Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ik twijfel heel erg of ik deze uitzondering moet maken op mijn no-buyVjestagirl schreef:Wilde je ze al hebben voordat je ze op vinted zag? Is het iets waar je regelmatig aan denkt, of waarvan je nu denkt "oeh", omdat ze nu beschikbaar zijn?
Sowieso kan liken op vinted geen kwaad, vaak doen verkopers nog wel iets van de prijs af.
dus weer geannuleerd. Verkoopster niet blij natuurlijk en een negatieve vinted review erbij, but oh well.
.
Nala schreef:Oh oeps! Haha. Maar geen onnozelheden is al een hele grote stap toch? Hier ging het ook met vlagen beter en dan toch weer wat minder omdat je bij een plek bent waar leuke (vooral kerst) snuisterijen zijn haha.
. Nu heb ik mijn oude ballen al meer dan 10 jaar en zijn die ook wel aardig op/niet meer compleet.

Gelukkig is het allemaal erg waardevast en heb ik wat goede deals kunnen vinden.
De eerste drie DA bezoekjes (uiteraard meestal in het weekend of 's nachts) kwamen uit op €850, en de rekening van de kliniek incl echo's en bloedonderzoek en 5 dagen overnachting moet nog komen
Ik hou het er maar op dat mijn pantry vullen mijn hobby is, dan levert het in ieder geval nog eten op 
En afgelopen maand ineens op €50 omdat ik drie boekjes kon inleveren
Is ze in orde?
Krijg je een phev?