Wat wel zo is, als hij gaat is het 9 van de 10 keer een kwartier vertraging, oftewel er valt er eentje uit. En altijd die naar Amsterdam valt uit waardoor ik een half uur extra reistijd heb

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mariska1989 schreef:Ja, ik heb er vandaag 3 uur en 40 minuten over gedaan om vna anna paulowna in overveen te komen, echt trein in, trein uit, bus in, bus uit, wat een drama!
En dan zit je in de stress omdat je een belangrijk tentamen heb, gelukkig komt een groot deel uit de klas uit deze richting dus iedereen had last van uitgeest, echt wat een drama!
Horsefreak schreef:Op Nieuw Vennep hebben we alleen de omroepberichten, maar niet. Op mijn uitstapstation hebben ze zo ongeveer alles, maar ja, dat is dan ook Utrecht Centraal en ook op mijn overstapstations hebben ze ook vanalles (Schiphol en soms Leiden Centraal).
Unwritten schreef:Wij hebben hier op Nieuwerkerk ook maar aan een kant een draaibord hangen, en dat is richting Gouda. (Mijn kant gelukkig) maar ben verder ook helemaal afhankelijk van het omroepsysteem.
Wat wel zo is, als hij gaat is het 9 van de 10 keer een kwartier vertraging, oftewel er valt er eentje uit. En altijd die naar Amsterdam valt uit waardoor ik een half uur extra reistijd heb
MarrieLeen schreef:Wat dat betreft vind ik Utrecht en Gouda wel prima stations, alles vaak goed aangegeven.
Toen er laatst veel vertraging was door die kabelbreuk ook gratis koffie enzo.
Ik hoop alleen heel hard dat er morgen geen storing is naar Utrecht, heb weer tentamen..
MarrieLeen schreef:Tenzij er 'iets' op het spoor zit op traject Heerlen-Utrecht.Ik heb een keer gehad dat ze iets geraakt hadden, maar ze wisten niet wat.
Gelukkig geen mens, maar wel helemaal onderzoek wat het nou was geweest, 1,5 uur vertraging gehad.
MoonChloe schreef:Leiden centraal vind ik absoluut niet volledig. Bijv op Utrecht Centraal zie ik 4 verschillende berichten over trajectstoringen en op Leiden CS geen 1. (op die borden.. want ja ik ben toch volledig afhankelijk van die borden want hoor dat omroepberichten niet)
Unwritten schreef:Het was abnormaal druk in de trein vanmorgen.. bij Nieuwerkerk was er nog maar 1 zitplek, en ik zat daar nietHeb tot aan Amsterdam ArenA gestaan.. NS zou toch eens moeten overwegen extra treinen tussen Gouda en Amsterdam te doen, een intercity ofzo, scheelt echt een uur staan
MarrieLeen schreef:Kwam erachter dat het idd vooraan veel rustiger was, sinds vandaag stap ik ook vooraan in.
Karin schreef:Ik vond het ook best cru idd, die toevoeging 'met een persoon'. Vroeg me ook meteen af of het om een ongeluk ging of om iemand die moedwillig voor de trein was gesprongen.
Unwritten schreef:Het was abnormaal druk in de trein vanmorgen.. bij Nieuwerkerk was er nog maar 1 zitplek, en ik zat daar nietHeb tot aan Amsterdam ArenA gestaan.. NS zou toch eens moeten overwegen extra treinen tussen Gouda en Amsterdam te doen, een intercity ofzo, scheelt echt een uur staan
Unwritten schreef:Unwritten schreef:Het was abnormaal druk in de trein vanmorgen.. bij Nieuwerkerk was er nog maar 1 zitplek, en ik zat daar nietHeb tot aan Amsterdam ArenA gestaan.. NS zou toch eens moeten overwegen extra treinen tussen Gouda en Amsterdam te doen, een intercity ofzo, scheelt echt een uur staan
Weetje wie er wel op die ene laatste zitplek was gaan zitten, zo voor mijn neus
Anyway, ik heb geen zin in vertraging naar huis, wil beetje op tijd thuis zijn vandaag