Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 14:13

Ik twijfel omdat ik ergens ook wel intresse heb in Timberlands, die gele. Die zool is grover en lijkt me net een tikje meer houvast te geven op een gladde ondergrond :P

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 14:52

Emmaa_ schreef:
Ze zijn inderdaad rot om in te lopen, maar als je ze eenmaal hebt ingebroken zijn ze echt fantastisch. En tsja, ik vind de schoenen waar het overgrote deel van NL op loopt 'verschrikkelijk', dus ieder z'n mening zo he ;)

Is ook, was ook zeker niet aanvallend of onaardig bedoeld :). Maar het is gewoon niet mijn ding.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 14:55

Net even op het station bij de vila gestopt. Daar hebben ze altijd zulke leuke dingen en vaak hangt het er ook maar een paar dagen en krijgen ze weer nieuw. Een zwarte spijkerbroek, 2 basic wat losser vallende shirts (donkergrijs en turquoise/groen). Een shirt met 3 kwart mouwen, ook in dan turquoise/groen kleur met een blokjes patroon aan de voorkant en de achterkant is doorschijnend en langer. En nog een spijkerblouse, die van achteren behoorlijk lang is en een heel stuk over mijn kont valt.

_mexx_lady_

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:22

Ik heb Timberlands maar dan van het merk Bronx die zijn net iets smaller aan de voet! Maar zooo heerlijk nu ze zijn ingelopen vooral met dit weer!

Net even snel de stad in geweest en misschien wel 10 paar laarsjes gepast. Uiteindelijk 2 gezien die lekker zaten én die betaalbaar waren. Zijn ze weer helemaal wat ik NIET nodig heb.
Wou eigenlijk lage laarsjes om onder een jurkje aan te doen, lijkt wel mission impossible en denk dat ik jurkjes dus ook maar gewoon ga combineren met enkellaarsjes met hak.
Of Docs.. alhoewel ik deze ook wel leuk vind..
http://www.omoda.be/nl/dames/enkelboots ... 46463.html

http://www.omoda.be/nl/dames/enkelboots ... -3096.html

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:27

Doc martens doc martens doc martens! Nu ik ze zo goedkoop zie, wil ik ze bijna zelf ook bestellen. :') _O-

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:31

Nu ja ik ging de stad in voor een paar nette laarsjes voor onder een jurkje... Dik mislukt dus!
Maar ja welke dan voor een beginnend Doc-draagster?
Mat zwarte, glimmy zwarte, bordeaux of met die ruitjes erop?

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:33

_mexx_lady_ schreef:
Ik heb Timberlands maar dan van het merk Bronx die zijn net iets smaller aan de voet! Maar zooo heerlijk nu ze zijn ingelopen vooral met dit weer!

Net even snel de stad in geweest en misschien wel 10 paar laarsjes gepast. Uiteindelijk 2 gezien die lekker zaten én die betaalbaar waren. Zijn ze weer helemaal wat ik NIET nodig heb.
Wou eigenlijk lage laarsjes om onder een jurkje aan te doen, lijkt wel mission impossible en denk dat ik jurkjes dus ook maar gewoon ga combineren met enkellaarsjes met hak.
Of Docs.. alhoewel ik deze ook wel leuk vind..
http://www.omoda.be/nl/dames/enkelboots ... 46463.html

http://www.omoda.be/nl/dames/enkelboots ... -3096.html

Ik ben persoonlijk geen fan van Doc's, gewoon niet mijn type schoen.
Vind van deze twee de bovenste wel het mooist, dat glimmende vind ik zo "nep" overkomen oid

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:33

Ik zou als eerste voor de mat zwarte gaan, die kunnen overal onder. Als je ze wat opzichter wilt hebben kan je ook glimmend doen

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:34

In vind alleen de matzwarte of glimmende zwarte leuk, dus ik zou één van die twee doen. :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:36

Ik heb zelf de lak versie vorig jaar gekocht. Kan je met veel combineren hoor. Alleen je kan dan beter bovenkleding met metaaldraad erin verwerkt vermijden, anders word het te druk.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:37

Mam was al heel blij dat ik een poging wou doen om er netjes uit te zien.. Kom ik uiteindelijk thuis met Docs :D

Emma ik weet dat jij de jouwe eigenlijk altijd onder een jurkje draagt.. Maar draag je ze ook onder strakke jurkjes? Of alleen onder van die 'skaterdresses'?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:47

Ik draag vooral veel skater dresses ja, maar onder strakke kan hij ook!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:48

Ik ben bijna over. Bedacht me alleen net dat ik super smalle voetjes heb en ik bang ben dat ze dus weer te breed gaan zijn. Ach ik bestel ze donderdag gewoon even :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:51

Dat valt heel goed mee! Ik heb erg smalle voeten, meeste ballerina's zijn voor mij zelfs te breed (laat staan pumps...) en ik heb nooit problemen gehad met mijn docs!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:56

ik heb ook smalle voeten en ze zitten prima :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 17:05

Ik meld me hier ook als dat mag :D
Ik ben Frederieke, 18 jaar. Ik houd zelf een beetje van 70/80/90s kleren. Ik struin dan ook vaak 2e hands winkels af. en mn verzameling begint langzamerhand steeds wat groter te worden :)

Die dr Martens zijn wel tof ja! maar denk niet dat ik ze zou kopen. ook geen geld atm dusja :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 17:18

Dr martens valt ook onder 90's kleding :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 17:38

Ja ik vind ze ook wel tof hoor! :D maar heb al 2 paar laarsjes achtige schoenen en geen geld, dus dan houdt het op haha :D

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 17:43

Ik heb eigenlijk ook geen geld voor schoenen maar mijn zwarte laarsjes zijn blijkbaar niet meer waterdicht... En ik kan wel kiezen uit mijn 3 paar andere schoenen maar ja dat zijn geen zwarte laarsjes :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 20:41

als het echt hard regent, zijn doc martens ook niet waterdicht hoor, dan moet je echt rubber hebben haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 20:54

Mijn pakket van decathlon komt morgen aan *\o/*
Komt heel goed uit, ga 2 dagen naar Londen. Kan ik gelijk mijn nieuwe jas aan en de waterdichte wandelschoenen :P

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:04

Ik krijg morgen wrs 3 zalandopakketjes :') Schaam me echt dat ik die bij de frontdesk op het werk moet ophalen :')

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:05

Allemaal jullie aankopen showen! :D

Mijn schoenen van Nelly zijn binnen gekomen. Ze zijn echt geweldig leuk :* zal morgen een foto maken.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:06

Morgen komt mijn bestelling ook binnen haha. =D
Hierna leg ik mezelf echt een koopverbod op.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:09

Ik zal morgen foto's maken :)