Happy Postcrossing!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 16:19

Stil gevallen hier dus schopje!

Is iedereen nog bezig? Ik ga zo mijn eerste kaarten schrijven sinds februari. Ik kan dan ook al mijn slots schrijven dus dat word wel even een tijdsbesteding. _O-

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-25 16:41

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het topic idd even helemaal vergeten was haha. Het ligt bij mij dan ook echt helemaal stil momenteel. Ik moet tzt eerst weer wat nieuwe postzegel kopen - heb er geloof ik nog 3 of 4 wel - maar ik kan inderdaad ook iets van 10 adressen aanvragen (gewoon de max van wat mogelijk is voor me). Misschien dat ik dat tijdens of na de vakantie ga doen volgende maand, want ik ga daar sowieso wel kaartjes shoppen.

Dat kan ik dan weer niet laten he, overal waar ik kom. Ook al schrijf/stuur ik maanden niks uit, maar kaartjes kopen gaat gewoon door :') Dus vanaf volgende maand kan ik wat Mallorca kaartjes gaan uitsturen. Dat vind ik dan altijd wel heel leuk, om kaartjes uit te sturen van waar ik ben geweest en te vertellen wat ik gezien/gedaan heb etc. :j

Siers83

Re: Happy Postcrossing!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 17:36

Ik heb van het weekend weer wat geschreven, ook sinds een tijdje weer. En ik vind het toch ook weer leuk. Kon ff de zin niet vinden een tijdje

Houd er rekening mee dat de postzegels weer duurder worden per 1/7, met 0,10€. Dus ik heb maar weer wat besteld bij Postnl. En dan over een paar weken bestel ik weer wat denk ik, snel verdient zeg maar

Pharootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 19:52

Ik heb inmiddels 2 kaartjes binnen gekregen: Eentje uit Taiwan en eentje uit Amerika!

Ze hebben goed ver gereist, maar ben er superblij mee :)

Afbeelding
Afbeelding

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 22:10

cursebreaker, ik was de afgelopen tijd Bokt sowieso een beetje kwijt maar het Postcrossen ook sinds februari dus al haha. Kaartjes van vakantie zijn ook leuk ja. Ik strik ook mensen om voor mij mee te nemen als ze ergens zijn. Mijn vriend heeft veel meegenomen uit Rome. Stiekem houd ik er een paar zelf hoor. :Y)

Siers83, ja die postzegels was ook wel een reden dat ik er heel even klaar mee was. Nu weer in 1x een grote batch besteld dus kan sowieso even vooruit maar als ik echt 20 kaarten onderweg kan hebben denk ik niet dat ik al die slots altijd gevuld houd. Is niet leuk meer met zulke prijzen... Dan stuur ik eens in de x tijd wel een x aantal kaarten.

Pharootz, leuke kaarten zeg! Ik vind die van National Parks altijd tof. <3

--

Hier vanavond bezig geweest met adressen aanvragen, kaarten zoeken en adressen en ID's opschrijven. Lang zat mee bezig geweest dus morgen even wat schrijven.