13/1-24: Rijden op Grand Prixpaard (Tolstoi-Tyrza)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 13:46

Waaah ben benieuwd naar het bod!!

Toen ik begon dit topic te lezen dacht ik nah komt wel rond de 200 euri Lips are sealed

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 13:47

Tjongejonge het is hier wel spannend zeg Haha!

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 13:48

Bunbun schreef:
>;)

Menno deed ook al zo geheimzinnig over een positief staartje, waar we ook nog niks meer van weten...

Misschien een Hart van Nederland oid die het bedrag verdubbeld????

Guinni

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 13:48

Jemig, misschien bied Rockey wel 2000 Euro... Dan heb ik echt een hartverzakking hoor Tong uitsteken Dan komt het helemaal niet meer goed met mij Haha!
Zóveel geld Scheve mond Echt goed!

joyce_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 13:49

Guinni schreef:
Jemig, misschien bied Rockey wel 2000 Euro... Dan heb ik echt een hartverzakking hoor Tong uitsteken Dan komt het helemaal niet meer goed met mij Haha!

zelfde hier!!! Bloos!

fokfanaat

Bravura schreef:
Misschien een Hart van Nederland oid die het bedrag verdubbeld????

ik hoop eerder dat beide hoge bieders mogen rijden!

joyce_123

scooby schreef:
Waaah ben benieuwd naar het bod!!

Toen ik begon dit topic te lezen dacht ik nah komt wel rond de 200 euri Lips are sealed

ja ik dacht ook... komt nooit zo ver!!!
maar je ziet maar Bloos

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 13:50

Guinni schreef:
Zóveel geld Scheve mond Echt goed!

Tong uitsteken Dat zou zo maar eens kunnen Schijnheilig

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 13:51

Samsam schreef:

Dat hoop ik ook, als je ziet wat ze er voor over hebben is het zo zielig als er iemand afvalt

Bravura

Samsam schreef:

Beiden rijden en beide bedragen verdubbeld dan door een of andere instelling! Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Bravura op 02-01-05 13:51, in het totaal 1 keer bewerkt

griebels

Samsam schreef:

Ja vind ik ook

*ben nog steeds niet naar stal Bloos! , kom op Rockey, schiet eens een beetje op Knipoog *

iefke

Samsam schreef:

Hier ben ik 't hélemaal mee eens

Tancreda4

Samsam schreef:

Dat zou helemaal super zijn!

maanmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 13:52

*is nog benieuwder*

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-05 13:55

Sylvia schreef:
2 kleine vraagjes:

1. Wordt er (in het topic zelf) tijdig aangegeven dat en wanneer het topic eerder sluit?
2. Als er nou nieuwelingen komen nav de persberichten... Dus met maar een paar berichten... Mogen die meebieden?

Aangezien dit bericht iedereen aangaat zet ik hem openbaar in plaats van per pb Knipoog

Om antwoord te geven op jouw vragen:

1. Uiteraard wordt tijdig een nieuwe einddatum doorgegeven in het topic en het eerste bericht zelf. Dit zullen we in eerste instantie doen in overleg met de laatste bieders en het beheer van Bokt. Vanzelfsprekend houden we rekening met (onbekende) bieders die het laatste moment afwachten. Het is dus niet zo dat ineens bepaald wordt die dag het topic te sluiten.

Het feit dat Tyrza eerder al had gemeld dat waarschijnlijk het topic eerder gesloten zou gaan worden, was omdat de bedragen zo hoog opliepen en er een eind aan leek te komen, echter bleek dit niet zo te zijn en is het bieden door blijven gaan en zal dat de komende dagen waarschijnlijk ook wel doorgaan. Dit hadden wij ook niet voorzien en al helemaal niet mogen hopen... Ook is het topic inmiddels enorm in de 'picture' komen te staan dat in mijn ogen een plotselinge sluiting ook niet meer mogelijk is.

Tot nu toe kan ik in ieder geval zeggen dat de einddatum voorlopig onveranderd blijft, maar zoals gezegd, het is werkelijk onvoorstelbaar wat er hier in dit topic gebeurd. De bedragen zijn opgelopen tot een veelvoud van wat wij ooit hebben mogen hopen en aangezien we zoveel mogelijk proberen op te halen voor Azie zullen wij er ook alles aan doen het bieden niet in de weg te zitten.
  2. De reden dat ik de regels:
    Citaat:
      - 3 maanden lid is van Bokt;
      - Minimaal 250 berichten op Bokt heeft geplaatst.
    heb toegevoegd aan het eerste bericht, is om spookbiedingen te voorkomen. Niets is vervelender dan het terugdraaien van biedingen. Dit geeft een onbetrouwbare veiling als gevolg en kan kunstmatig omhoogwerken van het eindbedrag in de hand helpen. Ik wil dat deze veiling eerlijk en betrouwbaar verloopt en deze regel zorgt hier voor de nodige drempel Knipoog

Aangezien er nu ook een persbericht verstuurd gaat worden, zijn we nu ook aan het denken hoe te reageren op nieuwe gebruikers die mee willen bieden. Ik ben van mening dat wij niet meer kunnen bepalen wie er wel en wie er niet mogen bieden. Als de 2 regels hierboven het hoogste eerlijke bod tegen zou houden zie ik geen andere mogelijkheid dan deze regels te laten vervallen. Het gaat hier immers niet om Tyrza, niet om Bokt, niet om de hoogste bieder, maar om de slachtoffers van Azie! Het bedrag staat echter ook al op zo'n hoog bedrag dat het haast alleen nog maar mogelijk is dat er biedingen van buiten Bokt moeten komen om het bod te overtreffen.

Dit topic is nu zo'n succes dat ik hier niet meer alleen over ga beslissen, ik wil hierbij ook de bokkers vragen of zij achter mijn mening staan of dat wij ons aan de regels in het eerste bericht moeten houden. Dit is niet bedoeld om te stemmen en de meerderheid krijgt ook niet direct gelijk, maar ik wil de mogelijkheden graag goed overwegen. Min of meer is dit topic nu van ons allemaal Knipoog

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 13:56

Ik kom tot de conclusie dat mijn nagels opeens een stuk korter zijn Scheve mond

Nou Rockey, waar blijft je alles verpletterende bod Nagelbijten / Gniffelen

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 13:59

Ik ben het wel met je eens, Menno. Maar hoe ga je checken of zo'n bod serieus is? Ik acht het niet denkbeeldig dat er een of andere lolbroek een bod van 5000 euro uitbrengt en vervolgens in geen velden of wegen meer te bekennen is....

Overigens kan ik me voorstellen dat jullie niet weten wat je overkomt! Haha!

griebels

Menno, het is Bokt voor Azie, dus ik vind eigenlijk niet dat nieuwkomers (alias niet-bokkers) mogen bieden... Maar dat is alleen mijn bescheiden mening maar Knipoog

iefke

Menno schreef:
Dit topic is nu zo'n succes dat ik hier niet meer alleen over ga beslissen, ik wil hierbij ook de bokkers vragen of zij achter mijn mening staan of dat wij ons aan de regels in het eerste bericht moeten houden. Dit is niet bedoeld om te stemmen en de meerderheid krijgt ook niet direct gelijk, maar ik wil de mogelijkheden graag goed overwegen. Min of meer is dit topic nu van ons allemaal Knipoog[/list]

Ik denk dat je het doel (Azië) goed onder ogen moet houden én het paard. Hoe meer geld hoe mooier.

Ik ga er even beter over na denken, het is toch nog best moeilijk om hier een mening over te hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 14:02

griebels schreef:
Menno, het is Bokt voor Azie, dus ik vind eigenlijk niet dat nieuwkomers (alias niet-bokkers) mogen bieden... Maar dat is alleen mijn bescheiden mening maar Knipoog

Niet als nieuw account idd

Maar wel via een bokker
Anders was het bod van Rockey nu ook niet geldig Lachen

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-05 14:03

Justy schreef:
Ik ben het wel met je eens, Menno. Maar hoe ga je checken of zo'n bod serieus is? Ik acht het niet denkbeeldig dat er een of andere lolbroek een bod van 5000 euro uitbrengt en vervolgens in geen velden of wegen meer te bekennen is....

Overigens kan ik me voorstellen dat jullie niet weten wat je overkomt! Haha!

Degene die hier overheen gaat bieden zal niet de buurman ergens op hoekje nummer zoveel zijn. Waarschijnlijk zullen hier ook bedrijven achter zitten of heeft degene een leuk spaarbankboekje.

Bij een hoger bod door een derde zal er een persoonlijk contact volgen. Die garantie moet te geven zijn, dat lijkt mij bij een serieus bod geen probleem. Knipoog

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 14:03

runningkawa schreef:

Maar wel via een bokker

Precies, dit bedoel ik ook

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 14:04

runningkawa schreef:

Maar wel via een bokker

Is Rockey trouwens al M????? Clown

geintje natuurlijk

Maar ik ben het wel met Menno eens............ dit is niet meer een bescheiden bokt veiling maar een heuze inzamlingsactie op zichzelf
Laatst bijgewerkt door KiWiKo op 02-01-05 14:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 14:05

Rockey schiet even op! ben benieuwd, dalijk komt Rocky hier met een bedrag van 2500 euro ofzo!

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 14:05

gijsenkim schreef:
Is Rockey trouwens al M????? Clown

ja