Qua leesplek lees ik het liefst lekker buiten tegen een boom of in het gras op een picknickdekentje. Of luilekker in een tuinstoel in de zon. Als ik dat laatste doe heb ik wel altijd het risico dat ik uiteindelijk in slaap val

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Suliko schreef:Ik vind een vraag per week te weinig, dus ik gooi er nog een in die misschien ook nuttig is om tot een goede keus te komen voor je lootje.![]()
Welke aspecten of thema's vind jij een boek tot een goed verhaal maken? En welke aspecten of thema's zijn absolute no-go's?
LWDaisy schreef:Eef_Bam schreef:Ik ben dol op historische romans en een beetje avontuur. Vind het mooi als er nog wat gereis te paard bij komt maar het hoeft niet om de paarden te draaien (liever niet zelfs). Wat ik een afknapper vind is te veel fantasy/magie. Een klein beetje kan als dat als doel heeft om te verklaren waarom er door de tijd gereist heeft, maar als het te onrealistisch word kan ik daar slecht tegen.
Oh, heb je De paardenjongen - Rupert Isaacson al gelezen? Die vond ik héél mooi!
Marjo schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd of jullie fan zijn van Harry Potter, welke boeken je al hebt en of je de testen bij de Wizarding World hebt gedaan?
Ik ben groot fan, ik ben een Ravenclaw en mijn patronus is een Lynx
Marjo schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd of jullie fan zijn van Harry Potter, welke boeken je al hebt en of je de testen bij de Wizarding World hebt gedaan?
Ik ben groot fan, ik ben een Ravenclaw en mijn patronus is een Lynx