Waarom ben jij blij vandaag?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Merileth

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 14:30

Ik zit nu net 3 maanden op mijn huidige werkplek via detachering. Ik vind het werk leuk, en voel me hier fijn, dus wil graag blijven. Onze leidinggevende gaat weg, maar heeft me in een laatste gesprek nog flink wat complimenten gegeven, en gezegd dat ze bij de tijdelijke vervangende leidinggevende ook gezegd heeft dat ze moet zorgen dat ze me houdt omdat ik zo'n goede ben. Ik ben nog steeds zo blij dat ik mijn oude branche uit ben en nu dit werk doe.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 14:32

Iemand heeft zojuist mijn kliko thuis gebracht nadat ze allemaal waren geleegd <3 geen idee wie! Het kostte vanochtend al zo'n pijn en moeite om hem naar de straat te krijgen (mijn rechterarm is nog steeds stuk), en ik moet ermee door een klemmende poort die je met 2 goede armen al bijna niet open krijgt. Ik zag er al tegenop om hem weer terug te moeten zetten maar iemand heeft het voor mij gedaan *\o/* <3

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 19:57

Merileth schreef:
Ik zit nu net 3 maanden op mijn huidige werkplek via detachering. Ik vind het werk leuk, en voel me hier fijn, dus wil graag blijven. Onze leidinggevende gaat weg, maar heeft me in een laatste gesprek nog flink wat complimenten gegeven, en gezegd dat ze bij de tijdelijke vervangende leidinggevende ook gezegd heeft dat ze moet zorgen dat ze me houdt omdat ik zo'n goede ben. Ik ben nog steeds zo blij dat ik mijn oude branche uit ben en nu dit werk doe.

Fijn hé. Soms kan een werkwissel onverwacht goed uitdraaien: toen ik een jaar geleden als baliebediende bij PostNL aan de slag ging - omdat ik geen ander werk vond - was dit zowel financieel als qua niveau een behoorlijke stap terug. Maar nu zou ik niks anders meer willen. Vandaag nog van 2 verantwoordelijken een compliment gekregen: de ene zei dat ze mijn inzet waarderen (ik ben altijd de eerste om ergens bij te springen, is ook nodig, want onderbemand en regelmatig zieken) en de andere noemde me een "powerwoman" omdat ik altijd heel gehaast van hot naar her ren, ze had me de hele dag nog geen stap trager zien zetten.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 20:55

Ik weet dat ik het vaker heb verteld. Ik voel me gewoon zo fijn, ik ben zo verdomd trots op mijzelf.
Ik was zo depressief en suïcidaal eerst, ik verloor mijn vriend en mijn vrienden. Ik dacht echt dat ik juist dieper de kuil in ging. Nu ben ik hier nog steeds, ik weet mijn waarde weer te kunnen vinden!!! <3

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 21:30

fotolijstje schreef:
Ik weet dat ik het vaker heb verteld. Ik voel me gewoon zo fijn, ik ben zo verdomd trots op mijzelf.
Ik was zo depressief en suïcidaal eerst, ik verloor mijn vriend en mijn vrienden. Ik dacht echt dat ik juist dieper de kuil in ging. Nu ben ik hier nog steeds, ik weet mijn waarde weer te kunnen vinden!!! <3

Nou daar mag je ook trots op zijn _/-\o_

charrr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 23:44

fotolijstje schreef:

Daar mag je inderdaad meer dan trots op zijn! ;)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 14:03

Deze lieverd. <3

Afbeelding

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 17:58

fotolijstje schreef:

Mag je zeker trots op zijn!

Wat een lieverd PabloBokt <3

Trots op mezelf dat ik ondanks off day en paniekaanvallen mijn bed uitgekomen ben en wat van mijn dag gemaakt heb. Plus gebeld naar een therapeut voor hulp. Hopelijk kom ik bij deze wel verder.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 18:56

Was hartstikke gezellig bij mijn opa vanmiddag. En ook nog twee toblerone repen en een doosje Lindt chocolade toegestopt gekregen. :D

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 20:05

Na 2.5 maand in een puinhoop leven staat eindelijk de keuken *\o/*

Afbeelding

Apparatuur moet nog aangesloten en er komt geen water uit de kraan maar oh ik ben zo blij dat ik mijn pannen en borden weer gewoon in kastjes kan zetten.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 21:02

Mega trots op mezelf.

Mijn pony kan nogal wat kuren hebben. Maar rijtechnisch ben ik enorm gegroeid. Hierdoor kan ze haar kuren niet meer uitvoeren of voel ik ze al aankomen.
Omdat ik haar nu meer aan het werk zet, ziet ze niet elk vogeltje vliegen, niet elke hond lopen, niet elke fiets fietsen en noem maar op.

Daarnaast vind ik dat onze bordercollie herplaatser reu, mega super ontwikkeld.

Van mega mega onzeker en onderdanig, naar stabiel en onderdanig.
Wandelen in het centrum ga je niet dood aan en is echt leuk! En als vreemde mensen je ook nog vragen te knuffelen. (en hij enthousiast reageert. Dit had hij anderhalve week geleden echt niet gedaan!!!)
Luisteren als een jekko!

Natuurlijk maken we alle oefeningen "leuk!" En "vertrouwd" maar dat hij zo uitpakt als wat hij nu al doet hadden we beiden niet verwacht!

Loslopen doet hij nu ook super. En op aanvraag om zonder lijn naast te lopen? Geen probleem.

Onze teef knapt ook aardig op.
Dat is een Jochem Myjer in honden postuur.
Die vind alles leuk en grappig. En streng corrigeren... Lacht ze je nog net niet uit.
Maar super super consequent mee om blijven gaan, en zij ontwikkelt ook door tot brave border.

En ben mega trots op de katten dat ze nog niet in de kerstboom zijn gekropen.

Sorry voor mijn lange bericht.
Ben gewoon een heel blij mens vandaag!

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 21:45

Ik ben blij deze week omdat ik na weken chemo weer wimpers heb waar ik mascara op kan doen. Alle kleine dingetjes helpen.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 22:36

Napie schreef:
Ik ben blij deze week omdat ik na weken chemo weer wimpers heb waar ik mascara op kan doen. Alle kleine dingetjes helpen.

Blij voor jou <3

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 22:51

Merileth schreef:

Zo leuk om dit te lezen, fijn werk en fijne collega’s doet zoveel *\o/*

Napie wat fijn!

Canon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 22:56

Omdat mijn freelance werk niet meer loopt in coronatijd heb ik gisteren een super lieve motivatie van mijn vriend gekregen. Vandaag heb ik mooi de schouders eronder kunnen zetten in een onwijs fijn sollicitatie-gesprek.

In de wandeling om het te vieren heb ik een nieuw winkeltje in mijn stad ontdekt en daar een superaardige meid leren kennen waar ik uren mee heb kunnen kletsen. Morgen haal ik daar een supermooie jurk op om voor het eerst nieuwjaar met mijn vriend te vieren. :D
Na alle stress van afgelopen weken voelde dit alles zo goed! <3

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 10:12

Dat mijn nieuwe laptop er is!! Eindelijk foto’s editten zonder gezeur <3

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 15:42

Ik werd vanmorgen gebeld door de dierenarts bij wie ik heel graag mijn kittens wilde registreren als patiënt, dat ik van de wachtlijst af ben en aangenomen als klant. *\o/* Superfijne praktijk, hele prettige en kundige mensen, maar ze hadden een patiëntenstop.
Ben heel blij dat de kittens daar dan over een maandje of twee geholpen kunnen worden.
En dat Fred lekker bij me komt liggen voor een tukje. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 18:42

Ik heb voor het eerst in mijn leven een appuyement gereden :oo

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 20:12

Het minimumloon gaat omhoog en dus mijn inkomen _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 20:18

Telpeva schreef:

Niet om vervelend te doen, maar dat maakt de productie van producten duurder en dat wordt uiteindelijk doorberekend in de prijs :( uiteindelijk zijn we dus even duur uit :(

charrr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 20:34

Dit mannetje, die uit zichzelf zo lief ging zitten <3

Afbeelding

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 20:37

[***] schreef:
Telpeva schreef:

Niet om vervelend te doen, maar dat maakt de productie van producten duurder en dat wordt uiteindelijk doorberekend in de prijs :( uiteindelijk zijn we dus even duur uit :(

De prijzen zijn al aardig gestegen, dus ik kan me goed voorstellen dat Telpeva blij is met een verhoging van haar loon. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 20:52

marley93 schreef:
[***] schreef:

De prijzen zijn al aardig gestegen, dus ik kan me goed voorstellen dat Telpeva blij is met een verhoging van haar loon. :j

Zeker! Ik hoop ook dat ik geen gelijk heb hoor, maar het lijkt me zo verdrietig als je denkt dat je erop vooruit gaat en de prijzen stijgen uiteindelijk evenveel.
We gaan gewoon duimen dat dat niet gebeurt :D

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 20:53

Ik ben blij omdat ik morgen na weken wachten eindelijk mijn poes op ga halen uit Ibiza! Morgenavond richting Schiphol want daar komt ze aan. Ik kan echt niet wachten *\o/*
Afbeelding
Afbeelding

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 21:03

Maureen95 schreef:
Ik ben blij omdat ik morgen na weken wachten eindelijk mijn poes op ga halen uit Ibiza! Morgenavond richting Schiphol want daar komt ze aan. Ik kan echt niet wachten *\o/*
[ [url=m/Vku7Vj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GbTrQ2.jpg]Afbeelding[/url] ]

JEETJE wat is ze prachtig <3

Wat betreft het minimim loon, verhogen is leuk maar wat al werd gezegd, de vaste lasten zoals boodschappen en energie die zijn al een tijdje hoger als voorheen, terwijl het inkomen wel hetzelfde bleef. Ik ben dit jaar financieel alleen maar achteruit gegaan ipv gelijk gebleven wbt koopkracht. Als dat alleen al recht getrokken zou worden dan ben ik al heel blij, ik hoop dat het genoeg zal zijn om de hogere energierekening van te kunnen betalen volgend jaar.