Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Maar die verplichtingen kun je toch afzeggen? Ik vind echt dat je je feestdagen moet kunnen vieren zoals jij het wil
xDenies schreef:Relaxed schreef:Ah ja, de verjaardag van oma snap ik wel, maar dan zijn er daarbuiten vast nog momenten die je voor jezelf kunt invullen? 2e kerstdag lekker vrijhouden voor jezelf.
Verjaardag kan ook lekker knus thuis gevierd worden ipv een restaurant.
Relaxed schreef:Maar die verplichtingen kun je toch afzeggen? Ik vind echt dat je je feestdagen moet kunnen vieren zoals jij het wil
Relaxed schreef:Grr even zeuren over mijn zusje hoor.. Ik heb natuurlijk een paar weken geleden aangegeven even geen contact te willen omdat zij het wederom enorm liet afweten en er niet voor me was. Via mij moeder hoor ik dan dat zij zichzelf vooral weer het slachtoffer vindt, want ze kan nooit iets goed doen bij mij.. Waarop ik zei dat ik idd in dit geval wel een sorry verwacht. Gisteren was mijn zwager jarig, dus hem netjes een felicitatie gestuurd en kreeg ook een dank je wel terug (nog steeds niet de vraag hoe het gaat oid)
Mijn moeder roept steeds dat ik vooral niet teveel moet verwachten, waardoor ik het gevoel krijg dat ze vindt dat ik overdrijf terwijl ik toch echt vind dat ik geen onredelijke verwachting heb. Een appje op zijn tijd kost je letterlijk 3 seconden, als dat al teveel gevraagd is?
Kom ik er net ook nog achter dat mijn zusje me heeft geblokkeerd op Whatsapp, het is toch werkelijk te triest voor woorden, wat een figuur..![]()
![]()
Nou ja, dat sterkt mij vooral in het besluit de bal bij haar te leggen en daar blijft ie dus ook