Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Hutcherson schreef:Wij gaan 19 september trouwen officieel bij de gemeente. Daarna willen we de paarden thuis ophalen en een shoot doen op een mooie plek in de buurt. Wellicht in de avond nog lekker eten met naasten. Ik zoek eigenlijk een goede fotograaf met paarden ervaring.
Hebben ook onze honeymoon gepland: disneyland parijs! We gaan 3 dagen na onze bruiloft lekker paar dagen genieten en komen dan weer thuis in ons eigen paleis (waar we eigenlijk altijd vakantiegevoel hebben). Onze oude buurtjes passen op de dieren, zo fijn.
een paar spannende dingen zag ik met make-up en het weer
. Ook de gemeente is geregeld. Ook proefkapsel en make-up laten doen en dat was echt prachtig!! Belangrijkste wat we nu nog moeten doen is de decoratie afmaken (laatste dingetjes voor kopen etc.), draaiboek details afmaken, en nog veel meer details bedenken, zoals de tafel indeling etc. 31 mei hebben we weer met onze ceremoniemeesters afgesproken om een planning te maken voor de laatste 5 weken.
in de kroeg moest ik ook allerlei opdrachten vervullen, zo ben ik ten huwelijk gevraagd, heb ik allemaal shotjes moeten drinken met knappe mannen, moest er iemand zijn spierballen laten zien, heb ik een kale man een kus op zijn hoofd gegeven en met een oude man gedanst en zo nog allerlei opdrachten
gelukkig heb ik vriendinnen die perfect mijn grens kennen en weten wat ze wel of niet van mij kunnen vragen. Het was echt hilarisch en uiteindelijk was de halve kroeg bezig mijn opdrachten te vervullen. Half 5 was ik thuis (dag begon al half 9
), maar als een wonder had ik geen kater!! Zelfs nog een hockeywedstrijd gespeeld de volgende dag 
Maar volgens mij is alles rond

het drogen was in ieder geval al goed gelukt.
Nessie schreef:Erg mooi gedaan!
Ja ze weten dingen leuk te brengen. Je betaalt een paarhonderd dollar als je zelf bloemen mee wil nemen of je neemt dus een heel duur boeket af. En op zo’n reis, op het huwelijk, is dat niet zo’n kostenpost er meer bij. Maar wel om ze daarna weg te gooien. Dus ik ga eens kijken naar leuke opties om er wat mee te doen, of ik wandel zonder bloemen naar het altaar.
Ik heb ook al een toeslag betaald om een eigen fotograaf mee te nemen, ze hebben contracten. Maar ik vond de foto’s zo lelijk, je kreeg er maar 3 geprint en niks digitaal.. Nu met de toeslag en de goedkopere andere wel super goede fotograaf, zijn we nog goedkoper uit en ontvangen alles digitaal.
taarten waren heerlijk en op de foto leken ze iets minder lelijk haha.
dus dat moest nog even opgelost worden en daarna allemaal weer opnieuw tekenen

Jammer dat de zwarte niet echt zwart waren, maar zo antraciet is ook wel prima. 

Kimley schreef:Jaa klopt wel maar ons feest is buiten en ik heb het al super snel koud
En ook met de koets word dan verkleumen..
Maargoed we gaan het beleven