Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KirstenG schreef:dat is dan weer jammer... dus we moeten het even ontopic houden...
iloveyah87 schreef:haha dat had ik vroeger op de middelbare school. ik bleef 1 keer zitten. en heb al op vroege leeftijd samengewoond.en dan zat ik bij kinderen in de klas... met uitspraken als.... heb je al met hem gezoend? en ook tong gezoend?ooooh... ik was toen 16...
Robijntjah schreef:\KirstenG schreef:dat is dan weer jammer... dus we moeten het even ontopic houden...
Eigenlijk wel ja!
Ik doe aan sex zonder date
Robijntjah schreef:Hahaha, ja okey, op dit moment niet meer, maar voor ik mijn vriend leerde kennen dan
KirstenG schreef:hahhaa nou ik niet meer hoor. toen was ik nog zo lief en onschuldig enzo... maar als ik hem nu tegenkom ruk ik zijn ballen uit zijn zak denk ik... de klootzak...
KirstenG schreef:ik heb ook best vaak met verschillende jongens gekust zit ik me nu te bedenken....
Robijntjah schreef:KirstenG schreef:ik heb ook best vaak met verschillende jongens gekust zit ik me nu te bedenken....
Ik denk dat ik met zoenen ruim boven de 200 zit
KirstenG schreef:Robijntjah schreef:
Ik denk dat ik met zoenen ruim boven de 200 zit
whahahhaaha JEZUS.... ik dacht dat ik er veel had met 40 ofzo... nee jij dan....