Jessica_1998 schreef:Mijn eeuwige getwijfel
I feel you
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flowery schreef:Sicayes schreef:Zegt je baas dat of vul je dat zelf in? Want je afgesproken werktijden zijn je werktijden lijkt me?beetje makkelijk om dan te zeggen je werkt maar tot 23:00 door.
Mijn baas zelf werkt tot 2:00u snachts soms en een andere collega zit vaak ook tot een uur of 23:00u achter zijn computer te werken. Dus ik voel mij een slechte collega om dan maar te zeggen na 5en: ja doei ik heb avondHeb nu een grote klus liggen dus kom mijn tijd wel door
taartjee schreef:Dat sommige mannen het nodig vinden om seksistische en kleinerende opmerkingen te maken naar vrouwen in games:
"women are so bad"
"The only place for a woman is in the kitchen"
Ik kan dat soort dingen online prima hebben, maar ik erger me er toch zo aan dat sommige mannen zich superieur voelen ofzo en het nodig vinden om andere mensen de grond in te boren alleen maar omdat zij dat leuk vinden.
Heb deze vrolijke vriend uiteraard gereport bij de game en ik hoop dat ik snel feedback krijg op mijn report.
Ik game omdat ik dat leuk vind, ik kan mijn ontspanning daarin vinden en het is een leuke manier om met vrienden gezellig een game te doen of om lekker wat afleiding te zoeken. Ik vind het dan ook van de zotte dat dat soort mensen anderen echt kunnen laten stoppen met iets wat ze graag doen, alleen maar omdat ze veilig vanachter een schermpje andere mensen het leven zuur kunnen maken.
MyWishMax schreef:Verkeerd voorgelicht door apotheek waardoor mijn medicatie niet vergoed wordt. Ik moet er nu achteraan om het volgende keer goed te laten gaan, maar nu het geld dus kwijt. 55 euro voor net geen 1,5 maand is echt wel grote hap uit budget.
Apotheek zei dat ik gewoon zelfs kon declareren, zorgverzekeraar zegt dat dat niet zo is en dat de apotheek wat op de rekening of recept had moeten zetten, dan was het wel vergoed. Vorig jaar al met huisarts geregeld dat ik vanwege medische redenen dit merk kon houden en nu weer mis.
Sanniejtjuh schreef:MyWishMax schreef:Verkeerd voorgelicht door apotheek waardoor mijn medicatie niet vergoed wordt. Ik moet er nu achteraan om het volgende keer goed te laten gaan, maar nu het geld dus kwijt. 55 euro voor net geen 1,5 maand is echt wel grote hap uit budget.
Apotheek zei dat ik gewoon zelfs kon declareren, zorgverzekeraar zegt dat dat niet zo is en dat de apotheek wat op de rekening of recept had moeten zetten, dan was het wel vergoed. Vorig jaar al met huisarts geregeld dat ik vanwege medische redenen dit merk kon houden en nu weer mis.
Heb deze strijd ook vaker moeten voeren, zo vervelend. Heel kwaad geworden en de rekening van huisarts gewoon niet betaald. Toen kon er wel “sirieus” gepraat worden. Ik kreeg dat merk voor dat ik verhuisde al op medische noodzaak en bij andere apotheek ineens drama. “ ja maar mevrouw het is dezelfde werkzame stof hoor” Ja dat weet ik en toch krijg ik van het generieke middel een hartslag van 130 in rust en hartkloppingen.
Ik heb een aantekening in mn dossier laten maken bij huisarts, en als ik het on-line bestel (via ziekenhuis) zet ik er altijd nog bij, let op medische noodzaak vermelden..
MyWishMax schreef:Ik kreeg het niet mee zonder te betalen. Maar de apotheek belde speciaal dat mijn merk niet meer rechtstreeks vergoed werd aan apotheek, dus dat ik andere merk kon halen of eerst zelf betalen en dan declareren. Toen ik aangaf dat dat andere merk al geprobeerd is en toen juist vanwege medische noodzaak weer gewisseld werd er gezegd dat ze dat wisten, maar dat ik het dus zelf kon declareren. Noet dus... Ik ga zo eerst de huisarts bellen om aan te passen op recept en daarna de apotheek hoe ze dat gaan oplossen.
Lau schreef:Dat ze vandaag mijn verstandskies gaan trekken en ik niet durfik heb er liever last van dan dat ze hem gaan trekken. Ik vind het zo eng.
Foaly schreef:Lau schreef:Dat ze vandaag mijn verstandskies gaan trekken en ik niet durfik heb er liever last van dan dat ze hem gaan trekken. Ik vind het zo eng.
Hier nog een bangepoeperd, het is in twee tellen gebeurd en daarna is vooral het wachten tot de verdoving weg is vervelend
Lau schreef:Dat ze vandaag mijn verstandskies gaan trekken en ik niet durfik heb er liever last van dan dat ze hem gaan trekken. Ik vind het zo eng.