Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarliesV schreef:Tomaten moet je dieven inderdaad, dat is een simpel klusje maar wel effectief.
Inge dan heb je toch iets denk ik niet goed gedaan lijkt mij. Dieven bij aardbeien, waar zouden die moeten zitten?
Dieven is niets meer minder dan een extra blaadje/groeistukje weg halen in de aftakking van de steel. Steel en aftakking laten zitten en het kleine prutje wat op de grens groeit knijp je af.
Ik herken trouwens alles op de foto, haha.
Je kunt je afvragen wat de voedingswaarde zal zijn, maar ook dit vind ik wel lekker decoratief. 
Wel paprika en geen komkommer. 
Lizz schreef:Heeft er iemand ervaring met deze “kas”
[ [url=m/zppN6V.png]Afbeelding[/url] ]
https://www.ikea.com/nl/nl/p/hyllis-ope ... s99291745/
Wil deze misschien volgend jaar neerzetten, dan hoeft niet alles in huis
Werkt echt als een kas, er zit ook ventilatie in, binnen in het ding wordt het een flink stuk warmer dan buiten. black_kelpie schreef:Lizz schreef:Heeft er iemand ervaring met deze “kas”
[ [url=m/zppN6V.png]Afbeelding[/url] ]
https://www.ikea.com/nl/nl/p/hyllis-ope ... s99291745/
Wil deze misschien volgend jaar neerzetten, dan hoeft niet alles in huis
Ik heb deze in de kleine versie, ik vind het mooi werkenWerkt echt als een kas, er zit ook ventilatie in, binnen in het ding wordt het een flink stuk warmer dan buiten.

Morrie schreef:MarliesV schreef:Dan gaat het niet wat worden ben ik bang. Vind het wel logisch hoor, als je de buurman (ambulance verpleegkundige) hoort over wat ze soms aan de kant moeten zetten of tegenaan lopen op zo'n gallerij, dan is het verstandig om dit vrij te houden.
Wel jammer, was een mooi plekje.
we zijn de op 1 na laatste en de buurman die er nog naast woont, is er nooit, want hij woont in bij zijn vader van 99 als mantelzorger. er loopt dus nooit iemand langs. Maar goed, de VVE heeft gesproken, dus ik heb te luisteren.
leermoment 
Sting schreef:Morrie schreef:
we zijn de op 1 na laatste en de buurman die er nog naast woont, is er nooit, want hij woont in bij zijn vader van 99 als mantelzorger. er loopt dus nooit iemand langs. Maar goed, de VVE heeft gesproken, dus ik heb te luisteren.
Kan je niet naast de buurman een tuintje beginnen? In overleg met hem en VVE dan natuurlijk. Tenminste, als het een galerij is zoals ik hem in gedachten heb, met een doodlopend eind. Dan op de kopse kant zeg maar.
black_kelpie schreef:Pompoentje op 3 juni:
[ [url=m/1IlQef.jpg]Afbeelding[/url] ]
En pompoentje vandaag:
[ [url=m/wpxSyD.jpg]Afbeelding[/url] ]