Haha, Rebecca! Dat grap ik nu ook wel eens. 'De seizoenen worden doorgewisseld. Winter wordt nu een stiekeme herfst, en lente wordt dus winter.. en dat betekend dat ik op mijn verjaardag met de pony kan sleeen!'
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Wereld is aardig van slag ja, maarja dat kan ook niet anders met zo'n sterke El Nino. Zou fijn zijn als het KNMI is wat betere onderzoeken zou gaan doen ernaar, maar dat wordt dan weer niet serieus genomen.
, wat een water

Joaltijd schreef:Haha, Rebecca! Dat grap ik nu ook wel eens. 'De seizoenen worden doorgewisseld. Winter wordt nu een stiekeme herfst, en lente wordt dus winter.. en dat betekend dat ik op mijn verjaardag met de pony kan sleeen!'
ik lees regelmatig een stukje mee, maar heb nog niet eerder gepost
Ik ben op 17dec jarig dus die dag is voor mij altijd wel een maatstaf als het om weer gaat. Vaak regen, soms een heel pak sneeuw waardoor er geen visite kan komen
Maar toch als je kijkt naar meest winterse omstandigheden en Elfstedentochten kom je toch wel in jan/feb uit.
, als het maar wit is en blijft liggen en wanneer maakt me niet uit!
lijkt bijna nep , wat een monsterlijk gave foto
En de wind giert hier ook wel om het kantoor heen. Staat precies op de achterkant dus ik hoor constant het suizen. Enerzijds leuk, maar over 8/9 uur ben ik daar wel klaar mee... dus zo maar muziek op.
Joaltijd schreef:Tof he Rebecca!
Hier vanuit school.. kreeg zelfs een middelvinger omdat degene die buitenstond dacht dat ik van hem een foto maakte
[ [url=m/2k1U9K.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit:
I'm in luf!!
[ [url=m/s2AriU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Random in de les naar het raam gelopen om de foto te maken