Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poetser schreef:Ik moet om half 12 bij het gemeentehuis zijn en daarna trek ik mij een paar dagen terug. Waarheen weet ik nog niet, maar hier word ik echt gek. Ik ga niet openbaar in detail treden, maar ik mag 3 nachten weg en die neem ik ook. Jammer dat ik niet naar mijn zoon kan gaan, maar dat is dan maar zo.
Suzanne F. schreef:poetser schreef:Ik moet om half 12 bij het gemeentehuis zijn en daarna trek ik mij een paar dagen terug. Waarheen weet ik nog niet, maar hier word ik echt gek. Ik ga niet openbaar in detail treden, maar ik mag 3 nachten weg en die neem ik ook. Jammer dat ik niet naar mijn zoon kan gaan, maar dat is dan maar zo.
Sterkte. Let wel op dat je niet je eigen glazen ingooit en niet het proces verstoort. Dat zou zo zonde zijn.
Ik hoop dat je snel een paspoort hebt en dan ook in België weer een ID kan aanvragen.
prompter schreef:Kun je niet nog even volhouden tot alles goed geregeld is? Want ik lees ook nog geen plan waar je dan wel heen kunt. Al te impulsieve beslissingen moeten niet in je nadeel gaan werken natuurlijk