Howrse

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

jitskenienke

Re: Howrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 11:14

Super bedankt!!

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 11:23

Nou ik had van de memory ook een document waar ik het bij hield maar die ben ik nu ook kwijt + 2 dagen niet gespeeld

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 14:57

Jullie weten dat die functie al in het spel zit? Kost 5000eq per keer en dan krijg je tot 5 tegels te zien die je al hebt omgedraaid. Laten we zeggen dat ik daar veel gebruik van maak :')
Verder begin ik alleen aan een nieuwe als ik zeker genoeg levens heb om het af te maken. Ik ben nu bij 22 en heb 10 levens, wat krap gaat zijn, dus die doe ik morgen pas. Als ik er nu nog elke dag één doe, komt het precies uit :D

jitskenienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 15:08

Picopico schreef:
Jullie weten dat die functie al in het spel zit? Kost 5000eq per keer en dan krijg je tot 5 tegels te zien die je al hebt omgedraaid. Laten we zeggen dat ik daar veel gebruik van maak :')
Verder begin ik alleen aan een nieuwe als ik zeker genoeg levens heb om het af te maken. Ik ben nu bij 22 en heb 10 levens, wat krap gaat zijn, dus die doe ik morgen pas. Als ik er nu nog elke dag één doe, komt het precies uit :D

Jazeker, die gebruik ik ook! :)

serenta

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:26

Wat wordt er bedoeld met de volgende 2 dagtaken :
1) Voltooi een missie met een pony?
2) Win 2 opeenvolgende wedstrijden met 1 paard.

Dankjewel

xKatinkii

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:48

Taak 1 is een les/missie doen. Dit kunnen paarden vanaf 2 jaar die op een manege gestald zijn. Ze kunnen of een les doen, of grondstoffen verzamelen (hout slepen oid) maar dat maakt voor het halen van het doel niet uit.

Taak 2 spreekt heel erg voor zich, daar moet je 2 keer achter elkaar een eerste prijs winnen in een competitie met hetzelfde paard. De soort competitie maakt niet uit, het kan dressuur en springen zijn of 2x cross, zolang het maar achter elkaar is en met hetzelfde paard. Paarden kunnen meedoen aan competities vanaf 3 jaar en als ze een zadel, hoofdstel en zadeldekje dragen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:52

Let wel voor taak 1 moet het gewoon een pony zijn geen paard. Dus een Welsh of shetlander.