Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EedihcrO schreef:Iedereen heeft het over chocolademelk… ik wil ook wel. Zou dat, met de juiste chocolade, ook lekker zijn met amandelmelk oid?
Flying_Angel schreef:Oh ja! Een koffiethermosmok die niet lekt, lijkt me heel fijn!
Fem schreef:Flying_Angel schreef:Oh ja! Een koffiethermosmok die niet lekt, lijkt me heel fijn!
Nou, dat is inderdaad wel chill, wij kregen er eentje voor de dag van de zorg dit jaar, zo lek als een mandje![]()
Nou, ik ben onderweg naar Amsterdam voor mijn heupoperatie.
Ben heel benieuwd wat ze voor me kunnen betekenen!
Fem schreef:Flying_Angel schreef:Oh ja! Een koffiethermosmok die niet lekt, lijkt me heel fijn!
Nou, dat is inderdaad wel chill, wij kregen er eentje voor de dag van de zorg dit jaar, zo lek als een mandje
Nou, dat is inderdaad wel chill, wij kregen er eentje voor de dag van de zorg dit jaar, zo lek als een mandje![]()
Jolien87 schreef:Mijn top-/ en floplijst is ook absoluut niet als bestellijst bedoeld, enkel als richtlijn.
Ik vind het juist leuk om verrast te worden en waardeer het alleen al als iemand de moeite voor mij neemt. Wat er dan uiteindelijk in zit maakt me weinig uit alleen ik zou het jammer vinden als diegene moeite in iets steekt waar ik op voorhand al niets mee doen. Even heel kort door de bocht gezegd.
Jolien87 schreef:Mijn top-/ en floplijst is ook absoluut niet als bestellijst bedoeld, enkel als richtlijn.
Ik vind het juist leuk om verrast te worden en waardeer het alleen al als iemand de moeite voor mij neemt. Wat er dan uiteindelijk in zit maakt me weinig uit alleen ik zou het jammer vinden als diegene moeite in iets steekt waar ik op voorhand al niets mee doen. Even heel kort door de bocht gezegd.
boeflover schreef:EedihcrO schreef:Iedereen heeft het over chocolademelk… ik wil ook wel. Zou dat, met de juiste chocolade, ook lekker zijn met amandelmelk oid?
Heb je die van Oatly al eens geprobeerd? Die smaakt prima
Wel chocolade fan (puur of vegan “melk/wit”) maar liever geen pakket vol met chocolade, het idee van chocolade uit ieder land vind ik wel tof, maar dan ontplof ik daarna denk ik haha