Black friday 2024!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SansaS

Re: Black friday 2024!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 08:56

Die vallen normaal heb altijd 38 en van de jodphurs ook.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 09:16

Imre schreef:
Heb ik net de teddyfleece rijlegging van zaczess gekocht? Misschien. O:)

Ze hebben nu 25% korting

Met Bianca5 krijg je nog 5% extra

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 09:19

Ik heb van de jodhpurs 38.5, en normaal 38-39 dus dat klopt heel prima. De bootschoen van dezelfde maat was veel te klein

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 09:30

love_mandy schreef:
Dan heb ik nog wasmiddels doekjes gekocht bij cosmeau , die heeft 1+1 op een aantal dingen. Dan zit je op 0,10 cent per wasbeurt dus prima.

Ik dacht yes ik ga bestellen. Maar ze zijn nu bij de 4e generatie van lentefris 120 stuks en die 1+1 actie doen ze op 2x 60 stuks (oftewel de 3e generatie). Slimme manier om van oude voorraad af te komen :o

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 09:43

De Kroo is ook begonnen met de Black Friday sale :j
Hele toffe magneet beschermers gescoord van Equilibrium

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 09:50

manzano schreef:
Imre schreef:
Heb ik net de teddyfleece rijlegging van zaczess gekocht? Misschien. O:)

Ze hebben nu 25% korting

Met Bianca5 krijg je nog 5% extra

Had ik! {:}

xColorCross

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 10:10

cursebreaker schreef:
Hier zojuist bij Lucovitaal in de eigen webshop nog goed geslaagd voor oa multivitaminen en magnesium kristallen. Ze hebben heel veel nu met 60% korting - niet alles wat ik wilde was bv bij kruidvat te krijgen, want bij kruidvat hadden ze wel ook leuke kortingen wat suppletie betreft. Ik heb nu 2 flesjes multivitamine druppels, 2kg magnesium kristallen voor in bad e.d. en een flesje magnesium spray voor samen 21E (alle 3 de producten hadden 60% korting) *\o/*. Nu vind je deze producten vaak wel met 1+1 gratis ook maar 60% is dan weer net wat leuker nog.

Dankjewel voor de tip *\o/* Die had ik nodig

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 10:11

romyvs schreef:
Voor de mensen met Ariat jodphurs hoe vallen deze uit qua maat?

Ik heb de korte regenlaarsjes laatst gekocht en die vallen enorm groot uit. Heb daar nu 38 van terwijl ik normaal meestal maat 40 nodig heb.
Is dit met de jodphurs ook?

Wil ze graag voor black friday halen

Mijn schoenen zijn eigenlijk altijd maat 38 of 39. Van Ariat heb ik maat 38,5 dus ik zeg dat ze goed op maat vallen. Ik heb nu toevallig maat 39, omdat 38,5 uitverkocht was en dat zit ook prima.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 11:12

xColorCross schreef:
cursebreaker schreef:
Hier zojuist bij Lucovitaal in de eigen webshop nog goed geslaagd voor oa multivitaminen en magnesium kristallen. Ze hebben heel veel nu met 60% korting - niet alles wat ik wilde was bv bij kruidvat te krijgen, want bij kruidvat hadden ze wel ook leuke kortingen wat suppletie betreft. Ik heb nu 2 flesjes multivitamine druppels, 2kg magnesium kristallen voor in bad e.d. en een flesje magnesium spray voor samen 21E (alle 3 de producten hadden 60% korting) *\o/*. Nu vind je deze producten vaak wel met 1+1 gratis ook maar 60% is dan weer net wat leuker nog.

Dankjewel voor de tip *\o/* Die had ik nodig

*\o/* Ik twijfel om nog een tweede bestelling te doen :') Ik ben wat dingen vergeten die ik eigenlijk nog wel goed kan gebruiken.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 11:19

Bedankt voor de Lucovitaal tip.
Heb gelijk wat besteld. :D

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 12:12

Hier bij de kruidvat nog een aantal dingen in de winkel gekocht, uiteindelijk 29,- korting en maar 20,- hoeven te betalen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 12:50

lovelyfiefy schreef:
Ik heb overigens antwoord van Hypostore waarom de prijzen per maat anders zijn.
De uitleg is dat dit komt door hun laagste prijs garantie.
Dus als ergens anders een goedkopere aanbieding is zakt hun prijs daar bij mee.

Vind het nog steeds bijzonder dat dan de maten een verschillende prijs hebben.
Want dan zou je toch denken dat het voor alle maten zo is.

Juist niet, want veel andere winkels doen juist bepaalde maten in de aanbieding ipv alles van dat model. Agradi heeft dat heel vaak bijvoorbeeld, maar nog wel meer winkels. Dus dan zakt die maat mee bij hypostore.

De early bird code was vorig jaar bij hypostore al eerder als 12 uur 's nachts dacht ik? Volgens mij heb ik gewoon donderdags besteld en echt niet tot 12 uur gewacht.

Heb al flinke lijst in winkelwagen zitten, bij hypostore en wat andere winkels.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 12:55

MyWishMax schreef:
lovelyfiefy schreef:
Ik heb overigens antwoord van Hypostore waarom de prijzen per maat anders zijn.
De uitleg is dat dit komt door hun laagste prijs garantie.
Dus als ergens anders een goedkopere aanbieding is zakt hun prijs daar bij mee.

Vind het nog steeds bijzonder dat dan de maten een verschillende prijs hebben.
Want dan zou je toch denken dat het voor alle maten zo is.

Juist niet, want veel andere winkels doen juist bepaalde maten in de aanbieding ipv alles van dat model. Agradi heeft dat heel vaak bijvoorbeeld, maar nog wel meer winkels. Dus dan zakt die maat mee bij hypostore.

De early bird code was vorig jaar bij hypostore al eerder als 12 uur 's nachts dacht ik? Volgens mij heb ik gewoon donderdags besteld en echt niet tot 12 uur gewacht.

Hm oké.
Vind het bijzonder dat je maar 1 maat in de aanbieding zou doen.
Maar dat heeft dan wellicht met voorraden te maken. Minder verkopende maten ofzo.
Maar snap dan wel dat als hypostore de laagste prijs hanteert dat ze dus mee gaan met een paar maten ook.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 12:56

Volgens mij is de korting van Lucovitaal bij kruidvat hoger. 66% (1+2). Ik heb daar ingeslagen. Het was duurste artikel betalen, rest gratis, maar alles door 3.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 13:11

Tancreda4 schreef:
Volgens mij is de korting van Lucovitaal bij kruidvat hoger. 66% (1+2). Ik heb daar ingeslagen. Het was duurste artikel betalen, rest gratis, maar alles door 3.

Oh netjes ja! Alleen hebben ze daar niet alles wat ik wilde dus zo kwam ik bij lucovitaal zelf uit, waar het aanbod groter is. Kruidvat heeft o.a. de vitamine druppels niet die ik sowieso moest hebben.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 13:21

Holland & Barret heeft ook black friday deals, als je bij lucovital niet kan vinden wat je zoekt.

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 13:23

Imre schreef:
Holland & Barret heeft ook black friday deals, als je bij lucovital niet kan vinden wat je zoekt.

Zitten wel 'schijn' deals bij die ze altijd hebben.

Jodi93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 13:24

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 13:39

lovelyfiefy schreef:
MyWishMax schreef:

Hm oké.
Maar dat heeft dan wellicht met voorraden te maken. Minder verkopende maten ofzo.
Maar snap dan wel dat als hypostore de laagste prijs hanteert dat ze dus mee gaan met een paar maten ook.

Soms zijn idd de minder populaire maten met korting. Maar wat ik al zei... Ariat heeft zelf ook een outlet met bijv maar enkele maten (restanten). Die matcht Hypostore dan ook qua prijs, maar alleen voor die maten.

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 13:49

Naomi_Jortje schreef:
love_mandy schreef:
Dan heb ik nog wasmiddels doekjes gekocht bij cosmeau , die heeft 1+1 op een aantal dingen. Dan zit je op 0,10 cent per wasbeurt dus prima.

Ik dacht yes ik ga bestellen. Maar ze zijn nu bij de 4e generatie van lentefris 120 stuks en die 1+1 actie doen ze op 2x 60 stuks (oftewel de 3e generatie). Slimme manier om van oude voorraad af te komen :o

Ik had de 1+1 actie gewoon op de 120 stuks per verpakking.
Geen idee welke generatie, dat kan ik niet terug zien. Maar dat maakt voor mij niet veel uit, wasmiddel is wasmiddel. Ik heb ze eerder gehad en die waren prima

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 14:56

lovelyfiefy schreef:
MyWishMax schreef:

Hm oké.

Ik vind het ook bijzonder hoor. Maar vanuit hypostore logisch. Maar die geven ook vaak zat op 1 merk ineens korting waar dan dus wel alles afgeprijsd is. Als het uit hunzelf is zijn het wel alle maten, als ze de prijs aanpassen aan anderen niet.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 19:01

Ik zie veel Anna Field kleren in de BF, heeft iemand hier ervaring mee?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 19:05

Ik heb er paar dingen van. Voor die prijs is het netjes, al wisselt het wel enorm per artikel. Sommige zijn niet zulke beste kwaliteit, andere dingen heb ik al jaren en zijn nog steeds goed. Heb er en kleding, en schoenen en tassen van haha.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 19:23

Valt het goed op maat? Ik zie wisselende advies op internet qua maten.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 19:26

Dat wisselt dus, helaas. Ik bestelde eigenlijk wel altijd gewoon mijn eigen maat, tenzij erbij stond dat het echt heel groot viel. En meestal ging dat wel goed. Soms ineens wat strakker, of kortere mouwen, andere keren juist wat losser. Maar nooit echt maten verschil volgens mij.