Cayenne schreef:Hoe kun je het beste bananen bewaren? Ik doe ze altijd in de koelkast maar na 3 dagen zijn ze superbruin tot bijna zwart
Je kan ze ook niet in de koelkast bewaren haha. Je kan ze het best gewoon op kamertemperatuur bewaren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Hoe kun je het beste bananen bewaren? Ik doe ze altijd in de koelkast maar na 3 dagen zijn ze superbruin tot bijna zwart
PanamaD schreef:Bestaat er voor je haar, als je al slag/kleine golfjes van jezelf hebt, een spul waarmee je meer krul in je haar kan maken zonder van dat slierterige haar/vettige look te krijgen?
Janine1990 schreef:Fruitvliegjes komen ook wel zonder fruitHeb wel eens het idee dat het er vanaf hangt waar je woont.
Mijn ouders kunnen elke dag de gootsteen spoelen en schoonmaken, geen prullebak vol hebben. Peinzen er niet over om spul buiten de koelkast te laten (dan dus geen bananen) en hebben nergens in huis groenafval, gaat meteen de kliko in en hebben ze altijd en komen er niet weer vanaf.
Ik woon alleen, kan veel buiten koelkast bewaren en verschoon echt niet elke dag mijn prullebak, gebruik m niet eens elke dag. En heb nergens last van.
Riddershow schreef:Vleesetende planten moeten niet veel vliegen vangen, gaan ze dood van. Komt omdat het vangen en verteren ervan veel energie kost. (vooral bij die plant met het mondjesblad)
Wist ik ook niet, maar heb ik van partnerlief geleerd. En mijn ervaring is ook dat je er niet echt veel vliegen mee vangt...