Rock schreef:Goeiemorgen...
Nou ja... Goed...
Om tien voor zeven hoorde ik de meiden. Mij te vroeg... Vleer komt altijd na een kwartiertje of zo naar me toe, en dan haal ik ook Jorja uit bed.
Nu hoorde ik op een gegeven moment geroep, en kijk op de wekker. Half negen
Ik had onraad moeten ruiken...
Rustig kwam ik m'n bed uit, nam m'n medicijnen in, en toen hoorde ik wat ze riepen: "Wij zijn twee kleine clowntjessssss!!"
Ik vroeg me lichtelijk af waar ze dan make-up vandaan hadden moeten halen, maar kon niks verzinnen dus dacht 'ze spelen iets'...
Ik had onraad moeten ruiken...
Ik liep naar hun kamertje, probeerde de deur open te maken (wat nauwelijks ging door allerlei blokjes die ervoor waren gelegd.
Ze hadden dus de boel verbouwd!
Ik had onraad moeten ruiken.
Helaas was het geen onraad wat ik rook toen ik na verwoede pogingen eindelijk de deur openkreeg, maar de geur van de verse pot Sudocrem die op hun commode had gestaan.
Langzaam ging mijn blik omhoog van de blokjes op de vloer, naar Jorja haar ledikant...
.
.
.
.
.
Waar twee besudocremde koppies me aankeken. Vleer leek op een indiaan op oorlogspad. Wat witte strepen in haar haar, wat witte strepen op haar gezicht...
Jorja zag eruit als Heath Ledger's versie van [url=http://www.batman-movie-buzz.com/uploads/uploadForumPhotos/medium_Batman%20-%20The%20Joker-d3xjfbwm.jpg]The Joker[url]
Haar hele gezicht was wit 'geschminckt' en haar haren plakten met wilde witte strepen tegen haar hoofd.
Ook de knuffels waren omgetoverd tot clowns.
Ik kon m'n lachen (zéér pedagogisch onverantwoord) níet bedwingen, en ben zelfs (nóg pedagogisch onverantwoorder) als een bezetene opzoek gegaan naar mijn fototoestel (niet gevonden)
Maar mijn gód, wát een bengels!! Ik heb ze onder de douche gezet, drie keer hun haren gewassen, heb ze onder handen genomen met make-up remover, en nu zijn ze weer schoon.
De penetrante geur van sudocrem zit nog steeds in mijn neus, en zal de komende tijd niet meer verdwijnen ben ik bang
haha heel herkenbaar....
heb ik vroeger ook eens gedaan