imd schreef:Jeetje als ik dit léés wordt ik al supernerveus. En ik les nog niet eens

jeutje patjelisa, dat zijn er een hoop

Wat is er?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
imd schreef:Jeetje als ik dit léés wordt ik al supernerveus. En ik les nog niet eens
patjelisa schreef:Ben geslaagd![]()
![]()
ging echt perfect!!!!!
Mayflower_ schreef:patjelisa schreef:Ben geslaagd![]()
![]()
ging echt perfect!!!!!
Super!! Eindelijk!
Geeft een goed gevoel he?
Nymphadora schreef:Heb je hem al aangevraagd PatjeLisa?
_Cynthia_ schreef:gefeliciteerd patjelisa.
Ik moet 5 september om 11.45uur, maar volgens mij ga ik het alweer niet halen. Had net 1.5uur les, maar het ging niet echt goed helaas.
Trouwens stel je rijd op de invoegstrook en je wilt gaan invoegen, maar je ziet dat er allemaal vrachtverkeer aan komt en ze houden geen rekening met je/ er is echt geen plek (wat de vorige keer dus ook overkwam precies toen ik moest afrijden) dan kan je je auto toch het beste in het begin van de invoegstrook stil zetten?
patjelisa schreef:Ben geslaagd![]()
![]()
ging echt perfect!!!!!
_Cynthia_ schreef:Trouwens stel je rijd op de invoegstrook en je wilt gaan invoegen, maar je ziet dat er allemaal vrachtverkeer aan komt en ze houden geen rekening met je/ er is echt geen plek (wat de vorige keer dus ook overkwam precies toen ik moest afrijden) dan kan je je auto toch het beste in het begin van de invoegstrook stil zetten?
Arrisje schreef:patjelisa schreef:Ben geslaagd![]()
![]()
ging echt perfect!!!!!
Gefeliciteerd! Wanneer kan je hem ophalen?
swoeky schreef:_Cynthia_ schreef:Trouwens stel je rijd op de invoegstrook en je wilt gaan invoegen, maar je ziet dat er allemaal vrachtverkeer aan komt en ze houden geen rekening met je/ er is echt geen plek (wat de vorige keer dus ook overkwam precies toen ik moest afrijden) dan kan je je auto toch het beste in het begin van de invoegstrook stil zetten?
je mag dan door rijden over de vluchtstrook