De wetenschap moet ook ontwikkelen in dingen en kan daar gewoon geen bewijs leveren wat sceptici willen zien...
Maar vroeger werd je ook voor gek versleten als je zei dat de aarde rond was, want er was geen bewijs... vind men...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Debo schreef:@ Slimmerik: Oee ik heb een denkbeeldige man belachelijk gemaakt, prima voor mij bestaat ie niet dus ik zit er niet mee. Jij wel? Dan voel je nu mischien hoe wij ons voelen als je ons belachelijk maakt....
slimmerik schreef:Debo schreef:@ Slimmerik: Oee ik heb een denkbeeldige man belachelijk gemaakt, prima voor mij bestaat ie niet dus ik zit er niet mee. Jij wel? Dan voel je nu mischien hoe wij ons voelen als je ons belachelijk maakt....
Ik geloof niet in jullie maar maak ik daarmee jullie belachelijk?

runningkawa schreef:Dat voel ik ook niet dat slimmerik me belachelijk maakt
Wel heb ik de vraag waarom voor het ene (spirituele) steeds om tastbaar bewijs wordt gevraagt terwijl er dat voor het ander (god)ook niet is?
Al vind ik voor mijn gevoel veel meer bewijs gegeven in bijv readers dan in God.
Maar nogmaals, dat vind ik een ander mag dat anders vinden.
Maar wordt je ook niet simpel als iedere keer iedereen je weer zou vragen, bewijs God eens?
Terwijl het voor jou als een paal boven water staat, zonder twijffel.
En morgen vragen ze het weer en dan weer...

slimmerik schreef:Ik begrijp dat jullie antwoord van mij willen hebben op jullie steekjes over God. Helaas ben ik niet bereid op godslastering in te gaan.
slimmerik schreef:Ik begrijp dat jullie antwoord van mij willen hebben op jullie steekjes over God. Helaas ben ik niet bereid op godslastering in te gaan.
maargoed dit wilde ik er dus mee berijken.. gelukkig snapt iedereen het behalve slimmerik runningkawa schreef:Maar wordt je ook niet simpel als iedere keer iedereen je weer zou vragen, bewijs God eens?
Terwijl het voor jou als een paal boven water staat, zonder twijffel.
En morgen vragen ze het weer en dan weer...
). 

slimmerik schreef:Ik geloof in God maar niet in Christus zoals hij verwoordt wordt met zijn wonderen. Idd simpel omdat ik er niet bij ben geweest. Miljoenen mensen doen dat wel en die respecteer ik en maak ze niet belachelijk.
Wat readings en zo betreft. Er zijn meer aanwijzingen dat ze hardstikke vals zijn en geld kosten als dat ze waar zijn en helpen.
slimmerik schreef:De God waar ik in geloof valt niet onder de titel van dit topic en hou ik voor mezelf.
damn meid wat ben jij naief!