Zekers een aanrader IMJ! Bij mij werd er snel gereageerd op mijn berichtjes. Ik had ook nog voor een vriendin besteld en daardoor kreeg ik op de Mini Rodini trui zelfs 60% korting!
Ikzelf heb een lange tweed achtige jas, oud roze. Ik liep met Synne in het dorp, zie een mevrouw kijken en soort genietend lachen. Wat leuk zegt ze, jullie matchen bij elkaar. Super leuk om te zien!
Misschien in de toekomst dat ik nog wel iets met mode/kleding (maken) ga doen. Maar dan zelf maken. Mijn schoonzus heeft afgelopen jaar een styliste opleiding gedaan bij Dayane Beekman (of was het nou Dani Bles haha) dus misschien kunnen we ooit iets samen doen. Later, als we groot zijn.
Ranja met een rietje heeft de ezel trui nog maar in maat 122. Ik wil 92/98
Tamara
Geplaatst: 20-05-19 21:29
Ik heb m'n mandje bij Ranja met een rietje ook al 3x volgegooid en weer leeggehaald Wil eigenlijk zo graag dat Road Trippin shirt met alle autootjes maar die is er niet meer
Ziet er weer leuk uit Mich Mooi doel ook, iets voor jezelf die richting op!
Ik heb net bij Schattige Babykleertjes een Tumble broek voor de oudste gekocht en een harembroekje van Your Wishes voor de jongste, zou morgen al binnen moeten komen. Ben benieuwd!
Ik heb bij Ranja een pico besteld zulke fijne jasjes!
Giolli
Zeg maar Ber!
Geplaatst: 20-05-19 21:50
lautje, ik heb maar even gekeken voor je dan.
Ik vind de bamboe lunchboxjes en servies setjes zo leuk die ze daar verkopen. Heb ze laatst ook bij de Blokker gezien.
Ik wilde zeggen dat ik braaf niets gekocht had, maar laat maar.
Tamara
Geplaatst: 20-05-19 22:11
Haha Giolli Leuk shirt En ik las over lunchboxen en dacht maar gelukkig voor mijn portemonnee vind ik die van de Blokker net zo leuk en daar hebben ze nog bijpassende snackboxjes bij. Ga m'n moeder even hinten dat dat leuk is voor oudste z'n verjaardag, voor als ie naar school gaat
Mama2018 ik denk dat 104 het mooiste is, oudste gaat net van 98 naar 104.
We hebben laatst hele leuke retro lunchboxjes gekocht via Vente dus die staan op hen te wachten voor ‘later’z
Bet via adorablekidzz de bobo choses groen geruite broek gekocht die PK ook heeft voor Cruz. Vind hem zo onwijs tof en kan hem bijna nergens meer vinden in een kleine maat dus nu toch maar gekocht met 30% korting. Durfde niet langer te wachten op meer korting.
Tamara heb even voor je gekeken maar met korting in die maar kom ik hem niet tegen wel zonder korting.
Pantykous
Geplaatst: 21-05-19 06:59
Daar ga je veel plezier van hebben, echt een super toffe broek!
Wat is iedereen lekker geslaagd bij Ranja Ik heb mezelf nog kunnen beheersen, maar valt niet mee. Krijg vandaag en morgen de rest van mijn MR bestellingen binnen, dat werd nog gebundeld met wat ander spul.