Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 00:06

Liesje1611 schreef:
Emmaa_ schreef:
Ik heb een beetje een gek vraagje :)) Ik heb nogal iets specifieks in m'n hoofd voor kerst, ik wil namelijk in pantalon en blazer, maar niet zomaar.. Nee ik wil alles in suede/suedelook :') Dus... Mochten jullie een tweedelig pak tegenkomen met pantalon en blazer (wijd vallend, niet getailleerd) in donkerblauw, donkerrood of zwart, dan hoor ik het graag. Voor de broek heb ik een harde voorkeur voor high waisted trouwens, maar dat hoeft niet per se. Wel belangrijk is dat het er ook in plus size is, dus dat het verder gaat dan maat 42 (tenzij die wijd valt).

Ik heb ondertussen wat gezien op Asos, dat was me ietsjes te duur maar een goede backup. Ik ben op het idee gekomen via een reclame van Primark, maar ik kon het niet vinden in de winkel in Almere.

Alstublieft!
https://www.loavies.com/nl/kleding/dame ... zwart.html

Suuuuper bedankt! Gaan alleen maar tot maat L en ik ben bang dat ik mijn dikke reet daar net niet in kan wurmen.. Of net wel maar dat het niet meer zo comfortabel zit na het kerstdiner :o

Ik ga van de week maar even naar de Primark, kijken of ik hem daar kan vinden.

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 16:09

Heeft iemand een goeie ervaring met sarenza?
Ik heb daar wat besteld op zondag avond. Er stond 24 uurs levering.
Nou mooi niet dus, kreeg vandaag een mail binnen dat ze onderweg zijn vanaf frankrijk..
Nu lees ik op internet dat heel veel mensen hun schoenen niet kregen of pas na een paar weken.

Ben eigenlijk best wel bang dat ik opgelicht ben :o

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 16:11

Sarenza is gewoon een betrouwbare site. Overigens geldt 24 uurs levering alleen als je op een werkdag bestelt, want op zondag verwerken de meeste webshops niks (zelfs bol.com doet op zondag niet verwerken, alleen als je bijbetaalt tegenwoordig). Daarbuiten vermoed ik dat het niet 24 uurs levering is maar 24 uurs verzending, dus dat hij tegen die tijd het pakhuis verlaat.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 17:58

Saranza levert gewoon, alleen vaak niet binnen de 24 uur.
Heb er al meerdere keren besteld, ook op werkdagen( in de ochtend) en ook dan kwam het vaak 3 of 4 dagen later.

Overigens ook al een paar x een mailtje gehad dat ze vanwege extreme drukte niet aan de levertijd konden voldoen en dat ze het magazijn aan het verhuizen waren etc.
Verder gewoon prima ervaringen mee.

@fionaf09, overigens hebben ze ( tenminste zo lijkt het) bij de steps op de website een rok die er qua model iig op lijkt! Alleen is deze zwart met de print van een bloem.

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 19:40

roxiie schreef:
Saranza levert gewoon, alleen vaak niet binnen de 24 uur.
Heb er al meerdere keren besteld, ook op werkdagen( in de ochtend) en ook dan kwam het vaak 3 of 4 dagen later.

Overigens ook al een paar x een mailtje gehad dat ze vanwege extreme drukte niet aan de levertijd konden voldoen en dat ze het magazijn aan het verhuizen waren etc.
Verder gewoon prima ervaringen mee.

@fionaf09, overigens hebben ze ( tenminste zo lijkt het) bij de steps op de website een rok die er qua model iig op lijkt! Alleen is deze zwart met de print van een bloem.

Bedankt voor het meedenken. Helaas gaat het me juist om de kleur. Toch bedankt!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 20:38

Sarenza levert gewoon maar niet binnen de beloofde tijd!
Met geld terug geven zijn ze nog trager. 4 weken moeten wachten tot ik eindelijk eens bevestiging kreeg van mijn retour en toen nog een weelk voor ik mijn geld had.
Heb heel wat mails gedaan, nooit reactie op gehad. Toen maar gebeld en toen kwam er eindelijk schot in de zaak

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 11:04

Even een vraagje; weet iemand hoelang het duurt voordat een betaling van acceptgiro bij H&M in je account wordt weergegeven als voldaan?

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 19:14

Emmaa_ schreef:
Liesje1611 schreef:

Suuuuper bedankt! Gaan alleen maar tot maat L en ik ben bang dat ik mijn dikke reet daar net niet in kan wurmen.. Of net wel maar dat het niet meer zo comfortabel zit na het kerstdiner :o

Ik ga van de week maar even naar de Primark, kijken of ik hem daar kan vinden.

Ik weet niet of je al iets hebt gevonden, maar op H&M staan er ook een paar en een legging. :D
Ik ben verslaafd aan dat velvet/fluweel, vind het te gek. <3

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 09:07

Girls! Ik ben op zoek naar een nieuwe lekker warme winterjas. Ik weet nog niet waar ik precies moet zoeken, want oude Zara en Only jassen die ik nog heb vind ik echt niet warm genoeg.

Toevallig was ik gister om mij heen aan het kijken en zag ik iemand met een duidelijk wel een gevoerde jas, tot iets over haar bil, getailleerd, grijs. Ik dacht met wat ik op haar mouw zag dat ik het wel zou kunnen Googlen welk merk het was, dus ik heb niet gevraagd waar die vandaan kwam haha. Op haar mouw zat een bruin logo, met twee streepjes.

Eigenlijk zoals dit op deze Herschel tas.

http://scene7.zumiez.com/is/image/zumie ... -front.jpg

Maar Herschel heeft geen jassen en blijkbaar is het dus niet een Herschel kenmerk zoals ik dacht. Iemand enig idee wat ik wel bedoel? Of tips voor mooie, lekker warme jassen?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 11:57

Iknweet niet hoeveel je eraan wil geven maar Canada goose zijn echt goede jassen!

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 15:57

ik ga die schoenen toch niet doen, en heb besloten dat ik deze winter voor Dr martens ga. :)

Ik wil graag deze sweater bestellen, maar is deze website betrouwbaar of heeft iemand er ervaringen mee?
https://www2.rad.co/nl/product/142195

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 20:06

Meerdere youtubers hebben daar truien van, dus zal wel betrouwbaar zijn :j

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 21:01

Fair schreef:
ik ga die schoenen toch niet doen, en heb besloten dat ik deze winter voor Dr martens ga. :)

Ik wil graag deze sweater bestellen, maar is deze website betrouwbaar of heeft iemand er ervaringen mee?
https://www2.rad.co/nl/product/142195

Volgens mij kun je de truien die ze daarop verkopen voor heeeel wat minder geld op Aliexpres kopen. Ik vermoed ook dat ze ze via die site hebben ingekocht.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 08:05

@Droomster: Gaastra <3

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 12:26

Thanks voor de tips meiden! Ik vind Canada Goose hele mooie jassen, maar die prijs gaat mij toch wel iets te ver haha.

Ik zal even naar Gaastra gaan kijken!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 19:54

Ik heb een Esprit jas, ze hebben daar een soort sterrensysteem voor hoe warm de jassen zijn. Ik heb een drie sterren jas en kan hem binnen echt niet aan zo warm is ie. Heel tevreden mee en ik ben echt een koukleun :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 20:32

Ik heb het laatst in een winkel even een Canada Goose jas aangehad. Jezus, wat is dat warm. :') Alsof er over je hele lijf kussens tegen je aan worden gedrukt. Echt heerlijk. :j

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 20:57

Ik heb na lang zoeken een Airforce jas gekocht, een crèmekleurige zonder bont. Kost wat maar dan heb je ook wat. Het is inderdaad alsof je allemaal kussens tegen je lichaam drukt. Ik vind hem nu te warm!

goldith

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 21:17

Mars schreef:
Ik heb een Esprit jas, ze hebben daar een soort sterrensysteem voor hoe warm de jassen zijn. Ik heb een drie sterren jas en kan hem binnen echt niet aan zo warm is ie. Heel tevreden mee en ik ben echt een koukleun :=

Ik heb ook net een jas van Esprit met drie sterren en ik ben er onwijs blij mee! Heerlijk warm en valt erg mooi. :)

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 21:22

Iemand nog tips voor zwarte leren schoenen/laarsjes.
In ieder geval hoog.
Zonder hakken, ik kan niet goed lopen
Evt met warme voering.

Ben al maanden op zoek maar nog steeds geen winter schoenen

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 10:01

Ik vind tamaris of Dr. Martens heel fijn!
Timberland heeft ook leuke laarsjes!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 10:06

Canada Goose staat niet bekend om zijn diervriendelijkheid qua herkomst van de producten (bont & dons). Mocht je dat belangrijk vinden, dan zou ik het merk dus afraden. :)

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 10:42

Air force kan ik je aanraden! Ontzettebd warm en na 3 jaar nogsteeds erg mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 11:15

Jongens, wat doe je aan naar een derde date? Hij gaat me Den Haag laten zien enzo.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 12:00

Resistance schreef:
Jongens, wat doe je aan naar een derde date? Hij gaat me Den Haag laten zien enzo.

Warme kleding, het is koud buiten :D