Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yellowfish schreef:Gelukkig heb ik tot op dit moment nog geen koorts gehad, ik ben dus alweer lekker een paar daagjes thuis! Helaas nog niet echt uitgerust omdat zodra ik ga liggen ik het enorm benauwd krijg door de verkoudheid. Ik slaap dan ook met een extra kussen/bed een stukje omhoog maar aangezien ik een buikslaper ben zorgt dat ervoor dat ik ook niet echt lekker slaap..maar alles beter dan het ziekenhuis!
Afgelopen Vrijdag was ik trouwens dus nog in het AMC, en dan is er altijd Emma Kinder TV en ach, ik had toch niets beters te doen dus op naar beneden.. en wie kwam er in de uitzending.. wohoo! Brace! Nou, als ik met iemand niets heb is het Brace welmaar het was wel grappig
het was toch even afleiding.
Ik heb vorige week kaarten besteld voor een concert (Riverside) 30 maart, in de veronderstelling dat dat op een vrijdag viel van mijn ' bijkomweek ' maar nu kom ik er dus net achter dat dat niet zo is, het is volgende week vrijdag..als alles met mn chemo in een x goedgaat mag ik donderdag naar huis, maar afgelopen keer moest ik dus tot zaterdagavond blijven.. ik hoop dat het dit keer wel goed gaat maar ik heb er een hard hoofd in..
@ Moosje ; wens je schoonzusje maar heel veel sterkte namens mij..