Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

zoef123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 00:57

Jessica_1998 schreef:
Mijn eeuwige getwijfel

I feel you

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 01:11

What the fück, Google!?? :') :')

Afbeelding

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 01:43

Er is maar een manier om te zorgen dat je niet meer jarig bent. :oo

Ik moet morgen om 8uur op maar hartstyle feestje bij de buurvrouw dus kon eerst vragen of dat uit mocht. :+

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 04:03

Ik schrik net wakker en zie dat't licht in de hal nog aan is. Geen idee of ik hem aangelaten heb. Of dat hij om een andere reden aan is

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 05:49

Wakker omdat ik een kat hoorde kotsen. Niks gevonden dus kijk overdag wel goed. :=

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 08:22

Straks tentamen en ik weet gewoon dat ik ga falen... ik ga proberen me er door heen te bullshitten, wie weet..

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 08:23

Geërgerd is misschien het verkeerde woord
Maar collega ziek , dus word heel pittig vandaag :=

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 08:30

Hele nacht wakker geweest kon niet in slaap komen, en moet nu werken de hele dag. :z

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 09:00

Flowery schreef:
Sicayes schreef:
Zegt je baas dat of vul je dat zelf in? Want je afgesproken werktijden zijn je werktijden lijkt me? := beetje makkelijk om dan te zeggen je werkt maar tot 23:00 door.

Mijn baas zelf werkt tot 2:00u snachts soms en een andere collega zit vaak ook tot een uur of 23:00u achter zijn computer te werken. Dus ik voel mij een slechte collega om dan maar te zeggen na 5en: ja doei ik heb avond :+ Heb nu een grote klus liggen dus kom mijn tijd wel door :)

Wat je baas doet hoeft niet veel over jouw werkafspraken te zeggen. Ik zou passen. Hele dag wachten op werk en daarna nog voor 8 uur aan werk ontvangen.

Dan hebben zij een slechte planning.

Mijn baas declareerde nooit zijn kilometers. Met een hint dat ik dat ook maar niet moest doen. Hij had een dikke e-auto. En ik een oude auto op diesel. Mooi wel dat ik die zakelijke KM’s van 800-1500 per maand ging declareren. Hallo... er zijn personeelsafspraken. Dikke doei!

Ik ga alleen akkoord met zulke zaken als dit wel in de afspraken staan of dat het redelijk is om te vragen. Zelf 300 euro bijlappen voor km’s die de baas wel vergoed krijgt van de klant, ging mij te ver.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 09:13

Oh waar ik me nog meer aan erger :+, ik had een (al dode) muis aan mijn slang gegeven, maar die at de muis niet op. Toen ben ik de muis vergeten eruit te halen :=

Dus vanochtend werd ik wakker en de stank is ..... zeer ernstig. Want dat beest lag ook nog eens onder een warmtelamp.

Inmiddels heb ik het al weggegooit, een uur het raam open gelaten..... maar mijn kamer stinkt nog steeds naar dooie muis en het is te koud om mijn raam langer open te houden tijdens mijn tentamen

Erg stom.. eigen fout.. I know... zeer veel spijt.

Edit: ik vraag me af wat mijn slangen van de stank vinden. Zouden die het lekker vinden ruiken? Als ze iets vinden stinken in hun kooi (bv als ze gepoept hebben) dan proberen ze altijd te ontsnappen maar nu zitten ze lekker te chillen. Wie weet kunnen ze de geur van muis wel waarderen. Ten minste iemand die het leuk vind

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 09:37

taartjee schreef:
Dat sommige mannen het nodig vinden om seksistische en kleinerende opmerkingen te maken naar vrouwen in games:
"women are so bad"
"The only place for a woman is in the kitchen"

Ik kan dat soort dingen online prima hebben, maar ik erger me er toch zo aan dat sommige mannen zich superieur voelen ofzo en het nodig vinden om andere mensen de grond in te boren alleen maar omdat zij dat leuk vinden.
Heb deze vrolijke vriend uiteraard gereport bij de game en ik hoop dat ik snel feedback krijg op mijn report.
Ik game omdat ik dat leuk vind, ik kan mijn ontspanning daarin vinden en het is een leuke manier om met vrienden gezellig een game te doen of om lekker wat afleiding te zoeken. Ik vind het dan ook van de zotte dat dat soort mensen anderen echt kunnen laten stoppen met iets wat ze graag doen, alleen maar omdat ze veilig vanachter een schermpje andere mensen het leven zuur kunnen maken. :r

Dat zijn vaak de mensen die of geen partner kunnen vinden of eindigen in een relatie waarbij de vrouw de broek aan heeft :')

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 09:46

MyWishMax schreef:
Verkeerd voorgelicht door apotheek waardoor mijn medicatie niet vergoed wordt. Ik moet er nu achteraan om het volgende keer goed te laten gaan, maar nu het geld dus kwijt. 55 euro voor net geen 1,5 maand is echt wel grote hap uit budget.

Apotheek zei dat ik gewoon zelfs kon declareren, zorgverzekeraar zegt dat dat niet zo is en dat de apotheek wat op de rekening of recept had moeten zetten, dan was het wel vergoed. Vorig jaar al met huisarts geregeld dat ik vanwege medische redenen dit merk kon houden en nu weer mis.

Heb deze strijd ook vaker moeten voeren, zo vervelend. Heel kwaad geworden en de rekening van huisarts gewoon niet betaald. Toen kon er wel “sirieus” gepraat worden. Ik kreeg dat merk voor dat ik verhuisde al op medische noodzaak en bij andere apotheek ineens drama. “ ja maar mevrouw het is dezelfde werkzame stof hoor” Ja dat weet ik en toch krijg ik van het generieke middel een hartslag van 130 in rust en hartkloppingen.

Ik heb een aantekening in mn dossier laten maken bij huisarts, en als ik het on-line bestel (via ziekenhuis) zet ik er altijd nog bij, let op medische noodzaak vermelden..

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 09:58

Sanniejtjuh schreef:
MyWishMax schreef:
Verkeerd voorgelicht door apotheek waardoor mijn medicatie niet vergoed wordt. Ik moet er nu achteraan om het volgende keer goed te laten gaan, maar nu het geld dus kwijt. 55 euro voor net geen 1,5 maand is echt wel grote hap uit budget.

Apotheek zei dat ik gewoon zelfs kon declareren, zorgverzekeraar zegt dat dat niet zo is en dat de apotheek wat op de rekening of recept had moeten zetten, dan was het wel vergoed. Vorig jaar al met huisarts geregeld dat ik vanwege medische redenen dit merk kon houden en nu weer mis.

Heb deze strijd ook vaker moeten voeren, zo vervelend. Heel kwaad geworden en de rekening van huisarts gewoon niet betaald. Toen kon er wel “sirieus” gepraat worden. Ik kreeg dat merk voor dat ik verhuisde al op medische noodzaak en bij andere apotheek ineens drama. “ ja maar mevrouw het is dezelfde werkzame stof hoor” Ja dat weet ik en toch krijg ik van het generieke middel een hartslag van 130 in rust en hartkloppingen.

Ik heb een aantekening in mn dossier laten maken bij huisarts, en als ik het on-line bestel (via ziekenhuis) zet ik er altijd nog bij, let op medische noodzaak vermelden..

Ik kreeg het niet mee zonder te betalen. Maar de apotheek belde speciaal dat mijn merk niet meer rechtstreeks vergoed werd aan apotheek, dus dat ik andere merk kon halen of eerst zelf betalen en dan declareren. Toen ik aangaf dat dat andere merk al geprobeerd is en toen juist vanwege medische noodzaak weer gewisseld werd er gezegd dat ze dat wisten, maar dat ik het dus zelf kon declareren. Noet dus... Ik ga zo eerst de huisarts bellen om aan te passen op recept en daarna de apotheek hoe ze dat gaan oplossen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 10:00

Ik twijfel nu of ik niet toch een ander werk in had moeten sturen voor de Bokt Kunstbokaal, aaaaahhhh. :')

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 10:05

MyWishMax schreef:
Ik kreeg het niet mee zonder te betalen. Maar de apotheek belde speciaal dat mijn merk niet meer rechtstreeks vergoed werd aan apotheek, dus dat ik andere merk kon halen of eerst zelf betalen en dan declareren. Toen ik aangaf dat dat andere merk al geprobeerd is en toen juist vanwege medische noodzaak weer gewisseld werd er gezegd dat ze dat wisten, maar dat ik het dus zelf kon declareren. Noet dus... Ik ga zo eerst de huisarts bellen om aan te passen op recept en daarna de apotheek hoe ze dat gaan oplossen.

Voordeel van in het buitengebied wonen en het bij een tankstation op te kunnen halen
:')

Maar hun moeten het inderdaad zelf opnieuw indienen met medische noodzaak, anders krijg je het inderdaad niet vergoed helaas. De reden dat de apotheek het zo probeerd komt gewoon omdat ze daar meer aan over houden. Ze krijgen standaard bedrag per doosje, en bij generiek middel houden ze ivm inkoopkosten meer over dan een duurder merk. Waren ze hier zo aardig mij dat uit te leggen, toen was ik helemaal kwaad haha.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 10:07

Medische noodzaak laten noteren bij je huisarts. Maar het ligt ook aan je apotheek. Mijn vorige apotheek. Naalden en spuiten moest ik zelf betalen. Idem omeprazol nodig bij de pijnstilling dat wisten ze zeker. Na mijn verhuizing andere apotheek en die hebben gewoon ingediend en ik heb het betaald gekregen. Heb ik al die jaren dus onterecht zelf betaald. -O-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 10:14

Dat ze vandaag mijn verstandskies gaan trekken en ik niet durf :+ ik heb er liever last van dan dat ze hem gaan trekken. Ik vind het zo eng.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 10:16

Lau schreef:
Dat ze vandaag mijn verstandskies gaan trekken en ik niet durf :+ ik heb er liever last van dan dat ze hem gaan trekken. Ik vind het zo eng.

Het is eng, maar je gaat het overleven :Y)

Kleine tip, goed koelen naderhand kan de napijn en zwelling verminderen

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 10:22

Lau schreef:

Ik was ook heel bang, maar zelfs mij is het uiteindelijk meegevallen. En ben echt een enorme bangerd voor alles wat met medisch te maken heeft hoor!
Maar begrijp je angst en wil je daarmee wel sterkte wensen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 10:30

Dat iedereen zich al rijk rekend op sneeuw en ijs. :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 10:37

Lau schreef:

Hier nog een bangepoeperd, het is in twee tellen gebeurd en daarna is vooral het wachten tot de verdoving weg is vervelend :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 10:37

Foaly schreef:
Lau schreef:

Hier nog een bangepoeperd, het is in twee tellen gebeurd en daarna is vooral het wachten tot de verdoving weg is vervelend :')

Dit is ook mijn ervaring :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 10:38

Lau schreef:

Neem van te voren een paracetamol oid in, dat scheelt weer!
Succes Lau!

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 10:49

Lau schreef:

Idd van tevoren al paracetamol innemen, geen ibuprofen want dat werkt al bloedverdunnend. Dat kan later nog. Ik dacht ook dat ik liever last had dan trekken, maar daar kwam ik heel snel op terug. Ondanks dat ik nog een ontsteking had gekregen omdat ik te snel weer aan de gang was gegaan. Ik heb er geen dag spijt van gehad.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 11:00

Dat mijn dochter iedere keer in 2de (of meer) hands ondergoed wordt thuisgebracht