjen schreef:

Bij over the top denk ik aan dit (en zo'n vrouwen heb ik er echt gezien)
Afbeelding
Of zo van die fluffy mini bikini-toestanden :o

Lau

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-25 20:51

Girls night out:
Afbeelding

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-25 10:14

Outfitje van vandaag:

Afbeelding

Ik had gewoon heel weinig inspiratie :')

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-25 17:34

Laat ik voor het eerst in tijden ook maar weer eens wat posten. Al heel lang weinig inspiratie en ook reden om me leuk te kleden. Ben aan het werk of hang op de bank in een legging en t-shirt.
Maar vandaag gingen we even Rotterdam in, dus heb weer een poging gedaan.

Afbeelding

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-25 10:09

Farjen haha nee naar dit ben ik niet op zoek, gekleed sexy mag wel. Heb nu een toffe set gevonden met een soort van doorschijnende broek.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-25 14:26

Outfitje van vandaag
Afbeelding

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-25 12:19

Als je dan toch voor een rot onderzoek naar het ziekenhuis moet kan je maar beter extra gaan toch

Afbeelding

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-25 15:31

Oh ik heb jullie eindelijk weer gevonden :+

Het is een ramp.. ik heb dus een bruiloft volgende week maar ik vind niks leuks of mooi bij mij staan. Verschrikkelijk |(

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-25 07:13

Janinevv schreef:
Oh ik heb jullie eindelijk weer gevonden :+

Het is een ramp.. ik heb dus een bruiloft volgende week maar ik vind niks leuks of mooi bij mij staan. Verschrikkelijk |(

Wat staat je normaal leuk? Jumpsuit.. Jurk.. Broekpak?

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-25 10:05

Het weer is omgeslagen! Dus PU leather broek van Rino & Pelle (ideaal met die regen :)) ) en sneakertjes.

Afbeelding

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-25 11:38

Jurkjes dus niet, jumpsuit idd. Maar die pijpen zijn zo huge!! Dan word ik echt zo’n “moeke” zoals we dat hier zeggen.

Ik heb nu nog een korte broek set met leuk jasje die erbij hoort. Dacht misschien vet met hoge laarzen en lichte panty

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-25 11:41

Korte broek met panty?
Als avond gast misschien wel maar als daggast op een bruiloft hangt er een beetje van af of dat gaat denk ik ...
Welke maat heb je en waar woon je?

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-25 11:42

Zusje van de bruid vind dat wel erg leuk. Maar kan ook korter rokje met blouse en panty doen of kort jurkje ;)

Bijna allemaal het zelfde.
Ik heb al een bruine/rode broek met shirt maar vind de kleuren wel echt voor herfst. Als dat wat ik nu besteld heb niet mooi is ga ik toch daar maar voor.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-25 12:16

Ben je daggast? Want dan is korte broek/korte rok/korte jurk allemaal niet volgens reguliere dresscode.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-25 12:44

Maar wat is kort?
Ja ik ben dag gast, maar zusje van de bruid heeft ook gewoon een korter jurkje. Nee geen billen bloot ordinair :o

Maar langere rokken staat mij niet en vind ik niet fijn, langere jurken ook niet word ik een propje van misschien met juiste stof en waar mijn mooie vormen naar voren komen dat het wel mooi kan staan maar ik draag dus eigenlijk nooit jurkjes.

Jumpsuit kan ook wel, maar vaak heftige kleuren of gewoon hele wijde pijpen waardoor ik mij totaal niet vrouwelijk voel en meer lomp.

Zwart vind ik ook altijd mooi maar “mag” dan officieel ook niet terwijl er vaak wel wat gecombineerd word met zoals met een witte top of blouse wat ook dan niet “mag” maar toch wel vaak zie.

Ik heb nu dus zo’n wijde bruin rode broek met bijpassende top wat lijkt op jumpsuit, ik lijk er best slank in maar toch vind ik de broek gevoelsmatig echt wel heftig. Gewoon teveel wijde pijp, ik ben echt wel beetje nog team skinny ;)

Lange mouwen bij een jumpsuit lijkt me ook niet echt wat ivm avond feest.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-25 12:52

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-25 13:05

Leuk !
Ik denk dat ik gewoon moet houden wat ik nu heb.. netjes classic en stijlvol. Misschien moet ik maar vaker wijde broeken gaan dragen zodat ik mij er comfortabel bij voel ;)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-25 13:13

Janinevv schreef:
Maar wat is kort?
Ja ik ben dag gast, maar zusje van de bruid heeft ook gewoon een korter jurkje. Nee geen billen bloot ordinair :o

Ik heb nu dus zo’n wijde bruin rode broek met bijpassende top wat lijkt op jumpsuit, ik lijk er best slank in maar toch vind ik de broek gevoelsmatig echt wel heftig. Gewoon teveel wijde pijp, ik ben echt wel beetje nog team skinny ;)

Doorgaans ligt de grens op een handbreedte boven de knie.

Je hoeft niet per se een jurkje aan he. Jumpsuit kan inderdaad, of een pantalon en blouse, een pak, er zijn wel opties.
Wat je nu hebt klinkt leuk. Het is lastig, want enerzijds is het zó belangrijk dat je je er fijn in voelt. Anderzijds, als je nooit eens wat probeert draag je altijd hetzelfde.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-25 14:10

Klopt, ik zou als ik het niet vergeet even foto kunnen plaatsen.

Ik ben gewoon geen mode fashionista, ik hou wel van chique en elegant maar zo voel ik mijzelf niet altijd haha :o