Toen ik begon dit topic te lezen dacht ik nah komt wel rond de 200 euri

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sylvia schreef:2 kleine vraagjes:
1. Wordt er (in het topic zelf) tijdig aangegeven dat en wanneer het topic eerder sluit?
2. Als er nou nieuwelingen komen nav de persberichten... Dus met maar een paar berichten... Mogen die meebieden?
heb toegevoegd aan het eerste bericht, is om spookbiedingen te voorkomen. Niets is vervelender dan het terugdraaien van biedingen. Dit geeft een onbetrouwbare veiling als gevolg en kan kunstmatig omhoogwerken van het eindbedrag in de hand helpen. Ik wil dat deze veiling eerlijk en betrouwbaar verloopt en deze regel zorgt hier voor de nodige drempelCitaat:- 3 maanden lid is van Bokt;
- Minimaal 250 berichten op Bokt heeft geplaatst.
Menno schreef:Dit topic is nu zo'n succes dat ik hier niet meer alleen over ga beslissen, ik wil hierbij ook de bokkers vragen of zij achter mijn mening staan of dat wij ons aan de regels in het eerste bericht moeten houden. Dit is niet bedoeld om te stemmen en de meerderheid krijgt ook niet direct gelijk, maar ik wil de mogelijkheden graag goed overwegen. Min of meer is dit topic nu van ons allemaal[/list]
Justy schreef:Ik ben het wel met je eens, Menno. Maar hoe ga je checken of zo'n bod serieus is? Ik acht het niet denkbeeldig dat er een of andere lolbroek een bod van 5000 euro uitbrengt en vervolgens in geen velden of wegen meer te bekennen is....
Overigens kan ik me voorstellen dat jullie niet weten wat je overkomt!
runningkawa schreef:Niet als nieuw account idd
Maar wel via een bokker
Anders was het bod van Rockey nu ook niet geldig