OMdat we eerst pas de nieuwe blz. konden zien als er drie berichtjes stonden... En dat is nu opgelost
Eigenlijk zou iedereen zn onderschrift moeten veranderen in het WD topic.. Daar staat alles concreet in, zonder eerst 35 blz. te moeten lezen.
En wij mogenhier nu verder vertellen??Ik hbe namelijk alweer een sponsor!!!The kissing horses in tynaarlo
radijs schreef:En wij mogenhier nu verder vertellen??Ik hbe namelijk alweer een sponsor!!!The kissing horses in tynaarlo Geweldig!!! Gaat de goede kant op zo!
Super Lindi... wil je mij de details PB-en voor op de site??Trouwens... andere mensen die nieuwe sponsors hebben gevonden ook??
Rieta schreef:dat is die Gjilke die heb ik verkleind en de website bij opgeplakt. Heb je toegevoegd op msnIk kane m hier ook wel neerzetten Heb de website erbij opgezet, getypt
Is het niet een leuk idee om achter je naam ook je boktnaam te zetten? Ik zou graag de lijst alvast willen zien
Jah is mischien wel grappig maar er komen nu wel veel mensen bij die helemaal geen lid zijn van bokt dus dan kan niet iedereen dat!