Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
love_mandy schreef:Dan heb ik nog wasmiddels doekjes gekocht bij cosmeau , die heeft 1+1 op een aantal dingen. Dan zit je op 0,10 cent per wasbeurt dus prima.
cursebreaker schreef:Hier zojuist bij Lucovitaal in de eigen webshop nog goed geslaagd voor oa multivitaminen en magnesium kristallen. Ze hebben heel veel nu met 60% korting - niet alles wat ik wilde was bv bij kruidvat te krijgen, want bij kruidvat hadden ze wel ook leuke kortingen wat suppletie betreft. Ik heb nu 2 flesjes multivitamine druppels, 2kg magnesium kristallen voor in bad e.d. en een flesje magnesium spray voor samen 21E (alle 3 de producten hadden 60% korting). Nu vind je deze producten vaak wel met 1+1 gratis ook maar 60% is dan weer net wat leuker nog.
romyvs schreef:Voor de mensen met Ariat jodphurs hoe vallen deze uit qua maat?
Ik heb de korte regenlaarsjes laatst gekocht en die vallen enorm groot uit. Heb daar nu 38 van terwijl ik normaal meestal maat 40 nodig heb.
Is dit met de jodphurs ook?
Wil ze graag voor black friday halen
xColorCross schreef:cursebreaker schreef:Hier zojuist bij Lucovitaal in de eigen webshop nog goed geslaagd voor oa multivitaminen en magnesium kristallen. Ze hebben heel veel nu met 60% korting - niet alles wat ik wilde was bv bij kruidvat te krijgen, want bij kruidvat hadden ze wel ook leuke kortingen wat suppletie betreft. Ik heb nu 2 flesjes multivitamine druppels, 2kg magnesium kristallen voor in bad e.d. en een flesje magnesium spray voor samen 21E (alle 3 de producten hadden 60% korting). Nu vind je deze producten vaak wel met 1+1 gratis ook maar 60% is dan weer net wat leuker nog.
Dankjewel voor de tipDie had ik nodig
lovelyfiefy schreef:Ik heb overigens antwoord van Hypostore waarom de prijzen per maat anders zijn.
De uitleg is dat dit komt door hun laagste prijs garantie.
Dus als ergens anders een goedkopere aanbieding is zakt hun prijs daar bij mee.
Vind het nog steeds bijzonder dat dan de maten een verschillende prijs hebben.
Want dan zou je toch denken dat het voor alle maten zo is.
MyWishMax schreef:lovelyfiefy schreef:Ik heb overigens antwoord van Hypostore waarom de prijzen per maat anders zijn.
De uitleg is dat dit komt door hun laagste prijs garantie.
Dus als ergens anders een goedkopere aanbieding is zakt hun prijs daar bij mee.
Vind het nog steeds bijzonder dat dan de maten een verschillende prijs hebben.
Want dan zou je toch denken dat het voor alle maten zo is.
Juist niet, want veel andere winkels doen juist bepaalde maten in de aanbieding ipv alles van dat model. Agradi heeft dat heel vaak bijvoorbeeld, maar nog wel meer winkels. Dus dan zakt die maat mee bij hypostore.
De early bird code was vorig jaar bij hypostore al eerder als 12 uur 's nachts dacht ik? Volgens mij heb ik gewoon donderdags besteld en echt niet tot 12 uur gewacht.
Heb al flinke lijst in winkelwagen zitten, bij hypostore en wat andere winkels.
Tancreda4 schreef:Volgens mij is de korting van Lucovitaal bij kruidvat hoger. 66% (1+2). Ik heb daar ingeslagen. Het was duurste artikel betalen, rest gratis, maar alles door 3.
lovelyfiefy schreef:MyWishMax schreef:
Juist niet, want veel andere winkels doen juist bepaalde maten in de aanbieding ipv alles van dat model. Agradi heeft dat heel vaak bijvoorbeeld, maar nog wel meer winkels. Dus dan zakt die maat mee bij hypostore.
De early bird code was vorig jaar bij hypostore al eerder als 12 uur 's nachts dacht ik? Volgens mij heb ik gewoon donderdags besteld en echt niet tot 12 uur gewacht.
Hm oké.
Vind het bijzonder dat je maar 1 maat in de aanbieding zou doen.
Maar dat heeft dan wellicht met voorraden te maken. Minder verkopende maten ofzo.
Maar snap dan wel dat als hypostore de laagste prijs hanteert dat ze dus mee gaan met een paar maten ook.
Naomi_Jortje schreef:love_mandy schreef:Dan heb ik nog wasmiddels doekjes gekocht bij cosmeau , die heeft 1+1 op een aantal dingen. Dan zit je op 0,10 cent per wasbeurt dus prima.
Ik dacht yes ik ga bestellen. Maar ze zijn nu bij de 4e generatie van lentefris 120 stuks en die 1+1 actie doen ze op 2x 60 stuks (oftewel de 3e generatie). Slimme manier om van oude voorraad af te komen
lovelyfiefy schreef:MyWishMax schreef:Juist niet, want veel andere winkels doen juist bepaalde maten in de aanbieding ipv alles van dat model. Agradi heeft dat heel vaak bijvoorbeeld, maar nog wel meer winkels. Dus dan zakt die maat mee bij hypostore.
Hm oké.
Vind het bijzonder dat je maar 1 maat in de aanbieding zou doen.
Maar dat heeft dan wellicht met voorraden te maken. Minder verkopende maten ofzo.
Maar snap dan wel dat als hypostore de laagste prijs hanteert dat ze dus mee gaan met een paar maten ook.