Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wubwub schreef:Ohh mensen wat gaan jullie hard! Ik probeer vanavond even bij te lezen!
Hierbij mijn nieuwe Mijn leven als controlefreak.
_Izabelle schreef:Ik vergeet soms bijna hoe snel het hier gaat
Vandaag kwam er een artikel online over hoe je je voeten lekker warm kunt houden bij de paarden:
https://equinonline.wordpress.com/2015/ ... %E2%98%85/
HippoLogic schreef:Het is me gelukt een nieuw blog te schrijven op maandag, mijn nieuwe vaste blog dag. Wil weten hoe je in 10 stappen je droompaard krijgt?
10 steps to your dream horse
welshfan97 schreef:wat ontzettend leuk en misschien wel een heeeeel klein beetje herkenbaar. ik vind dat je ontzettend leuk en makkelijk lezend schrijft!
mag ik iets vragen? hoe maak je die blokjes met die fotootjes actief? ik heb wel die blokjes maar er staan helemaal geen foto's van mij in
bij mij staat er weer een nieuwe post online en heb de tip proberen mee te nemen om duidelijk te zijn over wanneer de volgende post online komtnu heb ik nog een vraagje, welk "programma"-ding gebruiken jullie om mensen te laten reageren op je posts? hij staat nu op Discus maar zag dat hij bijvoorbeeld ook op Facebook kan, ik denk persoonlijk dat het dan makkelijker is voor mensen om te reageren.
http://runtraineatsleap.weebly.com/blog ... ardlopen-2
Marit schreef:Mandarijn12 schreef:Gisteren heb ik een blog online gezet over het maken van een zoekwoordenanalyse: Een zoekwoordenanalyse: welke zoekwoorden gebruiken je potentiële klanten?
Wellicht ook interessant voor jullie qua vindbaarheid![]()
Daarnaast vandaag iets over meta descriptions:
8 Tips voor een goede meta description
Super interessant allemaal zeg! Maar vind het nog wel lastig allemaal hoor
Mandarijn12 schreef:Gisteren: Waarom een sitemap goed is voor je website
Vandaag: Een robots.txt bestand... Waar is dat goed voor?
Als jullie eens vragen hebben over zoekmachine optimalisatie, stel ze gerust! Heb ik weer onderwerpen om artikels over te schrijven en ik vind het erg leuk om jullie verder te helpen.
Marit schreef:Mandarijn12 schreef:Gisteren: Waarom een sitemap goed is voor je website
Vandaag: Een robots.txt bestand... Waar is dat goed voor?
Als jullie eens vragen hebben over zoekmachine optimalisatie, stel ze gerust! Heb ik weer onderwerpen om artikels over te schrijven en ik vind het erg leuk om jullie verder te helpen.
Pfoe ik blijf het toch wel ingewikkeld vinden allemaal hoor! Wel heel leerzaam maar ik ga echt iemand inhuren hiervoor later
welshfan97 schreef:HippoLogic schreef:Het is me gelukt een nieuw blog te schrijven op maandag, mijn nieuwe vaste blog dag. Wil weten hoe je in 10 stappen je droompaard krijgt?
10 steps to your dream horse
Wat een duidelijk artikel! Ik denk dat veel mensen er wat aan hebben. Bij andere sporten zie je toch vaak trainingsschema's of in ieder geval is er van te voren vaak afgesproken wat er gedaan moet worden in de training en bij paardrijden is dat totaal niet zo. Ik betrapte mezelf er in het verleden ook wel eens op dat ik doelloos rond reed (ik had dan wel een doel maar dat was niet specifiek genoeg). Handige artikel dus! En ik vind dat jij een prachtige layout hebt van je tekst! Lekker duidelijk met die vet gedrukte kopjes steeds.