Lady_M schreef:Zijn er hier op Bokt misschien nog mannen die zich aanbieden? *kuch* Snader? *kuch*

Geintje...
Schrale trootst. Als ik mezelf kon opsplitsen dan had ik het graag voor je gedaan. 
Shanna schreef:Jullie zijn waarschijnlijk de enige die ik het kan vertellen, mn vrienden interesseert het echt geen moer namelijk haha ...
Mijn vrienden interesseert het ook niet zoveel, maar het kan altijd nog erger. Soms, met afspraken of als iemand een soort van interesse toont, dan moet ik het woord "dansen" laten vallen bij mijn studiegenoten (allemaal mannen) en dat ontketent altijd een wedstrijd wie mij en dansen op de meest humoristische wijze belachelijk kan maken.
Meestal eindigt dat in een tafereel waarin ze allemaal een ballerina nadoen, bizar grappig.
Ik gooi ook graag olie op het vuur door al hun vooroordelen te bevestigen, dat plezier gun ik mijn vrienden van harte. 
Een paar weken terug wilde een vriendin (die ook danst) met mij dansen en toen gingen ze weer gek te doen. Zegt ze zoiets als: "Kleine kinderen, jullie zijn gewoon allemaal jaloers.
" gevolgd door een hilarisch verhaal over hoe ritmisch en muzikaal haar vriend is.
Eigenlijk kan ik me niet voorstellen dat het indruk heeft gemaakt, maar sindsdien is het verdacht stil, hahaha. 
Een paar vriendinnen en mijn familie zijn wel oprecht geinteresseerd.