Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 22:05

Hier geen puzzels of sokken hoor. Sokken heb ik zat en voor puzzels of sudokus geen tijd.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 22:52

Ik heb letterlijk de hele collectie van Dedoles gekocht aan sokken laatst :')

Maar warme sokken met een leuk printje zijn altijd goed.

Vavane

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 23:39

Ik ben niet zo van de puzzelboekjes, maar leg puzzels wel! Alleen soms lastig met de kat die het leuk vindt om tegen de puzzel stukjes aan te slaan

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 23:52

Sokken <3 had ik al gezegd dat elke dag nieuwe sokken echt guilty wish is? Lijkt me zoooo goddelijk :+

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 06:34

hier nog zo van de puzzels en lezen
wel heel erg van de spelletjes
van bord spellen tot kaart spellen
hebben hier in de buurt ook kringloop maar kom er nooit eigenlijk

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 07:28

We love sokken! <3
Puzzelen vind ik ook leuk maar helaas weinig tijd voor met de kleine :')

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 08:55

Nieuwe sokken zijn echt <3

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 09:03

Wat leuk ik sta op de lijst :)! Laat ik mij dan ook maar even snel voorstellen

Hi! Ik ben Dyanne, 29 jaar en woon samen met mijn vriend en onze 2 katten Harry en Dexter. In het dagelijks leven werk ik op een kwaliteitsafdeling. Mijn hobby’s zijn mijn paard Henny, sociale media (op insta te vinden als @mylifewithhenny), badderen, lezen en fotograferen. Verder ben ik ook druk bezig met het organiseren van mijn huwelijk, want volgend jaar oktober gaan wij trouwen! Helemaal zin in!

Je maakt mij niet echt blij met chocolade of andere zoetigheid. Ik houd meer van chips. Voor in bad of onder de douche gebruik ik graag producten van Kneipp, The Body Shop of Rituals en mijn haar was ik graag met de shampoobars van Garnier, maar voor andere merken sta ik ook zeker open. Heb wel een gevoelige huid.
Ben totaal niet creatief, maar wel gek op stickers en gekleurde pennen met glitters.

Kaarsen hebben wij niet aan in huis, vinden de katten te interessant. Onze katten hebben trouwens echt genoeg speeltjes, haha.

AliExpress etc heb ik geen problemen mee en iets zelfgemaakt vind ik ook enorm leuk. Met tweedehands heb ik persoonlijk minder.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 09:04

Sokken! 2 jaar geleden kerst paardrij sokken gekregen hier. Trek ik natuurlijk niet alleen met kerst aan. Tot groot genoegen van mijn stal genootjes hahah

Aangezien ik in 2 huizen leef kom ik chronisch sokken te kort. En dan vooral paardrijsokken en enkel sokjes

Ohja en een klein thee ei staat ook op mijn verlanglijstje. Of lege thee zakjes
Klein omdat ik mijn thee redelijk slap drink. Als ik er aan denk vind ik altijd alleen maar hele grote

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 10:02

Ik heb het topic een beetje verwaarloosd de afgelopen dagen. Ben nogal druk geweest. Ik zal me eerst maar eens voorstellen :)

Ik ben Samantha, 26 jaar (dan 27). Ik woon samen met mijn vriend en (de helft van de tijd) zijn twee kinderen op een boerderij. We hebben een uit de hand gelopen arabierenfokkerij. Volgend jaar verwachten we 6 veulens, dus paarden- of veulenspulletjes zijn altijd welkom! Daarnaast werk ik als persoonlijk begeleider in de verslavingszorg, volg ik een deeltijdstudie Social Work en ben ik sinds kort bezig met (paarden)fotografie. Verder heb ik nog een kat genaamd Newton.

Ik lees graag, voornamelijk engelstalig en fantasy. Zelfgemaakte of gepersonaliseerde boekenleggers kan ik dus altijd gebruiken! In oude SSS-topics staat dat ik diamond painting leuk vind, dat klopt nog steeds, maar ik heb er nog een heel aantal liggen die ik nog af moet maken, dus ik hoef geen nieuwe :)) Verder hebben wij met kerst altijd een bonte boom, zie je nog leuke of gekke kerstballen/versiering dan is dat altijd welkom! Vorig jaar is helaas mijn mooie regenboogpiek die ik van mijn eerste SS had gekregen gesneuveld ;(

Ik heb het altijd koud, dus dekentjes, sokken (maat 39), mutsen en dat soort dingen zijn altijd welkom. Verder heb ik een bad, dus als je daarvoor iets wil kopen is dat ook goed. Alle andere vormen van verzorgingsproducten zijn wel een flop. Geurkaarsen ga ik ook erg goed op.

Alcohol drink ik zo goed als niet. Chocola ben ik geen fan van (wel van die stokjes voor chocolademelk :9k ), anders snoepgoed mag wel, maar bij voorkeur als opvulling ofzo en niet een volledige doos vol snoep. Oh en ik vind thee echt heel erg vies, dus daar maak je me echt niet gelukkig mee. Ik heb geen problemen met glitters of anderssoortige opvulling, graag dit wel even melden, want dan maak ik het gewoon buiten open.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 10:12

Puzzels van 1000 stukjes zijn leuk. Op dit moment 1 van 5000 aan het maken. Dat is inmiddels niet meer leuk. Ooit komt ie af...

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 10:24

Ok, kerstsokken lijkt me nog wel wat, maar geen paardrijsokken, die draag ik niet. Gewoon normale sokken zeg maar. Mogen ook best wat dikker zijn dan.

Ik drink wel eens een wijntje. Geen whisky. Een speciaal biertje lust ik ook nog wel. Maar omdat ik alleen ben is drinken iets wat ik zeer zelden doe.

ThornForest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 15:07

Oe, ik ben ook fan van roze en glitters.
Badproducten van Lush, rituals of kneip vind ik ook fijn. Sokken heb ik mijn la al mee vol liggen dus dat liever niet.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 15:24

Even een snel berichtje. Was op vakantie met weinig bereik/internet dus heb nog flink wat bij te lezen maar meld me iig !

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 15:49

Ik houd niet van puzzelen, maar san maak je m’n moeder zeker een plezier mee!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 16:13

Thats_Me schreef:
Puzzels van 1000 stukjes zijn leuk. Op dit moment 1 van 5000 aan het maken. Dat is inmiddels niet meer leuk. Ooit komt ie af...

Succes :D

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 17:40

Legpuzzels zijn aan mij niet besteed, niet genoeg geduld denk ik. Sudoku’s of iets soortgelijks zijn wel leuk!

Sokken, maat 43 is een uitdaging :+

Glitters ben ik niet zo van en als t nieuwe huis onder de glitters zit heb ik denk ik oorlog thuis. Dus voor mijn relatie is t beter van niet.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 17:50

Legpuzzels zijn ook niet aan mij besteed. Ik vind daar gewoon niets aan. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 17:50

Ik vind puzzels en schilderen op nummer met vlagen wel leuk. Vooral in de winter. Maar aangezien ik geen tafel heb om het op te leggen, hoef ik die collectie voorlopig niet uit te breiden. En met de huidige woningmarkt zal het ook wel even duren voor we wat hebben kunnen kopen, waar wel wat ruimte over is voor een eettafel.

De eettafel is hier namelijk bureau geworden voor mijn vriend zijn stukje thuiskantoor :')

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 18:01

Puzzels zijn ook niks voor mij. Ik ben me nog door een diamond painting heen aan het worstelen :')
Overigens heb ik daar ook nog minstens 10 van op voorraad dus ook een DP hoeft niet. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 18:06

Activiteiten op nummer of kleurtjes doe ik niet - als ik iets wil inkleuren, teken ik het zelf. :D

Zijn er trouwens ook mensen die van die kleurboeken voor volwassenen leuk vinden?
Niet dat dit een DIY-cadeau-idee is hoor, absolúút niet. O:)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 18:10

Puzzels vind ik wel leuk, vooral Wasgij puzzels, maar heb er nog een heleboel liggen die nog gemaakt moeten worden.

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 18:16

Neeh sorry, voor mij ook geen puzzels hoor. En dingen als diamondpaint/schilderen/kleuren ook allemaal niet.. :P

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 18:22

Ik ben ook niet van het puzzelen of schilderen etc.. Anti slip sokken ( maat 39 ) vind ik wel super fijn behalve de echt hele dikke. Geurstokjes hou ik van <3 !

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 18:42

Kleuren vind ik leuk, diamond painten, verven op nummer ook een grote hit hier vooral bij mijn kinderen.