Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Lorette_ schreef:Nu is het hier weer rustig.
Vanmiddag had ik alle emmers 'vastgezet' onder de trailer. Maar opeens zag ik een emmer voorbij vliegen.
"Huh? Ik had alles toch vastgezet?"
Ik ging maar even kijken waar die emmer vandaan kwam. Opeens zie ik de trailer naar voren rijden, hij ging recht op onze auto af.
Ik schrok er van, dus ik rende snel naar binnen en schreeuwde 'DE TRAILER GAAT DE AUTO RAMMEN!'
Mijn moeder was aan de telefoon, maar ze hing gelijk op.
Konden we samen nog net op tijd de trailer vastzetten!
De trailer staat nu zo'n 10 cm van de auto af.
Cyntje schreef:hoe heet die site waar je de buien kunt zien overtrekken?
enid schreef:Ik moet over een half uurtje lessen met de auto.. ben echt wel een beetje bang
enid schreef:Ik moet over een half uurtje lessen met de auto.. ben echt wel een beetje bang
delerium schreef:is alles ok met de bestuurder van de vrachtwagen?
Hier inmiddels een stroomuitval achter de rug ook.
jamielover schreef:enid schreef:Ik moet over een half uurtje lessen met de auto.. ben echt wel een beetje bang
Je moet nu echt niet de weg opgaan met een trailer. Op het nieuws waarschuwen ze ook telkens dat je niet de weg op moet gaan met een aanhanger!
jamielover schreef:enid schreef:Ik moet over een half uurtje lessen met de auto.. ben echt wel een beetje bang
Je moet nu echt niet de weg opgaan met een trailer. Op het nieuws waarschuwen ze ook telkens dat je niet de weg op moet gaan met een aanhanger!