), is het in het algemeen verplicht een danspartner te hebben dat je daar zelf voor moet zorgen? Of doen de mensen bij de dansschool dat? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
), is het in het algemeen verplicht een danspartner te hebben dat je daar zelf voor moet zorgen? Of doen de mensen bij de dansschool dat?

Vanavond Nieuwjaarsbal als de verkoudheid een beetje zakt en daarna beginnen de lessen weer!
Verder kan ik je gerust stellen, qua uitgaan lijk ik wel een beetje op je. Ik sta de halve avond gek te doen en slap te ouwehoeren, omdat mijn dansmoves niet te onderscheiden zijn van een epileptische aanval.
Gelukkig lijkt uitgaan totáál niet op ballroom/latin/streetdance/hiphop/vul maar in. Je kan het misschien vergelijken met uhm.. stotterende mensen die vloeiend zingen. 
Over het algemeen zijn de mannen in de minderheid, maar er zijn er genoeg die dansen leuk vinden! Het wordt pas echt uniek als ze op vrouwen vallen en verder komen dan de kruispolka.
Ze is echt prachtig als ze danst. Killer legs! 

) me af en toe iets bijleren, maar heb het idee dat het me aan techniek zwaar ontbreekt...
Valt wel iets voor te zeggen om zo een paso doble te dansen, is wel een lekker gevoel
Geintje...

... 
Lady_M schreef:Zijn er hier op Bokt misschien nog mannen die zich aanbieden? *kuch* Snader? *kuch*Geintje...

Shanna schreef:Jullie zijn waarschijnlijk de enige die ik het kan vertellen, mn vrienden interesseert het echt geen moer namelijk haha ...
Meestal eindigt dat in een tafereel waarin ze allemaal een ballerina nadoen, bizar grappig.
Ik gooi ook graag olie op het vuur door al hun vooroordelen te bevestigen, dat plezier gun ik mijn vrienden van harte. 
" gevolgd door een hilarisch verhaal over hoe ritmisch en muzikaal haar vriend is.
Eigenlijk kan ik me niet voorstellen dat het indruk heeft gemaakt, maar sindsdien is het verdacht stil, hahaha.