Wie gaat er trouwen in 2024?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hutcherson

Berichten: 7506
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-24 00:16

Wij gaan 19 september trouwen officieel bij de gemeente. Daarna willen we de paarden thuis ophalen en een shoot doen op een mooie plek in de buurt. Wellicht in de avond nog lekker eten met naasten. Ik zoek eigenlijk een goede fotograaf met paarden ervaring.

Hebben ook onze honeymoon gepland: disneyland parijs! We gaan 3 dagen na onze bruiloft lekker paar dagen genieten en komen dan weer thuis in ons eigen paleis (waar we eigenlijk altijd vakantiegevoel hebben). Onze oude buurtjes passen op de dieren, zo fijn.

Nessie

Berichten: 8623
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-24 06:03

www.bellavie.nl heeft ervaring met paarden en bruiloften (vaak in combinatie). Disney is een hartstikke leuke bestemming!

Liselot

Berichten: 32220
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-24 08:07

Hutcherson schreef:
Wij gaan 19 september trouwen officieel bij de gemeente. Daarna willen we de paarden thuis ophalen en een shoot doen op een mooie plek in de buurt. Wellicht in de avond nog lekker eten met naasten. Ik zoek eigenlijk een goede fotograaf met paarden ervaring.

Hebben ook onze honeymoon gepland: disneyland parijs! We gaan 3 dagen na onze bruiloft lekker paar dagen genieten en komen dan weer thuis in ons eigen paleis (waar we eigenlijk altijd vakantiegevoel hebben). Onze oude buurtjes passen op de dieren, zo fijn.


Ik zou 19 sept nog kunnen

marjo1996
Berichten: 828
Geregistreerd: 06-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-24 11:22

Allereerst gefeliciteerd aan degenen die al getrouwd zijn, wat zagen jullie er prachtig uit <3 ^&+ een paar spannende dingen zag ik met make-up en het weer :=

Hier heeeeeeel lang niet gereageerd, excuses. Overspannen geweest, nieuwe baan en natuurlijk druk met de planning van de bruiloft, maar inmiddels weer helemaal op de rit gelukkig!

Voor ons is het ook nog maar iets meer dan 6 weken %)

Afgelopen weken hebben we in een soort stroomversnelling gezeten met regelen. Alle muziek is rond (alleen nog voorkeurslijstjes maken), tijdens de ceremonie komt er een zangeres en tijdens het feest een dj. Met de receptie en het diner zetten we gewoon zelf een playlist aan op Spotify.
De taart en bloemist zijn ook geregeld, mijn vriend heeft zijn pak opgehaald. 20 juni laatste passessie voor mijn jurk *\o/*. Ook de gemeente is geregeld. Ook proefkapsel en make-up laten doen en dat was echt prachtig!! Belangrijkste wat we nu nog moeten doen is de decoratie afmaken (laatste dingetjes voor kopen etc.), draaiboek details afmaken, en nog veel meer details bedenken, zoals de tafel indeling etc. 31 mei hebben we weer met onze ceremoniemeesters afgesproken om een planning te maken voor de laatste 5 weken.

De 2 dagen voor onze bruiloft zijn we vrij om nog wat laatste dingen te regelen en na de bruiloft zijn we nog 4 dagen vrij. Deze 4 dagen gaan we naar het vakantiehuisje van mijn schoonvader in friesland om even na te genieten en een paar weken later staat onze huwelijksreis naar de Filipijnen gepland <3

Ook heb ik 20 april mijn vrijgezellenfeest gehad. Het was echt fantastisch!! Zo bijzonder als opeens zoveel lieve vriendinnen in je huis staan en een hele dag voor je hebben georganiseerd. Zelfs mijn zus, die in Zwitserland woont, was erbij. Echt mega waardevol! We hebben een puzzeltocht gedaan met oude kevers, zijn daarna wat gaan eten en toen nog de kroeg in geweest. Tijdens de treinreis terug moest ik een quiz maken over mijn aanstaande en bij elk fout antwoord een shotje drinken :') in de kroeg moest ik ook allerlei opdrachten vervullen, zo ben ik ten huwelijk gevraagd, heb ik allemaal shotjes moeten drinken met knappe mannen, moest er iemand zijn spierballen laten zien, heb ik een kale man een kus op zijn hoofd gegeven en met een oude man gedanst en zo nog allerlei opdrachten <<) gelukkig heb ik vriendinnen die perfect mijn grens kennen en weten wat ze wel of niet van mij kunnen vragen. Het was echt hilarisch en uiteindelijk was de halve kroeg bezig mijn opdrachten te vervullen. Half 5 was ik thuis (dag begon al half 9 :O ), maar als een wonder had ik geen kater!! Zelfs nog een hockeywedstrijd gespeeld de volgende dag O:)

@november108 over 2 dagen is het voor jullie al zo ver! Heel erg veel plezier en een prachtige dag toegewenst ^&+

xRoossie95

Berichten: 1401
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-24 08:14

Zo, bedankjes zijn klaar, de naambordjes zijn klaar. Gastenboek is bijna zo ver.
Dan alleen nog bedenken welke smaken taart er moeten komen en nog wat boodschappen doen. Vrijdag m'n jurk ophalen en hopen dat ie past :') Maar volgens mij is alles rond

Ook toch nog last minute een boeket geregeld en gelijk iets geboekt dat ie gedroogd wordt als schilderij, dat klonk echt heel vet vond ik, dus dan wil ik wel een bloemetje meenemen op de dag zelf :+

Kimley

Berichten: 9179
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Oudemirdum

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-24 17:57

Hier nog 2 weekjes.. spannend !

Nessie

Berichten: 8623
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-24 20:03

Dat is aftellen.. Heel spannend en leuk!

emilyslaluna

Berichten: 3814
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 12:08

Leuke vooruitgangen hier!

Wat doen jullie met jullie boeket? Willen jullie die op een of andere manier laten bewaren? Ik zag een leuk idee met het drogen en platdrukken tussen 2 glasplaten en dan je geschreven geloftes op papier erbij. Een ander leuk idee is de bloemen in epoxy verwerken in de letters van je nieuwe achternaam of trouwdatum.

Iemand van jullie een idee waar ik dit kan laten doen?

jojoleinee

Berichten: 2718
Geregistreerd: 11-05-10

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 12:09

Wij hebben onze bloemen weggebracht naar De Bruyn Bloempreparatie in Oss! Het duurt nog even voor we onze bloemen terug krijgen, maar ik zal ons kunstwerk hier dan zeker showen! Het wordt echt prachtig <3

Nessie

Berichten: 8623
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 12:14

Ik twijfel heel erg wat te doen.. Ik mag ze namelijk niet mee terug nemen naar Nederland. Dus of in Las Vegas wil ik er wat mee laten doen, of ik neem geen bloemen. Ze weten de prijzen daar goed hoog te houden, je moet ze bij hun afnemen en een ‘boeket’ met alleen een paar rozen is al snel 150 dollar. Nu kan dat er ook nog wel bij, maar niet om ze erna weg te gooien.

xRoossie95

Berichten: 1401
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: NH

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 12:57


jojoleinee

Berichten: 2718
Geregistreerd: 11-05-10

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 13:00

Foto gevonden!
Zo komt het er ongeveer uit te zien bij ons. Het formaat weet ik zo even niet, maar het wordt lekker groot. Ze hadden net een nieuwe, grotere maat :D
Afbeelding

Leo

Berichten: 50250
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 13:42

150 dollar :oo

Echt prachtige compositie Jojoleine!
Wij hebben een aantal bloemen zelf gedroogd in silica en mijn man gaat ze in hars gieten. Hij heeft al een aantal voorwerpen gedaan, bloemen is nieuw. Lukt het is het super tof, lukt het niet, geeft het ook niet. :) het drogen was in ieder geval al goed gelukt. :)

Nessie

Berichten: 8623
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 14:46

Erg mooi gedaan!

Ja ze weten dingen leuk te brengen. Je betaalt een paarhonderd dollar als je zelf bloemen mee wil nemen of je neemt dus een heel duur boeket af. En op zo’n reis, op het huwelijk, is dat niet zo’n kostenpost er meer bij. Maar wel om ze daarna weg te gooien. Dus ik ga eens kijken naar leuke opties om er wat mee te doen, of ik wandel zonder bloemen naar het altaar.

Ik heb ook al een toeslag betaald om een eigen fotograaf mee te nemen, ze hebben contracten. Maar ik vond de foto’s zo lelijk, je kreeg er maar 3 geprint en niks digitaal.. Nu met de toeslag en de goedkopere andere wel super goede fotograaf, zijn we nog goedkoper uit en ontvangen alles digitaal.

Angelaa2
Berichten: 4238
Geregistreerd: 20-02-06
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 22:29

Nessie schreef:
Erg mooi gedaan!

Ja ze weten dingen leuk te brengen. Je betaalt een paarhonderd dollar als je zelf bloemen mee wil nemen of je neemt dus een heel duur boeket af. En op zo’n reis, op het huwelijk, is dat niet zo’n kostenpost er meer bij. Maar wel om ze daarna weg te gooien. Dus ik ga eens kijken naar leuke opties om er wat mee te doen, of ik wandel zonder bloemen naar het altaar.

Ik heb ook al een toeslag betaald om een eigen fotograaf mee te nemen, ze hebben contracten. Maar ik vond de foto’s zo lelijk, je kreeg er maar 3 geprint en niks digitaal.. Nu met de toeslag en de goedkopere andere wel super goede fotograaf, zijn we nog goedkoper uit en ontvangen alles digitaal.


Is een mooi zijdeboeket niet iets? Zijn ook wel prijzig maar kun je wel bewaren :D

xRoossie95

Berichten: 1401
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-24 22:57

Taarten zijn ontzettend lelijk geworden :+ Hopelijk zijn ze wel lekker :Y)

Kimley

Berichten: 9179
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Oudemirdum

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-24 09:17

Ohnee.. wat zonde !
De onze word pas de dag zelf gebracht dus dat is een verrassing :')

Delaja

Berichten: 3558
Geregistreerd: 10-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-24 10:05

xRoossie95 schreef:
Taarten zijn ontzettend lelijk geworden :+ Hopelijk zijn ze wel lekker :Y)


Ooh jammer! Hopelijk hebben jullie ondanks dat wel een geweldige dag vandaag!

Leo

Berichten: 50250
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-24 11:05

Wat jammer zeg!! Hopelijk hebje buiten dat wel een fantastische dag!

xRoossie95

Berichten: 1401
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: NH

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 14:46

Ja was echt een top dag :D taarten waren heerlijk en op de foto leken ze iets minder lelijk haha.

Verder nog een beetje rommelig op het gemeentehuis, er stond een verkeerde naam als getuige :') dus dat moest nog even opgelost worden en daarna allemaal weer opnieuw tekenen

Kimley

Berichten: 9179
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Oudemirdum

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 05:47

Nog maar een paar daagjes.. en mijn grootste zorg is toch wel het weer :(

Liselot

Berichten: 32220
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 08:20

Zelfs met baggerweer heb je een prachtige dag!! Als het goed is hebben jouw fotograaf en de locatie beide vaker met dat bijltje gehakt.

En verder; het regent haast nooit de hele dag, komt echt goed!!

xRoossie95

Berichten: 1401
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 09:39

Afbeelding
Foto van de taarten, vind het er zo toch wel mooi genoeg uit zien :D Jammer dat de zwarte niet echt zwart waren, maar zo antraciet is ook wel prima.

En vond het ook moeilijk inbeelden hoe het boeket er uit zou komen te zien, maar ook erg blij mee. Hij is nu weggebracht om ingelijst te worden. Heel benieuwd ook hoe dat wordt!

Kimley

Berichten: 9179
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Oudemirdum

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 17:44

Jaa klopt wel maar ons feest is buiten en ik heb het al super snel koud :')
En ook met de koets word dan verkleumen..


Maargoed we gaan het beleven :D

Macs

Berichten: 7658
Geregistreerd: 19-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 18:04

Kimley schreef:
Jaa klopt wel maar ons feest is buiten en ik heb het al super snel koud :')
En ook met de koets word dan verkleumen..


Maargoed we gaan het beleven :D

Ik ben ook een koukleum maar op onze dag had ik het hartstikke warm door de spannende dag :))
ik heb zelf wel een wollen vestje heel af en toe aangehad, vooral na het eten toen de vermoeidheid wat inkickte :))
Met dit weer is het wel zo dat áls het zonnetje komt kijken je direct heel erg opwarmt!
Wij hadden alles ook buiten met vergelijkbaar weer. Een enorme bui gehad tijdens de ceremonie (onder tent) en verder toch droog ondanks de voorspellingen.
Hopelijk mag dat voor jullie ook uitkomen!