tokedri schreef:Een zelfstest is snel weer negatief
Anders als de pcr
Dus testen heeft wel zin
Na twee weken kun je opnieuw Corona hebben helaas was pas in t nieuws
Bron?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Zebrastreep schreef:Ik ga de laatste booster al niet meer ophalen. Ben hem voor de vakantie gelukkig niet nodig anders was ik nog wel geweest.
Ik ga over 2 maanden naar Amerika en volgende maand naar Berlijn.
Was dit niet op de planning geweest dan had ik hem hoogstwaarschijnlijk niet genomen
Shadow0 schreef:Ik heb alweer weken dat allerlei afspraken worden afgezegd omdat mensen ziek zijn - hoezo toch dat fabeltje dat maatregelen zo beperkend werken? Ziek zijn zelf heeft veel meer impact. Er gaat nu meer niet door dan toen er iets meer voorzorgen waren, omdat mensen ziek zijn. (En sommige ervan langdurig.)
Vayo schreef:Maar de ziekenhuiscijfers blijven laag en ik denk persoonlijk dat iedereen het toch wel een keer zal krijgen. Op noro of andere virussen zoals griep testen we ook niet. Momenteel zijn het enkel adviezen en is niets meer verplicht. Ziek is ziek en dan blijf je vanzelf thuis. Verder leven we ons leven gewoon.
En we gaan het najaar in dus verkoudheden zijn normaal. Alles is zoveel duurder geworden.
Ik ga echt geen geld uitgeven aan zelftesten of benzine oprijden om naar een teststraat 25 min verderop te gaan.