hier nog zo van de puzzels en lezen wel heel erg van de spelletjes van bord spellen tot kaart spellen hebben hier in de buurt ook kringloop maar kom er nooit eigenlijk
Jodym
Geplaatst: 16-09-21 07:28
We love sokken! Puzzelen vind ik ook leuk maar helaas weinig tijd voor met de kleine
Wat leuk ik sta op de lijst ! Laat ik mij dan ook maar even snel voorstellen
Hi! Ik ben Dyanne, 29 jaar en woon samen met mijn vriend en onze 2 katten Harry en Dexter. In het dagelijks leven werk ik op een kwaliteitsafdeling. Mijn hobby’s zijn mijn paard Henny, sociale media (op insta te vinden als @mylifewithhenny), badderen, lezen en fotograferen. Verder ben ik ook druk bezig met het organiseren van mijn huwelijk, want volgend jaar oktober gaan wij trouwen! Helemaal zin in!
Je maakt mij niet echt blij met chocolade of andere zoetigheid. Ik houd meer van chips. Voor in bad of onder de douche gebruik ik graag producten van Kneipp, The Body Shop of Rituals en mijn haar was ik graag met de shampoobars van Garnier, maar voor andere merken sta ik ook zeker open. Heb wel een gevoelige huid. Ben totaal niet creatief, maar wel gek op stickers en gekleurde pennen met glitters.
Kaarsen hebben wij niet aan in huis, vinden de katten te interessant. Onze katten hebben trouwens echt genoeg speeltjes, haha.
AliExpress etc heb ik geen problemen mee en iets zelfgemaakt vind ik ook enorm leuk. Met tweedehands heb ik persoonlijk minder.
Donna89
Geplaatst: 16-09-21 09:04
Sokken! 2 jaar geleden kerst paardrij sokken gekregen hier. Trek ik natuurlijk niet alleen met kerst aan. Tot groot genoegen van mijn stal genootjes hahah
Aangezien ik in 2 huizen leef kom ik chronisch sokken te kort. En dan vooral paardrijsokken en enkel sokjes
Ohja en een klein thee ei staat ook op mijn verlanglijstje. Of lege thee zakjes Klein omdat ik mijn thee redelijk slap drink. Als ik er aan denk vind ik altijd alleen maar hele grote
goldenarrow
Geplaatst: 16-09-21 10:02
Ik heb het topic een beetje verwaarloosd de afgelopen dagen. Ben nogal druk geweest. Ik zal me eerst maar eens voorstellen
Ik ben Samantha, 26 jaar (dan 27). Ik woon samen met mijn vriend en (de helft van de tijd) zijn twee kinderen op een boerderij. We hebben een uit de hand gelopen arabierenfokkerij. Volgend jaar verwachten we 6 veulens, dus paarden- of veulenspulletjes zijn altijd welkom! Daarnaast werk ik als persoonlijk begeleider in de verslavingszorg, volg ik een deeltijdstudie Social Work en ben ik sinds kort bezig met (paarden)fotografie. Verder heb ik nog een kat genaamd Newton.
Ik lees graag, voornamelijk engelstalig en fantasy. Zelfgemaakte of gepersonaliseerde boekenleggers kan ik dus altijd gebruiken! In oude SSS-topics staat dat ik diamond painting leuk vind, dat klopt nog steeds, maar ik heb er nog een heel aantal liggen die ik nog af moet maken, dus ik hoef geen nieuwe Verder hebben wij met kerst altijd een bonte boom, zie je nog leuke of gekke kerstballen/versiering dan is dat altijd welkom! Vorig jaar is helaas mijn mooie regenboogpiek die ik van mijn eerste SS had gekregen gesneuveld
Ik heb het altijd koud, dus dekentjes, sokken (maat 39), mutsen en dat soort dingen zijn altijd welkom. Verder heb ik een bad, dus als je daarvoor iets wil kopen is dat ook goed. Alle andere vormen van verzorgingsproducten zijn wel een flop. Geurkaarsen ga ik ook erg goed op.
Alcohol drink ik zo goed als niet. Chocola ben ik geen fan van (wel van die stokjes voor chocolademelk ), anders snoepgoed mag wel, maar bij voorkeur als opvulling ofzo en niet een volledige doos vol snoep. Oh en ik vind thee echt heel erg vies, dus daar maak je me echt niet gelukkig mee. Ik heb geen problemen met glitters of anderssoortige opvulling, graag dit wel even melden, want dan maak ik het gewoon buiten open.
Oe, ik ben ook fan van roze en glitters. Badproducten van Lush, rituals of kneip vind ik ook fijn. Sokken heb ik mijn la al mee vol liggen dus dat liever niet.
Legpuzzels zijn ook niet aan mij besteed. Ik vind daar gewoon niets aan.
Anoniem
Geplaatst: 16-09-21 17:50
Ik vind puzzels en schilderen op nummer met vlagen wel leuk. Vooral in de winter. Maar aangezien ik geen tafel heb om het op te leggen, hoef ik die collectie voorlopig niet uit te breiden. En met de huidige woningmarkt zal het ook wel even duren voor we wat hebben kunnen kopen, waar wel wat ruimte over is voor een eettafel.
De eettafel is hier namelijk bureau geworden voor mijn vriend zijn stukje thuiskantoor
Puzzels zijn ook niks voor mij. Ik ben me nog door een diamond painting heen aan het worstelen Overigens heb ik daar ook nog minstens 10 van op voorraad dus ook een DP hoeft niet.
Anoniem
Geplaatst: 16-09-21 18:06
Activiteiten op nummer of kleurtjes doe ik niet - als ik iets wil inkleuren, teken ik het zelf.
Zijn er trouwens ook mensen die van die kleurboeken voor volwassenen leuk vinden? Niet dat dit een DIY-cadeau-idee is hoor, absolúút niet.
Ik ben ook niet van het puzzelen of schilderen etc.. Anti slip sokken ( maat 39 ) vind ik wel super fijn behalve de echt hele dikke. Geurstokjes hou ik van !