Dat gele/bruine zag ik begin van dit jaar ook al toch? Deze winter dus weer?
Laatst bijgewerkt door Linnie050 op 10-08-18 15:26, in het totaal 1 keer bewerkt
xingridx
Geplaatst: 10-08-18 15:25
Hahaha zo die is idd fout Michelle. Zo fout dat ie weer leuk wordt.
Mooie kleuren van dat Tumble setje Keet
Vandaag geïnventariseerd hoe we ervoor staan qua kinderkleding. Deze winter voor het eerst dat ik geen stapels gekregen kleding klaar heb liggen en zowaar echt nog eea erbij moet halen voor de grote dame. Met 4 broeken, 2 jurkjes en wat longsleeves de winter door is wat karig
Baby is al redelijk voorzien in 62 maar zal in 56 toch ook gekleed moeten worden dus zal ml maar vast waarschuwen dat ik volgende week de rekening ga plunderen
Het is meer voor een paar regendruppels (en tegen de waterspetters op de boot komende week) als het echt regent ga ik niet met haar wandelen of fietsen.
Nou, wij zijn geslaagd en verwend! Van oma een heel tof vestje en van dr tantes een toffe trenchcoat als tussenjasje.
Ja klopt! Vind ik fantastisch. Dat zacht zoete roze is niet zo voor mij. Dat oud roze is ook zo mooi te combineren met veel, beetje grijzige tinten etc.
Roze is eigenlijk altijd wel goed te combineren. Kan met zoveel. Blauw, wit, creme, grijs. Alleen rood of en sommigentinten groen gaat niet echt.
Hier echt zelden oud roze. Komt vooral omdat ik het zelf echt niet kan hebben omdat ik zo blond en blank ben. Heb een wat blauwe ondertoon en lijk met oudroze ernstig ziekelijk. En Juul is ook zo wit. Paar keer geprobeerd, maar was hier echt geen porum. Kind viel helemaal weg.
Gisteren wat wintercollectie gekocht, er hing teveel moois, kon een hele kast wel gevuld hebben Ik ben de slechtste combineerder, dus maar volledige setjes gekocht
Mavelle
Geplaatst: 11-08-18 06:37
Die vestjes zijn mooi cemlys! Daar hou ik echt van. Welk merk is dat?
Die kleine van ons geeft niet zoveel om regen, die blijft lekker buiten spelen dan als het aan hem ligt. En je kan op de fiets / onderweg ook wel eens verrast worden. Dan is een regenjasje dat het even een half uurtje volhoudt wel handig
Zijn / mijn wollen winterjas (we hebben heel sneu dezelfde ) houden dat gelukkig ook wel als het niet echt zo'n plons-regenhoos is.
Twinnen! Ik wil van Snurk een leuk setje maar de huisjood vindt het droevig als ouders hetzelfde dragen als hun kroost. Maar ik vind het printje (de potvis) gewoon écht tof.
Wij fietsen hier bijna alles natuurlijk, dus een goede regenjas is gewoon fijn. Maar iemand heeft spontaan de eetkamerstoelen weggegeven (ik) en niet bedacht dat er een fissa komt (ook ik) dus ik moest met spoed 4 nieuwe stoelen kopen ergo: het geld is hmmmm. Dus ik denk dat ik die van Zara ga proberen, geel
In Egmond hing ook een leuke, gele buitenkant met Bretonse binnenkant, maar 50 euro... Maar zo leuk.