Ja er ligt hier sneeuwsnot, maar gaat denk ik niet lang blijven liggen.
Briiet
Geplaatst: 29-01-15 09:38
Grijs en harde wind. Geen vlokje sneeuw te bekennen.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 29-01-15 09:40
Vannacht leek veel regen te zijn geweest maar de neerslag dtaat op 78,3 mm valt dus mee. Wel stevige wind nog. Trek de gordijnen open zie eerst alleen grijs, maar met beter kijken een mini wittig laagje. Alleen op wat zand. Er komt natte sneeuw naar beneden. Ik kijk nog even langer en de vlokken worden opeens veel witter en dikker. Ziet er nu uit als echte sneeuw.
Luchtdruk is verder gekelderd naar 976 in twee dagen dus 30 naar beneden.
Alleen voor ligt er denk ik een mm op de weg. Ik neem vandaag extra lang de tijd om naar het ziekenhuis te glibberen, weg valt denk ik mee maar ik wil voorkomen dat als ik mensen voor me krijg die niet durven te rijden ik te laat kom.
Daarna door naar stal en paardjes doen. Vandaag dus een kleine 60 km in de auto in totaal.
Oh wat zullen de mensen die met de trein moeten balen zeg. In het grootste deel van Nederland ligt niks aan sneeuw en dan toch een aangepaste dienstregeling en ook nog veel vertraging zag ik. Las op facebook al dat de treinen die wel rijden ook half zo kort zijn als normaal, maar wel dubbel zo veel mensen moeten vervoeren..