Urbanus schreef:
Awww

Citaat:UO: katholieke en christelijke scholen zijn niet meer van deze tijd.
en zondagsschool?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sizzle schreef:Urbanus, dat liberale valt helaas echt tegen in grote groepen die zich associeren met iets dat religie heet.
Sizzle schreef:Maar los daarvan, eigenlijk is het treurig hoe jongeren aan hun lot overgelaten worden als het aankomt op practische zaken in het leven en het moeten hebben van de plaatsvervangende ouder die google heet.
Mkango schreef:Avalanche schreef:Come to the dark side, we have vaccines and biscuits.UO: Ik hou van verdorven en gevaccineerd![]()
Ik ben nog steeds katholiek, maar verdorven begint me steeds meer aan te spreken
Mkango schreef:Hoewel dat willekeurige, gestrooi met, komma's me wel echt op, m'n zenuwen werkt. Sommige veranderingen verlopen natuurlijk, andere zijn gewoon volslagen idioot.
Urbanus schreef:UO: katholieke en christelijke scholen zijn niet meer van deze tijd.
Menino schreef:Mkango schreef:Hoewel dat willekeurige, gestrooi met, komma's me wel echt op, m'n zenuwen werkt. Sommige veranderingen verlopen natuurlijk, andere zijn gewoon volslagen idioot.
Is ook zo. Ik vind sommige dingen ook wel echt lelijk, zoals het eerder aangehaalde sex in plaats van seksMaarja. Ik ben dan helaas ook niet de schepper van de Nederlandse taalontwikkeling, dus kan niet meer doen dan zelf seks proberen te schrijven.
Menino schreef:Wat dat betreft ook wel de hele unpopular opinion als agnostisch persoon dat we soms ook niet helemaal open staan voor de goede dingen van religie (zolang het tolerant en inclusief is en niet radicaal is) zoals zorgen voor elkaar, wat je binnen religie toch een stuk meer tegenkomt dan de rest van de steeds meer individualistische samenleving.
.
Mkango schreef:Vind het ook altijd zo mooi als je in een discussie woorden als 'veel' of 'de meesten' gebruikt en er altijd wel iemand is die reageert met "je hebt ongelijk, want deze ene uitzondering..." Daarom staat er ook 'veel' en niet 'alle,' Sandra.
Avalanche schreef:Ik zie religie ook niet als iets negatiefs. Ik heb een issue (yes I wanna be cool) met mensen die religie gebruiken als machtsmiddel of controlemiddel. Dat neemt soms echt extreme vormen aan, die mensen beschadigen.
(Ik ben nu extra op mijn grammatica aan het letten wel, merken jullie het? Maar ik kan er niks van)
Cer schreef:Ik weet niet of het een UO is, maar ik vind dat mensen met een vocal frye (stem kraken, ik weet niet of er een Nederlandse term voor is. Als dat zo is, geef t vooral even door) die veel "eeeuhhhh" zeggen, mogen niet meedoen aan Teams-meetings..
_San87_ schreef:Avalanche schreef:Ik zie religie ook niet als iets negatiefs. Ik heb een issue (yes I wanna be cool) met mensen die religie gebruiken als machtsmiddel of controlemiddel. Dat neemt soms echt extreme vormen aan, die mensen beschadigen.
(Ik ben nu extra op mijn grammatica aan het letten wel, merken jullie het? Maar ik kan er niks van)
Ik heb een issue met mensen die hun geloof opdringen.
Snadrem schreef:Ah, je bedoelt de "ik ben 26 maar rook al 48 jaar zware shag" stem.
https://www.instagram.com/reel/Cq-qMxTt ... MyMTA2M2Y=