Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
StalNollie schreef:Ik vraag ook direct om telefoon nummer, juist omdat ik oprecht geïnteresseerd ben. Al dat heen en weer met de berichtjes daar kan ik werkelijk niks mee.
Roodvos schreef:Tja, je hebt nou eenmaal afgesproken het terug te sturen. Je had kunnen voorstellen de verzendkosten te delen.
Dus ja, vervelend, maar ik zou die €10 zien als leergeld.
En de volgende keer bij onduidelijke foto's vragen om foto's buiten bij daglicht.
Tallie1979 schreef:Hoe doe ik dat? Want het is mij geleverd met DHL.
Tallie1979 schreef:Roodvos schreef:Tja, je hebt nou eenmaal afgesproken het terug te sturen. Je had kunnen voorstellen de verzendkosten te delen.
Dus ja, vervelend, maar ik zou die €10 zien als leergeld.
En de volgende keer bij onduidelijke foto's vragen om foto's buiten bij daglicht.
Ja, verzendkosten delen, schadeloos stellen, ik heb het allemaal voorgesteld, maar ze vertikte het.
Ik werd ook genegeerd toen ik om een oplossing vroeg. Ze stelde op een bepaald moment “een sopje” voor.
Ik ben nu weer aan het leuren om haar e-mailadres voor de bevestiging. Echt geen beweging in te krijgen.
DubbelFun schreef:Tallie1979 schreef:Hoe doe ik dat? Want het is mij geleverd met DHL.
Dat houdt niet in dat het persé met DHL terug moet
Je kunt naar een postkantoor gaan (of verkooppunt) en zegt dat je het pakket ongefrankeerd wilt verzenden. Dan moet de ontvanger bij ontvangst betalen aan de postbode óf het pakket weigeren.
Citaat:Oh joh. Dat kan ik wel doen![]()
En inderdaad, ze heeft het aankoopbedrag minus de verzendkosten heen terug gestort. Maar ze reageert niet op mijn vraag waar het heen moet, of wat het e-mail adres is.
Dat bedoel ik dus ook met in beweging komen. Ik ben al 3 dagen bezig om gegevens te krijgen en uit te leggen dat dit niet kan. Dan krijg ik 1 “reactie” en is ze vervolgens weer weg (uren lang weer geen reactie)
En natuurlijk zit niet iedereen 24/7 op marktplaats. Maar als er een klacht is, dan handel je dat toch even af?
Tallie1979 schreef:DubbelFun schreef:
Dat houdt niet in dat het persé met DHL terug moet
Je kunt naar een postkantoor gaan (of verkooppunt) en zegt dat je het pakket ongefrankeerd wilt verzenden. Dan moet de ontvanger bij ontvangst betalen aan de postbode óf het pakket weigeren.
Oh joh. Dat kan ik wel doen![]()
En inderdaad, ze heeft het aankoopbedrag minus de verzendkosten heen terug gestort. Maar ze reageert niet op mijn vraag waar het heen moet, of wat het e-mail adres is.
Dat bedoel ik dus ook met in beweging komen. Ik ben al 3 dagen bezig om gegevens te krijgen en uit te leggen dat dit niet kan. Dan krijg ik 1 “reactie” en is ze vervolgens weer weg (uren lang weer geen reactie)
En natuurlijk zit niet iedereen 24/7 op marktplaats. Maar als er een klacht is, dan handel je dat toch even af?
bridgetF schreef:Dhl kost toch maar 4,50 en geen 10 euro?
Tallie1979 schreef:bridgetF schreef:Dhl kost toch maar 4,50 en geen 10 euro?
Ik heb de heenreis betaald en ze verwacht dat ik de terugreis ook betaal. Dus dan kom ik wel op 10 euro.
En dan sta ik dus met lege handen.
Maar heb het al opgelost hoor, die vieze bende ligt in de kliko, waar het hoort. Ze reageert gewoon niet, dus dan ben ik er klaar mee.
Morganlefay schreef:Tallie1979 schreef:Ik heb de heenreis betaald en ze verwacht dat ik de terugreis ook betaal. Dus dan kom ik wel op 10 euro.
En dan sta ik dus met lege handen.
Maar heb het al opgelost hoor, die vieze bende ligt in de kliko, waar het hoort. Ze reageert gewoon niet, dus dan ben ik er klaar mee.
Ik zou aangifte doen.
Weet je bij jou € 10,- bij een ander ook dat bedrag en 5x per week.
Ik ging het schip in voor iets meer dan €10,-. Heeft even wat moeite gekost maar de bank werkte wel mee. Bedrag is teruggekomen.