Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Als ze dan toch nog graag goedkoop verzenden dan is het eigen schuld, dikke bult als het niet aankomt. In dat geval film ik wel het posten trouwens, geen zin in discussie... Vertrouw de post voor geen meter en wil wel bewijs hebben dat ik me iig netjes heb gehouden aan de afspraak.Kirsha schreef:Of dat het gewoon aankomt en dat de koper probeert er een slaatje uit te slaan.
ze heeft nog niet eens een bod gedaan en we wouden vanavond iemand anders gaan mailen die het hoogste bod had. Waar moeten wij dan naar gaan kijken? Of willen zij zondag naar de stoelen kijken? Maar dat is toch een rare manier van mailen?
Het is geen soepele manier van communiceren en ik raak er gestrest van omdat het blijkbaar moeilijk is om volledige zinnen/mail te maken. Waardoor ik het niet snap... studiemiep schreef:ik richt mijn pijlen altijd op meerdere personen.
Stel je hebt biedingen van 68 en 70 euro en je vind beide prijzen acceptabel dan neem ik sowieso met beide mensen contact op. Heel veel mensen laten het alsnog afweten..dus door beide meteen te emailen..maak je meer kans om iig je item verkocht te krijgen..
studiemiep schreef:ik richt mijn pijlen altijd op meerdere personen.
Stel je hebt biedingen van 68 en 70 euro en je vind beide prijzen acceptabel dan neem ik sowieso met beide mensen contact op. Heel veel mensen laten het alsnog afweten..dus door beide meteen te emailen..maak je meer kans om iig je item verkocht te krijgen..
. Heb wel aangeboden tot halverwege te rijden voor benzinekosten. Niks meer van gehoord

Sammie schreef:Heb zo vaak naar de andere kant van het land gereden om iets specifieks op te halen. Daar ga je niet dood van.
Sammie schreef:Pff. we hebben een droger te koop staan (luchtafvoer). Hebben m de ad op bieden gezet, maar nu heb ik al twee mensen die om de vraagprijs vragen. 50 euro is toch niet gek? Zit geen afvoerslang bij, maar die is zo te halen. Verder is ie nog in prima staat.