vanmiddag komen er wat wolkjes hebben ze gezegd Agossie. maar zo de ochtenden vind ik zo fijn, loop echt te genieten buiten, als het warmer wordt duik ik ook de schaduw in hoor. maar dat eerste kopje koffie op het terras, in de zon, paardjes buiten, honden die lekker in het zonnetje liggen, fluitende vogeltjes, dan weet ik het dit is het echte genieten!
Es_ther
Geplaatst: 19-05-14 10:30
Heerlijk! Fietste vanmorgen ook naar de paarden, alle vliegendingen op doen, en heerlijk, niet te warm, heerlijk zonnetje en 2 paarden die languit in de zon liggen.
Het ziet er heerlijk uit buiten... Helaas tot 15u in de airco
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-14 10:41
Tante, het is dan het helemaal gedaan hoor. Het schijnen gewoon een paar mindere dagen te zijn, met een beetje regen, daarna weer beter. Qua temperatuur is dit overigens voor mij wel de max. Het is nu nog lekker koel in huis.
Hier komen al wolken binnen drijven,heerlijk af en toe wat schaduw. Op de radio zeggen ze dat het morgen plaatselijk wel 30 graden kan worden.En dan woensdag nog zo'n hete dag en dan zakt de temperatuur naar normaal Lente weer.
tootje71
Geplaatst: 19-05-14 11:49
vannacht wakker gelegen omdat het zo warm was ..bah dat beloofd nog wat...mag van mij wel wat koeler..
quartel
Geplaatst: 19-05-14 11:55
tootje71 schreef:
vannacht wakker gelegen omdat het zo warm was ..bah dat beloofd nog wat...mag van mij wel wat koeler..
Zou een personal cooler niks voor jou zijn dan?? Die heb ik hier nog wel staan als je wilt
wat is dat dan ? als ik erop google dan krijg ik koelboxen te zien en ben bang dat ik daar niet in pas..
quartel
Geplaatst: 19-05-14 12:20
Het is een soort kubus die een rooster heeft. Dat rooster blaast koude lucht en kan je omhoog en omlaag richten. Je vult hem met koel water en je hebt zo een verkoelende bries over je lijf heen. Niet erg genoeg om dan weer spierklachten te krijgen maar net lekker. Ik heb ze op zolder staan......wij hebben een mobiele airco gekocht.
dravergekkie
Geplaatst: 19-05-14 12:27
Vind het in de zon ook al wat te warm , er is ook geen wolkje in de lucht.
Gelukkig staat er nog een licht briesje.
quartel
Geplaatst: 19-05-14 12:28
Mijn dochter heeft maar 1 uur les. Ik breng haar en haal haar op, dan kunnen we lekker daarna gaan zwemmen in het bos Bruin worden schiet lekker op zo