Uitspraken van kinderen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Karlijn__

Re: Uitspraken van kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 15:40

Rock schreef:
Goeiemorgen... Nagelbijten / Gniffelen
Nou ja... Goed... Nagelbijten / Gniffelen
Om tien voor zeven hoorde ik de meiden. Mij te vroeg... Vleer komt altijd na een kwartiertje of zo naar me toe, en dan haal ik ook Jorja uit bed.

Nu hoorde ik op een gegeven moment geroep, en kijk op de wekker. Half negen Nors opkijken

Ik had onraad moeten ruiken...

Rustig kwam ik m'n bed uit, nam m'n medicijnen in, en toen hoorde ik wat ze riepen: "Wij zijn twee kleine clowntjessssss!!"

Ik vroeg me lichtelijk af waar ze dan make-up vandaan hadden moeten halen, maar kon niks verzinnen dus dacht 'ze spelen iets'...

Ik liep naar hun kamertje, probeerde de deur open te maken (wat nauwelijks ging door allerlei blokjes die ervoor waren gelegd.

Ze hadden dus de boel verbouwd!

Ik had onraad moeten ruiken.

Helaas was het geen onraad wat ik rook toen ik na verwoede pogingen eindelijk de deur openkreeg, maar de geur van de verse pot Sudocrem die op hun commode had gestaan.

Langzaam ging mijn blik omhoog van de blokjes op de vloer, naar Jorja haar ledikant...
.
.
.
.
.
Waar twee besudocremde koppies me aankeken. Vleer leek op een indiaan op oorlogspad. Wat witte strepen in haar haar, wat witte strepen op haar gezicht...

Jorja zag eruit als Heath Ledger's versie van [url=http://www.batman-movie-buzz.com/uploads/uploadForumPhotos/medium_Batman%20-%20The%20Joker-d3xjfbwm.jpg]The Joker[url]

Haar hele gezicht was wit 'geschminckt' en haar haren plakten met wilde witte strepen tegen haar hoofd.

Ook de knuffels waren omgetoverd tot clowns.

Ik kon m'n lachen (zéér pedagogisch onverantwoord) níet bedwingen, en ben zelfs (nóg pedagogisch onverantwoorder) als een bezetene opzoek gegaan naar mijn fototoestel (niet gevonden No Cheer )

Maar mijn gód, wát een bengels!! Ik heb ze onder de douche gezet, drie keer hun haren gewassen, heb ze onder handen genomen met make-up remover, en nu zijn ze weer schoon.

De penetrante geur van sudocrem zit nog steeds in mijn neus, en zal de komende tijd niet meer verdwijnen ben ik bang Huilen van het lachen

haha heel herkenbaar....
heb ik vroeger ook eens gedaan

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 15:47

Ik was een erg snugger kindje. *LOL*
Ik was een jaar of 2 en één van mijn ouders of mijn oma haalde mij na mijn middagslaapje uit bed.
Hoorde ik de deur opengaan, gelijk rechtop zitten om te kijken wie er nou weer was.
Was het mijn vader zei ik standaard "Oh, mama is er niet."
Was het mijn moeder zei ik standaard "Papa is er niet"
In plaats van het begroeten met "mamaaaa" of "Papaaaa", maar nee, ik deed het anders. Vork

OH en ik heb een middag lang hysterisch gehuild met 'OMA HEEFT DE TRAP NOG NIET GEZUIGD', mijn oma kwam een aantal keer per week oppassen en maakte dan ook wel schoon, ik keek toe vanuit de box, maar o wee als er iets vergeten werd *LOL*

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 15:55

Rock schreef:
Om tien voor zeven hoorde ik de meiden. Mij te vroeg... Vleer komt altijd na een kwartiertje of zo naar me toe, en dan haal ik ook Jorja uit bed.

Nu hoorde ik op een gegeven moment geroep, en kijk op de wekker. Half negen Nors opkijken

Rustig kwam ik m'n bed uit, nam m'n medicijnen in, en toen hoorde ik wat ze riepen: "Wij zijn twee kleine clowntjessssss!!"

Ik vroeg me lichtelijk af waar ze dan make-up vandaan hadden moeten halen, maar kon niks verzinnen dus dacht 'ze spelen iets'...

Ik liep naar hun kamertje, probeerde de deur open te maken (wat nauwelijks ging door allerlei blokjes die ervoor waren gelegd.

Helaas was het geen onraad wat ik rook toen ik na verwoede pogingen eindelijk de deur openkreeg, maar de geur van de verse pot Sudocrem die op hun commode had gestaan.

Langzaam ging mijn blik omhoog van de blokjes op de vloer, naar Jorja haar ledikant...
.
.
.
.
.
Waar twee besudocremde koppies me aankeken. Vleer leek op een indiaan op oorlogspad. Wat witte strepen in haar haar, wat witte strepen op haar gezicht...

Jorja zag eruit als Heath Ledger's versie van [url=http://www.batman-movie-buzz.com/uploads/uploadForumPhotos/medium_Batman%20-%20The%20Joker-d3xjfbwm.jpg]The Joker[url]

Haar hele gezicht was wit 'geschminckt' en haar haren plakten met wilde witte strepen tegen haar hoofd.

Ik kon m'n lachen (zéér pedagogisch onverantwoord) níet bedwingen, en ben zelfs (nóg pedagogisch onverantwoorder) als een bezetene opzoek gegaan naar mijn fototoestel (niet gevonden No Cheer )

Maar mijn gód, wát een bengels!! Ik heb ze onder de douche gezet, drie keer hun haren gewassen, heb ze onder handen genomen met make-up remover, en nu zijn ze weer schoon.

De penetrante geur van sudocrem zit nog steeds in mijn neus, en zal de komende tijd niet meer verdwijnen ben ik bang Huilen van het lachen

Ik heb iets soortgelijks gedaan, samen met een vriendinnetje. Wij speelden 'parfummmetjes' (vraag me niet waarom) en we gebruikten ....
.
.
.
.
.
.
.
WC-verfrisser.
Dat spul waar je in knijpt wanneer het niet zo fris ruikt op 't toilet. Wij hadden de complete inhoud van zo'n ding in onze haren gespoten - je kon ons dagenlang ruiken aankomen Huilen van het lachen

vionnesem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 21:09

ik werk achter de kassa soms, en nu was er toenstraks (rond 7 uur) een kindje.
Maar het was toen al bijna donker,
Roept dat kindje heel hard door de winkel:

Bloos! mama we moeten al slapen Bloos!

Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 16:03

ik werk ook in een supermarkt en heel vaak heb je ook dat de kinderen hun knuffel op de band leggen.. dan zeg ik altijd zelf bliep en dan geef ik hem XD en een lol dat die kinderen dan hebben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 16:05

Hahaha Marjon, ik wil nu bijna met m'n kinderen bij jou langskomen in de supermarkt!! Haha!

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 16:07

Vorig weekend, waren we naar zeeland gegaan. Komen we daar aan, zitten mijn opa en oma en mijn nichtje daar te eten.
Zegt mijn zusje (9) tegen mijn oma:
Weetje nog dat vorige keer toen ik lang in de auto moest ik een pilletje moest nemen en daar van overgaf?
Mijn nichtje (7): Oehw, pijnlijk!
Zusje: pijnlijk? Nors opkijken

Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 16:10

Rock schreef:
Hahaha Marjon, ik wil nu bijna met m'n kinderen bij jou langskomen in de supermarkt!! Haha!

hahaha wat dan ??
moet je wel ff helemaal naar friesland komen Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 16:12

Nou ik wil die koppies wel eens zien als dat gebeurt! Haha!

Maar nee, ritje Friesland voor een lachkick is wel érg ver... Die krijg ik hier ook regelmatig Nagelbijten / Gniffelen

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 16:13

Dit is echt een te grappig topic ROFL

Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 16:15

Rock schreef:
Nou ik wil die koppies wel eens zien als dat gebeurt! Haha!

Maar nee, ritje Friesland voor een lachkick is wel érg ver... Die krijg ik hier ook regelmatig Nagelbijten / Gniffelen

probeer het eens uit bij je eigen supermarkt miss doen ze het daar ook wel Knipoog

_LoutJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 16:17

Ik ben met een kleine jongentje uit de buurt aan het praten.
Zegt hy opeens ''Maar wat heb jy dan in je mond zitten voor ketting?''
Ik zo ''Ja dat is een beugel''.
Hy ''waar heb je die vandaan dan? ''
Huilen van het lachen

En ook een keertje, ik was aan het voetballen met allemaal jongens, komt er een klein jongentje naar me toe..
''Woowh jy kan zó goed voetballen! voor een meisje.. ''

Echt grappig, vind ik kleine kinderen Ja

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 20:54

Rock schreef:

.
.
.
.
.

Zoiets heeft mijn kleine neefje dus ook een keer geflikt... Met de kat...
Eerst lekker ingesmeert met creme van mama en daarna ook nog heel mooi opgemaakt met make up van mama. Arme kat zat helemaal onder de vettige troep, poeder en lippenstift...

Hij heeft ook een keer heel goed mama geholpen met schoonmaken door de stofzuiger (die dus aan was) even lekker in een emmer met sop te stoppen...

Ik was geloof ik echt een braaf kind in vergelijking Clown

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 20:56

Cerilene_ schreef:

Of je herinnert je het gewoon niet Huilen van het lachen

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 21:00

x_Rebecca schreef:
Cerilene_ schreef:

Of je herinnert je het gewoon niet Huilen van het lachen

Ik wil het niet eens meer weten Tong uitsteken...

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 21:49

toen ik in groep 1/2 zat waren sinterklaas en zwarte piet echt heilig voor mij Clown
als ze dan op school kwamen werd er altijd een grap uitgehaald, dat keer viel er allemaal confetti op sinterklaas en er zat plakplastic op een kruk waar zwarte piet op ging zitten zodat die aan zn achterwerk bleef plakken Tong uitsteken
écht iedereen lag in een deuk, behalve ik, ik keek echt doodserieus en was absoluut niet van plan om te gaan lachen. de juf vragen waarom ik niet lachte: bleek dat ik bang was dat ik dan geen cadeautjes kreeg Huilen van het lachen

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 21:57

Ik heb/had echt een hekel aan die enge man met die lange baard (behalve dan natuurlijk aan de cadeautjes die hij meenam), en al helemaal aan die vervelende pieten die keihard gooien met snoepjes (zonde). Ik had altijd het idee dat ze me alleen maar voor ### wilden zetten. Zo van: kom jij maar eens hier meisje... Wat heb jij dit jaar allemaal voor stouts gedaan? Heb je wel cadeautjes verdient??? Echt gemeen.
Toen ik 18 was heeft mijn beste vriendin op een feestje een sinterklaas gehuurt en hem instructies gegeven dat ik in mijn eentje een liedje voor hem moest zingen en op schoot moest zitten enz... Ik vond het nog steeds even vreselijk Koe .

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 23:21

ik hoorde vandaag wat uitspraken van mijn moeder.. Huilen van het lachen

Toen ik een jaar of 5/6 was had ik op school het "onze vader" geleerd.. vervolgens ging ik die middag met mams boodschappen doen, Toen heb ik dus de hele tijd het "onze vader" keihard door die winkel lopen zingen Tong uitsteken

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 23:38

Ik weet niet of ik hem al neer heb gezet maar hij is voor herhaling vatbaar dus ik zet hem maar gewoon neer..

Zusje (4) had een vriendje te spelen (ook 4) en die waaren de poppen in bad aan het doen. Maar het jongentje ging zich al gouw vervelen en wou toch liever andere dingen doen. Zo had hij bedacht dat hij wel een zwembad kon maken van haar kamer, Zo gezecht zo gedaan badje er uit water op de vloer en nieuwe halen! Zusje zag er de pret wel van in en heeft mee gedaan. De hele vloer was zijk en zijk nat Huilen van het lachen..

Zo heeft ze ook een keer met een ander vriendje de ramen van de flat naast ons gewassen met tampasta (heel lief bedoeld) en dat heeft ze later er ook zelf weer af mogen wassen (met een beetje hulp).

Ook heeft ze een keer spullen op een tafel van haar oppas? gestapelt en er toen op gesprongen.. Tafel door de midden als gevolg..

Pfff dan ben ik nog best braaf geweest Schijnheilig

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 16:51

Zo mooi net.
Ik moet voor school (studeer Logopedie) een DVD opnemen met een vraagverhelderingsgesprek met een cliënt na aanleiding van een klacht. Eerst geprobeerd met mijn moeder maar na 2 uur lang niet verder komen als "Hallo, kom binnen" en daarna een lachsalvo..Ging ik het maar proberen met mijn jongste broertje, die is bijna 11. Mama filmen.
"Hallo, kom binnen" voorstellen, ga zitten etc
"Wat is de klacht precies?"
"nou ik ben al een tijdje heel erg hees"
"Oke, en hoe bent u hier gekomen?"
"Eeh, met de fiets"
*Stilte
En toen moesten m'n moeder en ik ZO lachen, broertje snapte niet waarom want hij gaf heel serieus antwoord op de vraag maar ik bedoelde natuurlijk of hij hier via de huisarts ofzo kwam Huilen van het lachen Huilen van het lachen

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 16:54

En nog één van hetzelfde broertje.
We zaten aan tafel te eten, ineens vanuit het niets
"Mam, Berend zegt dat als je 11 bent, je zin krijgt in seks maar dat klopt toch helemaal niet" *super verontwaardigd gezicht*
Mijn moeder heel droog: "Nee dat klopt inderdaad niet, jij kreeg al zin in seks toen je 9 was!"
Iedereen lag dubbel *LOL*
Maar hij vond het wel super interessant, ging hij de sims spelen. "Paulien Paulien kom snel de sims zijn aan het seksen!"

*LOL*

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 13:27

Ik moet een grappig stukje voor school schrijven, misschien vind ik hier inspiratie Clown .

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 13:33

"Ik wil ook juf worden later.. Dan kan ik ook lekker rondlopen in de klas" Haha!

kynshiri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 15:12

die sudocreme is nog nx, ik heb dat ooit met nagellak gedaan Clown

ow ja en mama's pil genomen heb ik ook eens gedaan... mama deed dat toch ook elke dag...

_Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 15:18

Mijn oma past op bij een kindje van 1 en een half
Ik ging even kijken en belde vanuit daar om naar mijn moeder dat ik daar was en ging nog ff praten
pakte dat meisje haar nep telefoon en ging mij na praten maar heel onduidlijk en super grappig !!!!
Dat mei