U heeft een afspraak om 8 januari voor de boosterprik
Ja wijs er nog maar even op hoe zenuwachtig ik ben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LiannePuthzy schreef:Zebrastreep schreef:Aan het smsje
Ik heb hem 9 januari, ook ontzettend zenuwachtig. Laten we samen zenuwachtig zijn
fohadie schreef:hagelslag schreef:Olifanten die door de kamer zweven
Roze?
Ik erger me aan mijzelf: net een startkaart voor een gave wandeltocht in mijn woonplaats gekocht en was vergeten dat ik dan in een stadion zit omdat ik kaartjes heb gewonnen van mijn man zijn favo club. Luxe probleem want ik vind beide leuk.
Is in maart, ga er een beetje vanuit dat er dan minder coronamaatregelen zijn. Hoop ik.
Zebrastreep schreef:Aan het smsje
Sanniejtjuh schreef:Zebrastreep schreef:Aan het smsje
Ik “moet” morgen. De laatste vaccinatie deed erg zeer met zetten, nog nooit gehad. Vloog letterlijk van mn stoel. En erg veel last gehad. Dus heb ook de zenuwen.
[***] schreef:Denk dat ik een muur in mijn woonkamer bouw en daar tegen praat. Kans is groter dat die naar me luistert dan de rest van de wereld.
Sanniejtjuh schreef:Zebrastreep schreef:Aan het smsje
Ik “moet” morgen. De laatste vaccinatie deed erg zeer met zetten, nog nooit gehad. Vloog letterlijk van mn stoel. En erg veel last gehad. Dus heb ook de zenuwen.
astrea schreef:Britta31 schreef:Ik werd wel geprikt door een hele leuke militair
Ik ook me eigen man.
Nergens last van trouwens.
Bij de eerste ook niet alleen wat gevoelige arm.
Bij de tweede was zelfs de prik zetten gevoelig en daar een paar dagen lamlendig van geweest. Niet ziek maar lang niet fit
Zebrastreep schreef:Dat had ik de eerste keer met de hepatitis vaccinatiedacht toen dat het normaal was bleek die vrouw meerder mensen verkeerd geprikt te hebben. Mijn arm deed echt een paar dagen ontzettend zeer
Sanniejtjuh schreef:Zebrastreep schreef:Dat had ik de eerste keer met de hepatitis vaccinatiedacht toen dat het normaal was bleek die vrouw meerder mensen verkeerd geprikt te hebben. Mijn arm deed echt een paar dagen ontzettend zeer
Ik had al het idee dat dat niet helemaal hoordeGriepprik voel ik ook nooit zo erg. En als ik het tegen iemand vertelde werd gedacht dat ik me aanstelde
![]()
Maar ik ga het morgen gewoon zeggen dat ik de vorige keer zo mishandeld ben haha, dat ze even goed opletten.