Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
miss_lizje schreef:Iemand eigenlijk nog korting gezien op een zeer goede stoomstrijkijzer?
De mijne stopt er net mee.
Ik strijk namelijk normaal niet, ik heb speciaal voor het strijken van achtergronddoeken een ijzer gekocht. 
Marie111 schreef:Denk erover om deze te bestellen :
https://horze.nl/products/jadine-vrouwe ... -marine-16
Is sat een goede deal?
DideH schreef:Hier toevallig ook nog iemand bij gymshark besteld vrijdag?
Ik heb vrijdag besteld, het is afgeschreven van creditcard, maar heb nog geen bestelbevestiging ontvangen. Wel een beetje gek toch?
belindaap88 schreef:DideH schreef:Hier toevallig ook nog iemand bij gymshark besteld vrijdag?
Ik heb vrijdag besteld, het is afgeschreven van creditcard, maar heb nog geen bestelbevestiging ontvangen. Wel een beetje gek toch?
Ja ik, en ook een bevestiging gehad en daarna nog een mail dat het binnenkort zal worden verzonden. Ook niets in je spam? Anders ze even berichten?
xSCWx schreef:Bij Zalando Pip studio handoeken besteld, normaal €19,95 per stuk, nu €9,95 plus €5 extra kassa korting.
Bij Pip studio zelf een dekbed overtek met 20% korting. Het kussen wat ik wil hebben is helaas uitverkocht (matata rood). Anders had die er nog bij gekomen![]()
En bij Kruidvat bestel ik elk jaar "dingen die je toch nodig hebt" zoals vaatwas tabletten, wasmiddel, douche gel, tandpasta, deo etc. voor een heel jaar. Voor een heel jaar €22 aan wasmiddel vind ik een erg goede deal.
Verder niet echt goede BF acties gevonden. De Uggs die ik in mijn mandje had zitten wilde ik bestellen maar die waren al direct uitverkocht... Sommige dingen gaan echt mega snel.
@Figo mooie spullen! Maar is dat vandaag, zondag geleverd?