Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NienkeV1994

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 17:35

Ik bestel verder ook echt bijna alles online, maar kleding eigenlijk bijna nooit. Een webshop van Primark zou daar denk ik wel verandering in brengen O:)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 17:40

Ik koop eigenlijk alles online. Ik kan niet zo heel makkelijk uitgebreid gaan winkelen. Als ik kleding of schoenen bestel dan bestel ik verschillende maten. Wat niet past gaat weer terug.

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 17:53

Toen ik laatst mn nieuwe Dr. Martens ging kopen ben ik er wel speciaal voor naar Amsterdam gegaan omdat ik geen zin had om de verkeerde maat te bestellen. Mijn zwarte Dr. Martens zijn namelijk maat 39 en de witte heb ik in maat 40 gekocht. Mijn schoenmaat loopt nu uiteen van 39 tot 41,5. Toch wel bijzonder haha.

Verder bestel ik vrij weinig kleren online maar het is toch wel heel leuk om de pakketjes te ontvangen. Alsof je jezelf een cadeautje gestuurd hebt!

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 18:24

Het afgelopen half jaar was ik ook niet thuis doordeweeks en om m'n buren nou iedere week met een pakketje op te zadelen vind ik ook zoiets :o

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 18:33

Kun je het pakketje niet naar je werk sturen? Deed ik wel eens. Ik waarschuwde dan wel de receptioniste van te voren.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 18:36

Ondertussen ben ik al klaar met stage dus nu is het geen probleem meer :) Het is ook niet dat ik dingen niet besteld heb om die reden hoor, maar vind het wel zo fijn om zelf thuis te zijn als ik iets bestel

Izabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 22:58

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 23:34

Wubwub schreef:
Ohh mensen wat gaan jullie hard! Ik probeer vanavond even bij te lezen!

Hierbij mijn nieuwe Mijn leven als controlefreak. :D

wat ontzettend leuk en misschien wel een heeeeel klein beetje herkenbaar. ik vind dat je ontzettend leuk en makkelijk lezend schrijft!
mag ik iets vragen? hoe maak je die blokjes met die fotootjes actief? ik heb wel die blokjes maar er staan helemaal geen foto's van mij in :P

bij mij staat er weer een nieuwe post online en heb de tip proberen mee te nemen om duidelijk te zijn over wanneer de volgende post online komt ;) nu heb ik nog een vraagje, welk "programma"-ding gebruiken jullie om mensen te laten reageren op je posts? hij staat nu op Discus maar zag dat hij bijvoorbeeld ook op Facebook kan, ik denk persoonlijk dat het dan makkelijker is voor mensen om te reageren.

http://runtraineatsleap.weebly.com/blog ... ardlopen-2

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 23:40

_Izabelle schreef:
:wow: Ik vergeet soms bijna hoe snel het hier gaat :')
Vandaag kwam er een artikel online over hoe je je voeten lekker warm kunt houden bij de paarden:
https://equinonline.wordpress.com/2015/ ... %E2%98%85/

handig! van die crème wist ik niet eens dat die bestaat! Die ga ik toch eens halen!
wat bij mij ook helpt is een paar gevoerde regenlaarzen aandoen voor en na dat ik ga rijden. Bij ons op stal is het nogal nat en als je eenmaal natte voeten hebt krijg je ze niet meer warm, en zo kan ik dan gerust een paard ergens ver achter in de wei uit de modder gaan halen ;)

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 23:50

Goh, die creme klinkt inderdaad erg handig, die kende ik niet! Werkt het ook bij natte voeten door natte sokken of heb ik dan toch pech met thermolaarzen die niet meer droog worden?

@welshfan ik weet niet welke plugin Mona gebruikt voor d'r foto's maar ik gebruik daar Feed them social voor, om mijn instagram foto's daar te laten zien (al moet ik zeggen dat ik de plugin van Mona er mooier uit vind zien)

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 04:01

Het is me gelukt een nieuw blog te schrijven op maandag, mijn nieuwe vaste blog dag. Wil weten hoe je in 10 stappen je droompaard krijgt? ;)
10 steps to your dream horse

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 09:06

HippoLogic schreef:
Het is me gelukt een nieuw blog te schrijven op maandag, mijn nieuwe vaste blog dag. Wil weten hoe je in 10 stappen je droompaard krijgt? ;)

Wat een duidelijk artikel! Ik denk dat veel mensen er wat aan hebben. Bij andere sporten zie je toch vaak trainingsschema's of in ieder geval is er van te voren vaak afgesproken wat er gedaan moet worden in de training en bij paardrijden is dat totaal niet zo. Ik betrapte mezelf er in het verleden ook wel eens op dat ik doelloos rond reed (ik had dan wel een doel maar dat was niet specifiek genoeg). Handige artikel dus! En ik vind dat jij een prachtige layout hebt van je tekst! Lekker duidelijk met die vet gedrukte kopjes steeds.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 09:39

welshfan97 schreef:
wat ontzettend leuk en misschien wel een heeeeel klein beetje herkenbaar. ik vind dat je ontzettend leuk en makkelijk lezend schrijft!
mag ik iets vragen? hoe maak je die blokjes met die fotootjes actief? ik heb wel die blokjes maar er staan helemaal geen foto's van mij in :P

bij mij staat er weer een nieuwe post online en heb de tip proberen mee te nemen om duidelijk te zijn over wanneer de volgende post online komt ;) nu heb ik nog een vraagje, welk "programma"-ding gebruiken jullie om mensen te laten reageren op je posts? hij staat nu op Discus maar zag dat hij bijvoorbeeld ook op Facebook kan, ik denk persoonlijk dat het dan makkelijker is voor mensen om te reageren.

http://runtraineatsleap.weebly.com/blog ... ardlopen-2

Thanks!! Hoor ik graag haha :o
Jij ook een leuke blogpost, het is dat mijn enkel het niet aan kan anders zou ik ook willen gaan hardlopen.

De plugin die ik gebruik daarvoor is Instagram for Wordpress en die voor Pinterest is Pinterest RSS widget. Hoop dat je er iets aan hebt :j

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 11:17

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 12:45

Marit schreef:
Mandarijn12 schreef:
Gisteren heb ik een blog online gezet over het maken van een zoekwoordenanalyse: Een zoekwoordenanalyse: welke zoekwoorden gebruiken je potentiële klanten?

Wellicht ook interessant voor jullie qua vindbaarheid :)

Daarnaast vandaag iets over meta descriptions:

8 Tips voor een goede meta description

Super interessant allemaal zeg! Maar vind het nog wel lastig allemaal hoor :+

Was vergeten om op je bericht te reageren. Wat is precies lastig? Hoe kan ik je helpen om e.e.a. duidelijker te maken?

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 12:58

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 12:59

Marit schreef:
Mandarijn12 schreef:
Gisteren: Waarom een sitemap goed is voor je website

Vandaag: Een robots.txt bestand... Waar is dat goed voor?

Als jullie eens vragen hebben over zoekmachine optimalisatie, stel ze gerust! Heb ik weer onderwerpen om artikels over te schrijven en ik vind het erg leuk om jullie verder te helpen. :)

Pfoe ik blijf het toch wel ingewikkeld vinden allemaal hoor! Wel heel leerzaam maar ik ga echt iemand inhuren hiervoor later :')

Ook daarvoor ben je bij mij aan het goede adres :') :') :')

Maar als je tijd over hebt kun je in ieder geval zorgen dat de basis goed is. Vooral met Wordpress kom je een heel eind, die heeft zoveel plugins ;)

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 13:06

Ik vind het met Yoast allemaal wel makkelijk alleen de permalinks zijn bij mij echt een ramp :\

Op een gegeven moment ging wordpress gewoon permalinks toekennen met titels van oudere artikelen en cijfers erachter, dus toen heb ik hem maar weer terug op cijfers als permalink gezet, niet heel SEO technisch, maar als een artikel van mijn 2014 recap als permalink 'christmas-tag-2' heeft is dat ook niet erg SEO vriendelijk...

Toen ik dat allemaal aanpaste werkte 90% van mijn artikelen op bloglovin niet meer en nu durf ik het niet meer terug te zetten want dan werkt het weer allemaal niet en wie weet verpest hij de permalinks dan nog steeds :(

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 13:09

Ik heb zelf in mijn beroep veel te maken gehad met SEO maar ik vind het echt vreselijk saai. Mijn man daarentegen is er bijzonder handig mee en die regelt de zaken nu voor mijn nieuwe website.

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 14:33

Hier hetzelfde, als het zou moeten kan ik het wel zelf. Maar het is oh zo handig dat Bram het allemaal doet.

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 14:36

NienkeV1994 schreef:
Ik bestel verder ook echt bijna alles online, maar kleding eigenlijk bijna nooit. Een webshop van Primark zou daar denk ik wel verandering in brengen O:)

Oeh, dat zou hier ook gevaarlijk zijn. Ik hou van de primark

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 14:55

Ik bestel voornamelijk voedingssupplementen online. Maar soms ook andere dingen (toevallig gisteren dekbedovertek, rugtas en 2ds-tasje online besteld).

Mijn nieuwste blog:
Een zeer groot compliment

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:03

welshfan97 schreef:
HippoLogic schreef:

Wat een duidelijk artikel! Ik denk dat veel mensen er wat aan hebben. Bij andere sporten zie je toch vaak trainingsschema's of in ieder geval is er van te voren vaak afgesproken wat er gedaan moet worden in de training en bij paardrijden is dat totaal niet zo. Ik betrapte mezelf er in het verleden ook wel eens op dat ik doelloos rond reed (ik had dan wel een doel maar dat was niet specifiek genoeg). Handige artikel dus! En ik vind dat jij een prachtige layout hebt van je tekst! Lekker duidelijk met die vet gedrukte kopjes steeds.

Dank je. Die kopjes, dat was de eerste keer. Ik denk dat ik het er in hou, dan kunnen lezers snel scannen of het wel/niet interessant is.

Ik hou zo van plannen, doelen stellen, in hapklare trainingsbrokken verdelen. Het helpt mij zo goed om op mijn pad te blijven. Ik vind het altijd jammer om te horen dat mensen wel een doel hebben, maar geen idee hebben hoe ze dat nu aan moeten pakken. Het doelen stellen is echt heel ongebruikelijk in paardrijden. Met autorijden heb je zelfs een doel 20-30 lessen tot je rijbewijs, maar de meeste ruiters hebben geen doel of een supervaag doel zoals bv 'buitenrijden'. Maar nemen geen stappen om hun paard en zichzelf veilig voor te bereiden en zo blijft het een vage droom.

Ik kom ook ruiters tegen zonder doelen. Hun doel is gewoon elke week genieten van een uurtje op de paardenrug. En dat is prima, want dat is ook een doel.

Leuke blogs van jullie allemaal. Ik hou ook wel van die tutorials over SEO. Heel leerzaam!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:06

Ik doe vandaag weer een boekje open over een heeeeele slechte gewoonte van mij, m'n rommeligheid. Ik ga de komende dagen mijn kamer opruimen en daar wil ik elke dag een klein stukje over bloggen met een foto van het proces. Ben heel benieuwd of het me gaat lukken, en ik denk dat bloggen wel een goede stok achter de deur is. Dus, vandaag online....

PROJECT ZWIJNENSTAL #1

Ínclusief voor-foto :D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:09

Holy moly Emma! :oo Da's geen zwijnenstal, dat is een zwijnenstal nadat er een nucleaire raket ingevallen is :D
Ik ben benieuwd naar de opgeruimde kamer.