Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 00:29

MarlindeRooz schreef:
Mijn twee vakken gehaald (tegen eigen verwachtingen in). Dat is leuk en aardig en gaf me stress. Ontslag genomen want werk gaf me stress. En mijn hartkloppingen blijven???? Echt slaat nergens op dat dit 3 weken duurt.

Heb je weleens CBD olie geprobeerd? Ik herken jr klachten enorm: soms niet te herleiden stress met een torenhoge hartslag als gevolg. Zeker als je 's avonds in bed ligt.
Ik slik sinds een paar weken CBD olie van Jacob Hooy en ik slaap zoveel fijner in en voel me in zijn geheel minder opgejaagd en 'uptight'.

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 00:45

Nee maar ik weet dat een joint wel helpt. :))

Maar moet gewoon rust nemen. Maar dat is niet mijn sterkste punt. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 00:50

Jolien87 schreef:
Marije_1997 schreef:
M'n vriend die gaat lopen janken dat ik niet goed met kinderen ben. Nee joh je hebt me nooit met een kind gezien. Hij heeft een kind met een ander mag ie niet zien. Tsja I don't care is niet mijn kind heb er niks mee te maken. Zijn neefje moest niks van me hebben de eerste keer dat ie me zag. Tsja niet gek. 2de keer was z'n neefje bij z'n ouders waar wij sliepen. M'n vriend was al weg. Dus ik ging later en z'n neefje kwam achter me aan. Heb em gewoon netjes terug gezet etc. Kan er zo slecht tegen. Beetje boos. Heb altijd wel opgepast toen ik 14/16 was. Dus bullshit.

Heb je trouwens al een trailer uitgekozen?

Nee aangezien er even andere dingen tussen door zijn gekomen. Tis een ergenissen topic. Ik mag m'n ergenis gewoon delen

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 01:05

Ik stelde enkel een vraag vanuit belangstelling naar aanleiding van een ergernis die je een tijdje geleden in dit topic had geplaatst.

Marlinde: haha dat kan natuurlijk ook ;)
CBD is op basis van canabisolie maar dan zonder THC, dus je wordt er niet high of stoned van. Er zitten geen verdovende middelen in dus het is minder rigoureus dan een joint.
Hopelijk vind je snel een manier om tot rust te komen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 01:15

Ja ik ken het, wil het nog eens proberen inderdaad. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 01:21

Jolien87 schreef:
Ik stelde enkel een vraag vanuit belangstelling naar aanleiding van een ergernis die je een tijdje geleden in dit topic had geplaatst.

CBD is op basis van canabisolie maar dan zonder THC, dus je wordt er niet high of stoned van. Er zitten geen verdovende middelen in dus het is minder rigoureus dan een joint.

Van wiet olie, dus met thc word je ook niet stoned of high. Is nog goedkoper ook.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 01:32

De gore naaktslakken op ons terras. Ga weg! :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 02:18

Marije_1997 schreef:
Jolien87 schreef:

Van wiet olie, dus met thc word je ook niet stoned of high. Is nog goedkoper ook.

Met THC is niet legaal en je mag er niet mee autorijden. Ook bij verschillende banen kun je ermee in de problemen komen.

Ik erger me eraan dat mijn pup eindelijk stil is (eerste nacht) en ik ben klaarwakker :(

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 03:07

Ik dacht dat mijn bescherm glas van m’n telefoon stuk was.... bleek gewoon dat dat heel was maar het scherm totaal stuk... zelfs een deel gewoon los geraakt en mijn scherm gewoon niet meer goed zit.... ik zou allang een vervangende telefoon hebben maar dit werd telkens uitgesteld, echt dit is echt zwaar vervelend pfff... nog nooit heb ik mijn telefoon glas gebroken maar dit is een nep scherm wat er op zit (tweedehands met schade gekocht) en daarom dat het wellicht is gebroken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 05:28

En weer wakker door buikpijn. Denk maar dat ik vanmiddag wegga, dit is kapot vermoeiend. Ben er echt klaar mee.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 07:40

MarlindeRooz schreef:
Mijn twee vakken gehaald (tegen eigen verwachtingen in). Dat is leuk en aardig en gaf me stress. Ontslag genomen want [***] gaf me stress. En mijn hartkloppingen blijven???? Echt slaat nergens op dat dit 3 weken duurt.

Stress kan echt nog heel lang aanwezig blijven in je lijf, en er juist uitkomen op het moment dat je uit die stress situaties bent. Want op dat moment hoef je niet meer te 'overleven' en kun je gaan ontspannen en pas dan komt het er uit.

Heel herkenbaar helaas! :(:) lief zijn voor jezelf en het de tijd geven!

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 08:07

Hier net terug van vakantie. Week meegelezen met jullie ergernissen.

Ik ergerde me gisteren al direct weer aan de Nederlandse mentaliteit. Haast, haast, haast. En die drukte -O-

Ter info, ik heb een week in de bergen van Zuid-Frankrijk gezeten. Waar men je de ruimte geeft als je met je paard passeren moet en waar het in de avond daadwerkelijk stil en rustig is.
Even geen nieuws van steekpartijen een paar km verderop, niet ieder uur (meerdere) gillende sirenes. En natuur wat nog echt natuur mag zijn.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 08:41

Dilan93 schreef:
Hier net terug van vakantie. Week meegelezen met jullie ergernissen.

Ik ergerde me gisteren al direct weer aan de Nederlandse mentaliteit. Haast, haast, haast. En die drukte -O-

Ter info, ik heb een week in de bergen van Zuid-Frankrijk gezeten. Waar men je de ruimte geeft als je met je paard passeren moet en waar het in de avond daadwerkelijk stil en rustig is.
Even geen nieuws van steekpartijen een paar km verderop, niet ieder uur (meerdere) gillende sirenes. En natuur wat nog echt natuur mag zijn.

De Nederlandse mentaliteit is zò vervelend. Echt, bah.
Kan niet wachten tot ik naar Frankrijk kan emigreren.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 08:43

Emigreren naar Frankrijk zou ik dan niet direct doen (al zeg ik nooit 'nooit' :o )

Maar ik moet altijd echt even weer wennen. En dan ben ik maar een week weg geweest :+

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 08:54

Nou ik zit er steeds harder aan te denken om na het pensioen van mijn man te gaan emigreren :j

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 09:02

Begrijpelijk. :j

Nou duurt het nog wel een hele poos tot ons pensioen :+
Ik ben bijna 28, vriend is 35

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 09:06

Inderdaad Dilan :')
Bij ons nog twee jaar :=

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 09:09

Marije_1997 schreef:
M'n vriend die gaat lopen janken dat ik niet goed met kinderen ben. Nee joh je hebt me nooit met een kind gezien. Hij heeft een kind met een ander mag ie niet zien. Tsja I don't care is niet mijn kind heb er niks mee te maken. Zijn neefje moest niks van me hebben de eerste keer dat ie me zag. Tsja niet gek. 2de keer was z'n neefje bij z'n ouders waar wij sliepen. M'n vriend was al weg. Dus ik ging later en z'n neefje kwam achter me aan. Heb em gewoon netjes terug gezet etc. Kan er zo slecht tegen. Beetje boos. Heb altijd wel opgepast toen ik 14/16 was. Dus bullshit.

Wow ... wij hebben allebei twee kinderen uit een eerder huwelijk, allebei partner verloren trouwens. Vanaf dag 1 was duidelijk dat de kinderen in een relatie erbij horen. Het kan heel verdrietig zijn dat hij zijn kind niet mag zien en dat het jouw geen bal uit maakt, zou voor mij al reden zijn om niet met je verder te willen. Wie mij wilde, kreeg de kinderen erbij.

Mijn ergernis ... heel veel vliegen buiten. Ha, ook geëmigreerd, maar in Spanje zitten die dus ook.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 09:20

Coconut schreef:
De gore naaktslakken op ons terras. Ga weg! :=

Kippen nemen. :j

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 09:24

De huidige maatschappij. Iedereen trekt aan je.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 09:44

Dat ik het constant bloedheet heb :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 09:47

Marije_1997 schreef:
En weer wakker door buikpijn. Denk maar dat ik vanmiddag wegga, dit is kapot vermoeiend. Ben er echt klaar mee.

Waar ga je dan heen?

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 09:54

Ik heb mijzelf in mijn gezicht geramd met een schaar ;(

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 10:08

Sta in de rij voor het vaccin. Rij van een kilometer. :roll:

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 10:08

DiscoDipp schreef: