Maar ik wil niet de deur uit. En morgen is alles hier dicht.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siggislief schreef:Nyaleti schreef:Echt gierigheid ten top hoor.
Zet er dan een limiet op, 10 bier pp of weet ik veel.
Niet eens een blikje Fanta en broodje knack mee mogen nemen.. Man wat een duur (en onhandig) weekend wordt het dan.
Of bepaalde mensen die ergens allergisch voor zijn vinden het fijn om hun eigen eten mee te kunnen nemen.
Die geen kruisbesmetting hebben gehad.
Suzanne F. schreef:Pluisje1998 schreef:Gisteren 12 uur gereden voor vakantie. Toen we aankwamen 32 graden en zonnig, heerlijk. Nu 18 graden, regenachtig en volgens de voorspelling blijft het de hele week zo.
Ben echt in staat om weer in de auto te stappen en naar huis te rijden.
Ik ervaar vakantie helemaal niet als ontspannend op het moment, en het enige waar ik naar uitkeek wat thuis niet kan was in de zon aan het zwembad liggen. En dat kan dus niet dus dan ga ik net zo lief naar huis
Snap ik. Wat sneu. Daarom ga ik ook (als ik op vakantie ga) naar een zonzeker land/gebied/tijd van het jaar. Ik ga geen duizenden euro’s uitgeven voor weer/omstandigheden wat ik thuis ook heb.
MarlindeRooz schreef:De verstandige Marlinde heeft met boodschappen doen alleen een zak naturelchips meegenomen.
Maar nu heb ik zin in chocola en iets met kaas.
Edit: de opties zijn zeg maar een broodje met hummus en gegrilde aubergine of fruit.
Ik wil chocola.