iirrssjjee schreef:Ik zag deze schoenen...
[ [url=m/GKufJ4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waarom zou je ruim €100,- betalen voor schoenen die eruit zien alsof ze afgedragen zijn?
Deze wilde ik net delen.
Echt hoe kun je dit dragen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siersma schreef:Enzo_Ollie schreef:als vervolg op de schoenen die iirsrssjjee zag![]()
[ [url=m/ujqHxX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze zijn wel redelijk normaal als je ze aan hebt hoor. Zitten geen veters in en je klikt ze dicht zeg maar
AvHdG schreef:Siersma schreef:
Deze zijn wel redelijk normaal als je ze aan hebt hoor. Zitten geen veters in en je klikt ze dicht zeg maar
Sorry ik zie nog steeds een vreemde schoenis er ook een foto dat iemand hem aanheeft.. Ben een beelddenker maar kan het plaatje niet vinden in mijn hoofd haha
AvHdG schreef:Sorry ik zie nog steeds een vreemde schoenis er ook een foto dat iemand hem aanheeft.. Ben een beelddenker maar kan het plaatje niet vinden in mijn hoofd haha
Joy_Mennings schreef:Geen kleding, maar vond het toch wel apart. Ik zou het niet in m'n woonkamer zetten[ [url=m/4PvqVI.png]Afbeelding[/url] ]
Azmay schreef:AvHdG schreef:Sorry ik zie nog steeds een vreemde schoenis er ook een foto dat iemand hem aanheeft.. Ben een beelddenker maar kan het plaatje niet vinden in mijn hoofd haha
Zijn redelijk normale schoenen om te zien als ze dicht zijn geklapt.
https://www.nike.com/nl/t/go-flyease-ee ... UwQAvD_BwE