Show je Vinted koopjes!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 21:57

2005 schreef:
Ik zou iedereen adviseren niets te verkopen via Vinted. Koper krijgt altijd gelijk. Ik krijg nu geen geld en mag hopen dat ik het door koper beschadigde artikel terug krijg.
Ik maak altijd bewijs foto’s voor verzenden. Vinted reageert daarop dat de koper de schade niet heeft gemaakt. Ook als op mijn foto’s geen schade te zien is.
Het gaat om paar honderd euro.

Jammer te horen…. Maar zelf al 100den verkopen gedaan en nog nooit in dergelijke situatie gezeten… alleen moet ik zeggen dat ik eigenlijk nooit dingen van meer dan 100 euro verkoop.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 21:58

zonnebloem18 schreef:
Wat een leuke trui, welk merk is het?

King Louie

verootjoo

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 22:01

Ik kan het niet meer terugvinden maar het ging hier ooit over Noorse wollen truien. Ik heb even navraag gedaan; je moet Dale of norway truien hebben.
Zijn wel truien van 500€, maar dan krijg je het dus niet meer koud :+

Ik ga die zoeken op vinted :Y)

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 22:45

Ik vind nieuw zonder prijskaartje nieuw en niet gedragen. Maar toch staan er vaak gedragen dingen tussen. Vind dat zo vervelend, daar filter ik niet voor :+

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 23:09

verootjoo schreef:
Ik kan het niet meer terugvinden maar het ging hier ooit over Noorse wollen truien. Ik heb even navraag gedaan; je moet Dale of norway truien hebben.

Ik heb er een en het was inderdaad een rib uit m’n lijf. Maar het is echt de beste trui die ik ooit heb gehad. Hij blijft ook echt mooi. Ik zeil veel en heb dus goede kleding nodig die me warm houdt. Das gelukt.

M’n schoonouders hebben ze ook, die van hen zijn jaren oud maar blijven echt super mooi, haast als nieuw.

Moraal van het verhaal: ze zijn hun geld waard, krijg je geen spijt van!

Verder lees ik graag mee, hier ook Vinted verslaafd haha! Vele parels gescoord maar ook genoeg miskopen gedaan. Zal binnenkort eens foto’s maken.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 23:11

verootjoo schreef:

Ik heb er 2, eentje van Vinted voor 30 euro =:)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 23:19

Mo_86 schreef:
verootjoo schreef:

Ik heb er een en het was inderdaad een rib uit m’n lijf. Maar het is echt de beste trui die ik ooit heb gehad. Hij blijft ook echt mooi. Ik zeil veel en heb dus goede kleding nodig die me warm houdt. Das gelukt.

M’n schoonouders hebben ze ook, die van hen zijn jaren oud maar blijven echt super mooi, haast als nieuw.

Moraal van het verhaal: ze zijn hun geld waard, krijg je geen spijt van!

Verder lees ik graag mee, hier ook Vinted verslaafd haha! Vele parels gescoord maar ook genoeg miskopen gedaan. Zal binnenkort eens foto’s maken.

Ik ben ze al een tijdje in de gaten aan het houden op Vinted :j
Mo, heb jij er een met windstopper? Of zijn ze dat allemaal?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-23 09:10

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 09:33

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 09:33

zonnebloem18 schreef:
Wat een leuke trui, welk merk is het?

Ja gaaf is ie

Tengeltje wat heb je er voor betaald want king louie blijft duur op vinted

SaphiraR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 09:36

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 09:39

Haha zelfde hier, daar krijg ik mezelf niet ingepropt :+ Hij is wel erg mooi inderdaad!

Ik heb op vakantie best wel wat besteld dus ben nu even mijn moeder aan het charteren om het op te halen, ben zo benieuwd naar alles :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 09:44

2005 schreef:
Ik zou iedereen adviseren niets te verkopen via Vinted. Koper krijgt altijd gelijk. Ik krijg nu geen geld en mag hopen dat ik het door koper beschadigde artikel terug krijg.
Ik maak altijd bewijs foto’s voor verzenden. Vinted reageert daarop dat de koper de schade niet heeft gemaakt. Ook als op mijn foto’s geen schade te zien is.
Het gaat om paar honderd euro.

Heb ik ook een keer gehad, met een koopster die het kledingstuk niet paste. Ze wilde het terug sturen want ze kon er niks mee, waarop ik aangaf dat ze dan maar beter iets nieuw in een winkel had kunnen kopen. Daarna maakt ze een geschil aan, omdat het kledingstuk beschadigd zou zijn. Helaas kreeg ze nog gelijk ook, ondanks het gesprek en de foto’s die ik stuurde. Dit ging gelukkig maar om een paar euro, maar ik vind het principe zo belachelijk. Ik verkoop echt geen dingen boven de €15 op vinted door dit gedoe, echt heel zonde.

Ik heb deze week 2 truien, 2 jurkjes en een paar laarsjes van oa Tommy Hilfiger gekocht via vinted. Allemaal voor een leuk bedrag, een jurkje zelfs in de buurt dus die ga ik na de vakantie van de verkoopster ophalen. Zit nu nog te azen op wat nette blousjes, wel handig om er wat extra te hebben voor op kantoor.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 09:45

Ik heb altijd gelijk gekregen zowel als kopende partij maar ook als verkopende partij.

Maar zuur is het wel

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 09:45

Dat snap ik niet van mensen. Er is altijd een risico dat het niet past. Dan verkoop je t zelf weer, denk ik dan?

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 09:52

_San87_ schreef:
Dat snap ik niet van mensen. Er is altijd een risico dat het niet past. Dan verkoop je t zelf weer, denk ik dan?

Dat is het risico van tweedehands kopen zou je zeggen toch >;) sommige mensen...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 09:53

MuSLi schreef:
_San87_ schreef:

Dat is het risico van tweedehands kopen zou je zeggen toch >;) sommige mensen...

Ja, lijkt mij wel.

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 09:58

Ugh dat is wel heel zuur, en hoe kinderachtig ook. Zelf eens een jurk ontvangen die helemaal ‘verspild’ en goed gedragen was, zelfs dusdanig dat ik de jurk maar weggooi. :') dit durf ik niet meer door te verkopen.
De verkoopster van mijn blouse gaat nog achter mijn centuur aan, kreeg gelukkig snel reactie.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 10:07

Ik kijk ook altijd naar reviews van de kopende of verkopende partij, daarmee hoop ik narigheid te voorkomen :=
Ik heb tot nu toe 2 keer een geschil gehad en beide keren gelijk gekregen en netjes opgelost :)

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 10:13

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 10:28

Ik heb één keer een slechtere review gehad omdat iemand teleurgesteld was dat het klein viel en dan had ik het goedkoper moeten verkopen aan haar.
Het was zo goed als nieuw en in de tekst had ik vermeld dat ik het 1 tot zelfs 2 maten kleiner vond vallen. Ze had gewoon niet goed gelezen. Dat merk valt sowieso kleiner en is in de winkel daardoor ook niet goedkoper ofzo :+ Het is de enige keer geweest dat ik kribbig heb gereageerd naar een koper. Ik vond dat zo stom en oneerlijk.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 10:59

Ik heb ook 1x slechte revieuw gehad. Ik wilde iets niet terugnemen. Toen werd er geloof, niveau enz bij gehaald en bedreigingen. Nieuwe schoenen maar paste niet volgens haar. Nou dan doe je eerst maar research of iets past. Die Noorse trui lijken mij heerlijk.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 11:14

Hier ook een keer een slechte review

Ik had alle mankementen erbij gezet en fotos gemaakt, staat was ook veelgebruikt. Het was een tasje die nieuw een paar honderd euro was en nu 10. Was ze vervolgens boos over de staat. Ik heb gezegd dat ze dan maar beter naar de fotos had moeten kijken en dat je voor een dubbeltje niet op de eerste rang kunt zitten

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-23 12:11

Maar als je aangeeft dat ze terug mogen sturen krijg je toch altijd geld terug?

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 12:22

Mijn spulletjes zijn binnen!!

Afbeelding
Nieuwe blazer en blouse. Alleen toch een tikkeltje te klein bij de schouders. Ik ga kijken bij de naaister of ze hem misschien kunnen uitnemen. De blazer.
Blouse twijfel ik nog een beetje over qua hoe het zit. Wel prachtig en voor maar 5 euro :wow: gewoon bijna in nieuwstaat.

Afbeelding
Nieuwe broek en trui. Trui zit helemaal perfect. Broek is helaas veelste groot. En volgens mij is het een herenbroek