Jester_ schreef:Contactberoepen stond bij nos dus wellicht die ook?
Waar lees jij contactberoepen?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

secricible schreef:Ik vrees er voor. Ik denk dat de besmettingen straks harder gaan dan de vaccins nu kunnen afremmen. Die vaccins doen echt nog niks nu.
En als die leveringen zo doorgaan denk ik eerder dat we over een paar weken weer een tandje bij moeten zetten om geen ellende te krijgen.
België loopt ook nu alweer op zag ik en die zaten lager dan NL als startpunt.
elnienjo schreef:Snap ook niet waarom ze nu die middelbare scholen willen doen. Pubers bij elkaar ophokken geeft enorme besmettingsrisico's en levert de economie geen geld op. In winkels draagt men mondkapjes en kun je de bezoekersaantallen reguleren.
lenaa_tje schreef:Ik vind dat je daar best een klacht over mag indienen. Vind dat eerlijk gezegd ook een middelvinger opsteken richting scholen die het wel voor elkaar hebben.
Mindim schreef:lenaa_tje schreef:Ik vind dat je daar best een klacht over mag indienen. Vind dat eerlijk gezegd ook een middelvinger opsteken richting scholen die het wel voor elkaar hebben.
Er is al een enquete geweest.
Magister wordt vol gezet met ELO opdrachten, maar amper een leraar die beoordeeld of afrond. Waardeloos.
lenaa_tje schreef:Heel vreemd hoor. Wij (en dan spreek ik ook over de school van m’n vriend) hebben gewoon een uur rooster en zijn verplicht ieder uur een videoles te hebben. Daar hoort dus een begin maar ook een eind bij.
Je mag er voor kiezen in de tussentijd leerlingen zelf te laten werken zonder video ook omdat kinderen zich bekeken voelen en dat is ook prima.
Mindim schreef:lenaa_tje schreef:Heel vreemd hoor. Wij (en dan spreek ik ook over de school van m’n vriend) hebben gewoon een uur rooster en zijn verplicht ieder uur een videoles te hebben. Daar hoort dus een begin maar ook een eind bij.
Je mag er voor kiezen in de tussentijd leerlingen zelf te laten werken zonder video ook omdat kinderen zich bekeken voelen en dat is ook prima.
Ik steek trouwens geen middelvinger op naar scholen die het wel voor elkaar hebben? Hoezo?
Heel vreemd? Dus omdat het bij jou op school anders gaat, is hoe het hier gaat heel vreemd?