Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ikke schreef:Bopje schreef:En, is het al vergelijkbaar met ‘79?
Welnee, nog niet bij benadering.
Dit is gewoon een wintertje, niks bijzonders. Beetje voorzichtig, maar ik kan overal komen waar ik wil zijn.
In '79 kwam je niet eens je oprit af, laat staan je straat uit. Je kon echt schaatsen op straat, zelfs op de doorgaande weg waar ik toen aan woonde. Er was geen strooien aan voor gemeente en provincie.
Karin schreef:Jester_ schreef:Ah joh dan kunnrn we van het zomer ook niet meer klagen over de insectenplaagwant dan is het een week goed koud geweest en ligt het daar dus niet aan
Twee weekenden geleden was ik drie dagen ellendig van de hooikoorts. Ik ben zo blij dat ik daar nu geen last van heb.
Met wind kan de gevoelstemperatuur er nog wel 10 graden op gooien. Ik weet niet wat jullie doen, maar ik blijf binnen

bigone schreef:Elfstedentocht tocht mag toch niet gehouden worden. Dan denk ik, zet al die professionele schaatsers maar in de bubbel deze week voor de marathons en gaan met die banaan, komt er een tocht dan is het dit jaar gewoon kampioenschap over 200 kilometer via 11 steden. Zit heel Nederland voor de televisie en besmettingen minimaal.
SusanH schreef:bigone schreef:Leraren ook allemaal in de buurt wonend Susan ?
In het bericht wordt nergens gesproken over de leraren. Maar dat het in de buurt te glad is. Ja dat klopt. Hier in de wijk alleen de hoofdwegen gestrooid. Als dat je argument is kun je de hele week de school wel sluiten
bigone schreef:Elfstedentocht tocht mag toch niet gehouden worden. Dan denk ik, zet al die professionele schaatsers maar in de bubbel deze week voor de marathons en gaan met die banaan, komt er een tocht dan is het dit jaar gewoon kampioenschap over 200 kilometer via 11 steden. Zit heel Nederland voor de televisie en besmettingen minimaal.