Vjestagirl schreef:Je snapt dat we nu een foto willen hè
Ja nee dat is dus het probleem en waarom ik eigenlijk geen zin heb om weer te tinderen. Ik heb een hekel aan foto's van mezelf nemen en ben er ook gewoon niet goed in. Mijn goede foto's die ik voorheen gebruikte zijn 1,5-5 jaar oud. Mijn nummer 1 ergernis op tinder etc. is als vrouwen oude foto's gebruiken en ik moet nu gewoon echt nieuwe foto's nemen om me niet heel hypocriet te voelen. Je vraagt je misschien af of er zoveel verschil in zit maar ja, dat is er en afhankelijk van wie je het vraagt is dat heel positief of héél negatief.
Het grote verschil is vooral dat ik van kort koppie naar haar voorbij m'n schouders en van dad bod naar beach bod ben gegaan.
BaileyMix schreef:Beschrijf eens

De hoofdreden dat ik niche ben is m'n lengte, met 1,72 ben ik als man gewoon klein en de meeste Nederlandse vrouwen zoeken toch wel iets van 1,85+. Verder dus fit en zichtbaar gespierd maar niet té en lang blond haar dat ik meestal ik een messy bun of los draag, en soms viking style met vlechtjes en beads als ik echt veel tijd over had. Oh en een paar billen waar de meeste mannen én vrouwen in m'n sportschool jaloers op zijn. Always name your best assets.
Maar verder gewoon Average_White_Guy_01 hoor, niks bijzonders. Echt niet. En het is eigenlijk heel erg fijn om niet iedereen's cup of tea te zijn want degenen die je wél leuk vinden laten dat zoveel duidelijker merken.