Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 08:04

Bielsje schreef:
_San87_ schreef:
Huh. Als, als er iemand ingebroken heeft dan is er toch ingebroken? Ik wist niet dat echt iets meenemen onderdeel is van de definitie.

En zo ja, dan is wat bij jou gebeurde op zijn minst een poging tot inbraak?

Wat noemt de politie het wel? Huisvredebreuk?

Geen flauw idee, de reactie was iets van fijn dat er niets weg is, fijne dag :=

Niet de eerste keer dat het gebeurd is, en één van de vorige keren vond ik een stuk spijkerbroek in de tuin waar ik de conclusie uit trok dat er iemand zou zijn met een bijtwond. Vonden ze ook niet interessant....

En dan vinden ze het gek dat ik geen fan ben van de politie.

Raaaaaaar :=.

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 08:05

Jolliegirl schreef:
Nouja voor een stuk spijkerbroek de politie bellen vind ik ook wel overdreven

Of je bedoeld toen er ook ingebroken was?

Ja, er is hier nu al minimaal 4x ingebroken. Dat zijn tenminste de keren dat ze alle deuren open hebben laten staan bij het vertrekken...

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 09:13

Brrrr, als ik ooit vrijstaand oid woon dan komt er een gezellige Mechelse herder op het terrein. Of twee. Dan wens ik ze succes. :=

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 09:19

MarlindeRooz schreef:
Brrrr, als ik ooit vrijstaand oid woon dan komt er een gezellige Mechelse herder op het terrein. Of twee. Dan wens ik ze succes. :=

Ik woon midden in het centrum in een hoekhuisje _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 09:27

Bielsje schreef:
MarlindeRooz schreef:

Ik woon midden in het centrum in een hoekhuisje _O-

Oh echt joh. Bizar dat er vaak ingebroken wordt dan.

—-

Hier na een zeer slechte onrustige nacht wakker geworden. Hoor ik dat de bouwvakkers aan de overkant bezig zijn. Met hele walgelijke oer-Hollandse radio op. En ook keihard. -O-

Als het niet meevalt dan ben ik oprecht in staat de auto in het bos te zetten en daar de hele dag in te gaan zitten. Ik trek dit nu echt zó slecht. Mijn eigen ademhaling overprikkelt me zowat al. Laat staan gejengel.
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 10-12-25 09:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 09:28

Maar waarom wordt er zo vaak bij je ingebroken?

Heb je op Facebook gezet dat je een ton in een oude sok hebt zitten en dat in je huis hebt verstopt…..

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 09:33

Iemand had iets gekocht via vinted met de vraag als het snel verzonden kon worden dus ik denk doe ik even voor werktijd….
Ik werk sinds kort op een nieuwe locatie dus afgelopen maandag daar al de punten in de buurt opgezocht.
Eentje is om 8 uur open dus ik er net heen; wegens familie omstandigheden vandaag gesloten :(
Door naar de tweede; 9 uur geopend en het was 8.50 uur en ik moet ook om 9 uur beginnen…
In de middag pauze nieuwe kansen :)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 09:47

Dat er hier in de regio flinke dierenmishandeling is ontdekt dmv verborgen cameras die er hebben gehangen...
Een koe bij bewustzijn met een shovel over het erf slepen omdat ze niet meer in de benen kwam ..

Kan er zooooo boos om worden...
Waarom doen wij mensen dit dieren aan..gatverdamme!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 09:49

Jolliegirl schreef:
Dat er hier in de regio flinke dierenmishandeling is ontdekt dmv verborgen cameras die er hebben gehangen...
Een koe bij bewustzijn met een shovel over het erf slepen omdat ze niet meer in de benen kwam ..

Kan er zooooo boos om worden...
Waarom doen wij mensen dit dieren aan..gatverdamme!

He bah gadver.

Ik denk dat er heel veel dierenleed is dat achter gesloten deuren gebeurt. Op allerlei soorten plekken waar ze dieren houden. -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 09:51

Marcella schreef:
:O

En sliep ik bijna loop er iemand om 5.30 uur een stoel over de grond te trekken. |o _-:(

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 09:51

Alja schreef:
Maar waarom wordt er zo vaak bij je ingebroken?

Heb je op Facebook gezet dat je een ton in een oude sok hebt zitten en dat in je huis hebt verstopt…..

Nee, we hebben niets in huis en er staat niets op FB :')

Het enige is dat we tussen de sociale huur woningen zitten en ons huis staat er netter bij en onze auto's hebben een iets hogere nieuw waarde dan de rest. Maar goed, ga naar de buitenrand en daar staan villa's met écht dikke auto's. Wij zitten niet voor niets tussen de sociale huur zeg maar :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 09:52

Mijn ouders wonen tussen de Porches en de Jaguars.

In 10 jaar tijd was daar toen bij 10 van de 14 huizen eens of meermaals ingebroken.

Wij zeggen altijd dat het komt omdat er een Aygo voor de deur stond ipv een Cayenne. _O-

Ik denk dat het vooral komt omdat in al die huizen bejaarden wonen. En bij ons 3 kinderen en een waakse hond. :P
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 10-12-25 09:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 09:53

Oh bah, was daar nog een soort reden voor Jolliegirl? Arme dier, als die al niet op kon staan hoeveel pijn zou het dan al hebben gehad, en dan dat er nog bovenop.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 09:57

Bielsje schreef:
Terwijl ik op de bank lag, heeft er hier iemand "ingebroken". Ik heb niets gehoord, misschien dat Chef zn werk heeft gedaan maar er lijkt niets weg in ieder geval. Daarom ingebroken tussen "" want volgens de politie is het dan geen inbraak, mijn mening verschilt :')

Insluiping heet dat dan toch?

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 10:00

Gedoe om een afspraak te maken. Qua werk weinig tijd om vrij te nemen en heb daarvoor de auto van mn ouders nodig dus gevraagd of dat kan en welke dag echt niet kan. Met pijn en moeite vandaag een afspraak gemaakt, bel ik m'n ouders aan te geven wanneer die staat, hebben ze de auto opeens toch nodig. Nu moeten ze naar Friesland met mijn auto, en voel ik me weer schuldig, dus morgen maar een andere kliniek bellen of ik daar op een andere dag (maar wel uiterlijk volgende week) terecht kan. Ik kijk al enorm op tegen de afspraak en dat gedoe eromheen qua plannen maakt het nog stommer.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 10:50

Mijn man zegt tegen me dat het oude autootje klaar is bij degene die hem heeft hersteld en of ik hem kan halen en op keuring gaan (België).
Dus ik vraag of de verlichting ook is nagekeken en afgesteld.
Zijn antwoord, dat is een goede… ik ga het navragen.
Nee dus, nu hebben ze dat gelukkig vanmorgen nog gedaan.
Maar zijn mannen dom of doen ze dom of denken ze dat ik op mijn vrije dag niets leukers en beters te doen heb om 20 min enkele reis naar een Keuringsstation te rijden en te wachten met een auto waarvan je dan al zeker bent dat hij wordt afgekeurd..
Want de verlichting was 1 van de afkeur-punten de vorige keer…

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 10:58

Grote drama vanochtend met zoon omdat hij echt niet wilde schaatsen met school vandaag. Ga het gewoon proberen, anders mag je ook langs de kant zitten van de juf en je mag ook spullen meenemen om te tekenen. Ondertussen werd het drama steeds groter, werden er 3 kinderen in klassen app afgemeld. Ging ex zich er nog mee bemoeien of hij niet gewoon thuis kon blijven (zoon had ex geappt) en dat het sneu was dat hij toch moest van mij. (Dus ik voel mij dan ook nog schuldig en ga ik ontzettend aan mijzelf twijfelen) Ik nog wel even met de juf gebeld dat hij heel hoog in zijn spanning zat vanwege het schaatsen. (Speciaal onderwijs, dus dan kunnen ze het goed opvangen)
En nu krijg ik dus foto’s van zoon op schaatsen die het helemaal naar zijn zin heeft. Alle drama en gevoelens dus voor niks, bah.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 11:02

Ik had ontbijt gemaakt en toen viel de plak kaas voor op het broodje op de grond.

Teckel was gelukkig. :+

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 11:24

MarlindeRooz schreef:
Ik had ontbijt gemaakt en toen viel de plak kaas voor op het broodje op de grond.

Ja, hier ook een hond die vaaaaak mazzel heeft vanwege mijn uiterst slechte oog-hand coördinatie :') :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 11:25

F_T schreef:
MarlindeRooz schreef:

Ja, hier ook een hond die vaaaaak mazzel heeft vanwege mijn uiterst slechte oog-hand coördinatie :') :')

Hij had het niet eens door. Pas toen ik de kaas zo ongeveer in z’n neus drukte at hij het op.

Hij is ook geen helder licht in de ochtend. :=

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 11:26

Haha Jozi had feest

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 11:26

Haha, de verhalen van de teckel zijn fantastisch :')

Pers heeft het meestal wel door.

En anders wijs ik hem er wel op. :')

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 11:27

Die teckel zou zijn eigen boek kunnen hebben :D :))

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 11:35

Deel bloeduitslagen staan al online en pas 5 januari telefonisch afspraak.

C3 en C4 zijn in ieder geval verhoogt. De rest moet nog komen of valt binnen de waardes.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 11:39

Ik vind de verhalen over Jozi echt zo grappig _O-
Wat een karakter _O-

Hier spontaan vanmiddag een sollicitatiegesprek %)
Ik wil het graag maar jemig ik had me iets beter willen voorbereiden