Stands hebben ze inderdaad niet meer, maar het is in de tussentijd nog voller gebouwd er omheen en dat kleine beetje weidegang wat ze hebben (max. 2 uur per dag per paard en 's ochtend inschrijven voor die dag wie te laat is heeft pech). Voornamelijk gaan de paarden los in de overdekte paddock en dan alleen onder toezicht.
Tes82
Geplaatst: 29-07-13 21:39
gohya schreef:
Dit weer is helemaal GEWELDIG! zonnetje,wolkjes en een goddelijke fris windje! Zo mag de hele Zomer wel zijn,en Herfst ook wel. Ik hoorde morgen hetzelfde weer als vandaag.
Hier werd het opeens pikdonker, bliksem en donder in de verte... Maar geen regen en zit er ook niet aan te komen de komende uren volgens buienradar, vreemd
Hier rechts van het huis mooi blauw, links van het huis grijs. Komt wel iets aan volgens BR, maar gaat net over of net langs. Verder heerlijk dagje, temperatuur was prima zo! Beetje jammer dat ik moest werken.
Agossie
Geplaatst: 29-07-13 22:04
gohya, morgen zou het zelfs iets frisser worden.
Heerlijk windje bij ons ook.
poetser
Geplaatst: 29-07-13 22:14
Elfenor schreef:
Hier werd het opeens pikdonker, bliksem en donder in de verte... Maar geen regen en zit er ook niet aan te komen de komende uren volgens buienradar, vreemd
Waar in België woon jij?
Elfenor
Geplaatst: 29-07-13 22:19
Mechelen, is hier nu ook beginnen regenen en hard waaien en onweer komt dichter bij precies
Ja inderdaad, stuk Brabant, bijna heel Limburg en eventueel nog een punt Gelderland.
gohya
Geplaatst: 29-07-13 22:33
Agossie schreef:
gohya, morgen zou het zelfs iets frisser worden.
Heerlijk windje bij ons ook.
Heerlijk! heb vandaag de hele middag in de tuin gewerkt,zonder je rot te zweten. En als het even te warm werd in de zon,lekker in de schaduw zitten in de wind.
Shirley
Geplaatst: 29-07-13 22:34
poetser schreef:
Volgens de buienradar gaan de onweersbuien hier net onderlangs en raken in Nederland voornamelijk Limburg
Hoe lang blijf je weg en waar gaat de reis naartoe ?
Richting de zon hoef je niet te gaan, die hebben we hier ook ( even ontopic )
poetser
Geplaatst: 29-07-13 22:50
Fijne vakantie Unihorses!!!
Af en toe lijkt alsof ik wat gerommel hoor in de verte, maar ik twijfel of ik het wel goed hoor. Ze geven het op, br geeft ook aan dat het ons schampt, maar IK WIL NIHIET